Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Nefunkční self-diagnostika http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3473 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Eddie [ úte 11. srp 2009 15:01:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda já si vždycky myslel, že diagnostickej konektor je u baterky (tzn. úplně na druhé straně motorového prostoru). |
Autor: | el_Barto [ úte 11. srp 2009 15:39:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Eddie píše: Teda já si vždycky myslel, že diagnostickej konektor je u baterky (tzn. úplně na druhé straně motorového prostoru).
presne tak ... |
Autor: | Lman [ úte 11. srp 2009 17:59:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem taky četl, ale zároveň je tam psaný, že je někdy u EDISu (nevím teda jak EDIS vypadá nebo co to je, ale asi to není ten válec na fotce co?) U baterky jsem žádnej volnej konektor nenašel. Tohle byl jedinej volnej konektor v motorovým prostoru. Navíc s červenou krytkou a třema dírama do trojúhelníku...Tak já nevim, to jsem to strkal do špatnýho konektoru? |
Autor: | pkod [ úte 11. srp 2009 18:01:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jiste, to je spatny konektor. Tenhle je urcenej pro nastaveni predstihu resp. oktanoveho cisla. Ten spavny hledej kolem baterky. Krytku mozna uz nema... |
Autor: | Lman [ úte 11. srp 2009 18:04:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
kurnaaa....Nepomrvil jsem tim neco? Budu hledat dál...třeba je shovanej...Nebo je mozny ze tam vubec neni? |
Autor: | Jirkaking [ úte 11. srp 2009 18:05:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nefunkční self-diagnostika |
jak psali všichni konektor je u baterky, ty jsi napíchl ten nabohatost směsi ten je na druhé straně |
Autor: | Black Demon [ úte 11. srp 2009 19:30:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím, Lman pokial motor beží dalej bez problému ako pred tým, tak si nepomrvil nič. Ten octane adjustment wire čo si našiel funguje tak, že sa pripojí na "servisný" konektor a uzemňujú sa jeho jednotlivé dráty podľa potreby . Tým sa mení predstih zapalovania. podla priručky sa to ma zemniť práve o šróby na ktorých je upevnená cievka o karosériu - kostru. Každy kábel znamena inu hodnotu "spoždení". U EEC IV takto: Modrý : 4 stupne červený: 2 stupne Iný, resp tretí : 6 stupňov A možu sa kombinovať, podla toho kolko potrebuješ - podla benzínu Ak to pred Tebou mal niekto uzemnené , možno to je dovod prečo to vyzerá, že tam do toho niekto "šahal" Otáčkomer je pripojený na ZELENÝ vývod cievky, cez odrušovací kondenzátor a býva nacvaknutý priamo na tento kábel. Konektor diagnostiky je pod plechovým stojanom na baterku, krátky, sotva trčí - niekedy je páskou prichytený na káblový zväzok čo ide k RJ. Ale videl som ho aj cvaknutý- že načo keď tam nič neni napojené- to je na doplnkovú výbavu, ktorú Ty namáš POZN : V priručke je pre EEC IV len takýto popis predstihu, na SOHC platí- mám vyskúšané, malo by to byť to isté aj u Teba, ale raz som tu na fóre čítal, že DOHC to má poprehadzované - tie hodnoty, ale v praxi to neviem potvrdiť. Tak nech sa darí |
Autor: | el_Barto [ úte 11. srp 2009 19:33:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Black Demon píše: ...
velice zajimave info .... |
Autor: | Black Demon [ úte 11. srp 2009 19:33:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten odrušovací kondík tam krásne vidno, na tej fotke pri "klipse" na "ajrboxe". možno je zalomený kábel jak sa v tom niekdo vŕtal... |
Autor: | Black Demon [ úte 11. srp 2009 20:33:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
el_Barto píše: velice zajimave info ....
