Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Prosim o pomoc. http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3007 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | damcek [ úte 07. dub 2009 21:25:22 ] |
Předmět příspěvku: | Prosim o pomoc. |
mam takyto problem:neviem ako sa vola ta krabicka(je umiestnena na torpede za sanim ide s toho hadicka asi podtlakova a pin konektor na tri kable) auto sa mi dusi ked pridam plyn,chvilu ho dusi a potom zrazu odpali .Problem je ten,ze ked zastavym a vypnem motor dam do tej krabicky zo dve frcky a znovu nastartujem sierra ide tak ako ma.Co je to za krabicku,aku ma funkciu, kam vedu tie kable od nej a aky problem s nou asi bude?Som ju aj vymenil za druhu a problem je ten isty,ked dam frcky,sierra ibe ako ma.Vymenene lambda,sviecky,kable,hlava rozdelovaca+palec.Ak by ste mi mohli poslat el.schemu zapojenia budem vam vdacny.Vopred vam dakujem za kazdy nazor. |
Autor: | G.Cowlley [ úte 07. dub 2009 22:02:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
to co myslíš je |MAP sensor snímá to podtlak sání a podle toho řídí předstih a podobně |
Autor: | damcek [ stř 08. dub 2009 19:46:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem za pomoc ale nevedel by si mi prosim ta napisat kam vedu tie kable od toho MAP a asi aka chyba mu bude.Nevies mi poradit kde by som si stiahol scemu na elektriku. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 08. dub 2009 21:54:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsem sice nejmladší ale s tvou slovenštinou mam trochu problém:-) nicméně MAPu bych ten problém nepřipisoval, zkontroluj kontakty na konektorech za baterkou, prostříkej všechny kontakty na motoru, a omrkni stav hadiček |
Autor: | prochy [ stř 08. dub 2009 22:19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem Te taky nepochopil. Pocet odpovedi, nazoru, nebo navrhu bude vetsi, cim lip a srozumitelneji popises problem. Popisujes nejakou krabicku na torpede, nechapu jestli myslis cidlo prutoku vzduchu nebo volnobeznej ventil nebo co... Popis aspon rozmery, nebo sem rovnou hod fotku. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 08. dub 2009 22:26:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
torpedo máš mezi motorem a kokpitem čili tam je max MAP, ačkoliv otázkou je zda torpedo je torpedem že:-)) |
Autor: | prochy [ stř 08. dub 2009 22:35:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim co je torpedo, podle me je torpedo zadni naslapna brzda na ukrajine |
Autor: | G.Cowlley [ stř 08. dub 2009 22:41:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
a já zapoměl že jsi ucho, torpedo je de facto centrum tuhosti kastle:-) |
Autor: | prochy [ stř 08. dub 2009 22:57:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmmmm |
Autor: | daytona [ čtv 09. dub 2009 0:30:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Torpedo - na Slovensku se vetsinou rika takhle na predni nosniky. Ale prave dnes jsem se hrabal v 2.0i OHC a tam zadna krabicka neni u sani nebo pod sanim. Trochu to upresni! |
Autor: | damcek [ čtv 09. dub 2009 20:50:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chcel by som vam najprv podakovat za ochotu pomôct. Som tu nasiel foto motora ako mam ja oznacil som tam ten MAP.http://img141.imageshack.us/img141/1971/oznacene.jpg Problem je taky ze ked idem je jedno ako rychlo a drzim tie iste otacky tak mi zacne triast autom.Ked mu pridam tak ho zacne dusit a potom odpali a zacne tahat,ako nahle zase drzim otacky povedzme 2500 tak mi ho zacne znovu triast.Prisiel som na to,ze ked zastanem,vypnem motor a poklopem po