Ďakujem, som rád že sa mi podarilo včas prispieť- väčšinou sa dostanem k netu raz za 4 dni a keď sa niečo rieši, tak kým prídem už býva Vsjo jasno... A napísať to isté čo tu už bolo napísané , že: Aj ja to viem, aj ja to viem... Šak načo |
Autor: | Lman [ úte 11. srp 2009 20:44:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Black Demon píše: ... Vyčerpávající. Díky moc...Teď jsem v práci, až ráno přijedu domů tak na to kouknu...nejpozdějc odpoledne, kdyby byla potřeba spánku silnější Black Demon píše: Ten odrušovací kondík tam krásne vidno, na tej fotke pri "klipse" na "ajrboxe". možno je zalomený kábel jak sa v tom niekdo vŕtal...
Jeden zelenej káblík byl přiskříplej do tý klipsny airboxu, tak je trošku polámanej...Takže by to mohlo být tím? Mám v autě multimetr, takovej obyčejnej...Kdyžtak s ním můžu zkusit něco naměřit, ale netuším kde a co... Každopádně díky všem za pomoc... |
Autor: | Black Demon [ úte 11. srp 2009 21:15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je ono, Ja mám MK I a mal som v tom budíky ešte tie predpotopné s plechovými ručičkami , bez otáčkomeru.... Dodatočná montáž spočívala v tom, že sa priviedol zelený káblik k cievke ( farbu som dodržal ako Ford ) a cez pripojovaciu svorku nacvakol aj s kondíkom na povodný zelený prívod k ciefke ( Som na vrakáči prezieravo ten kondík urval aj s celým káblom k cievke aj s čiapočkou na vývod , takže moj som len odcvakol a pripojil ) A pre zaujímavosť to bolo DOHC a malo iný kondík ako povodné OHC ako som sa neskor dozvedel, ale funguje na jedničku... takže ak sú káble priechodné a budeš mať podozrenie na vadný kondenzátor tak pasuje aj starší s OHC . Ale ak to bolo pod tým klipsom tak je to najskor len takato banalitka , určite pojde.... |
Autor: | Black Demon [ úte 11. srp 2009 21:25:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lman napsal : Jeden zelenej káblík byl přiskříplej do tý klipsny airboxu, tak je trošku polámanej...Takže by to mohlo být tím? Mám v autě multimetr, takovej obyčejnej...Kdyžtak s ním můžu zkusit něco naměřit, ale netuším kde a co... Pred kondíkom nameriaš pulzy z cievky a za nim smerom k pristroju by mali byť už filtrované aby ručička otáčkomeru neskákala ale šla plynule... Ale podla mňa skor jak začneš merať napoj nanovo ten seklý kábel ( proste poškodenú časť odstráň, nanovo spoj , zaizoluj ....) naštaruj, a určite budeš mať úsmev na tvári.... pevne verím že to je len o tomto Good luck P.S. Sorry , blbo som zmazal citáciu , tak som to riešil takto ..... |
Autor: | Lman [ úte 11. srp 2009 21:28:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Black Demon píše: ... pevne verím že to je len o tomto
Good luck Já tomu taky věřím Jakmile to vyzkouším tak to sem vylepím |
Autor: | Black Demon [ pát 14. srp 2009 1:37:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lmane, to čo tam máš na poslednej fotke je JEDNOZNAČNE napojenie kondíku na otáčkomer .... Ale podla toho , čo sme si písali, budeš mať iný problém s prístrojovou doskou, resp konektorom na nej..... Keď je takto padnutý palivomer, je to presne tak jak keď ho natvrdo odpojíš od plaváku a vtedy padne. Takže ja tipujem , že prístrojovka je úplne mŕtva čo do elektriky, a tá závada sa netýka len otáčkomeru... Zajtra Ti napíšem SZ, čo všetko by to mohlo byť, + niečo pomeriam u seba , aby som bol konkrétny. Ale to čo tam máš nafotené, je prípoj k otáčkomeru, a pokial neni "skříplej" tak je závada inde ... bohužiaľ. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |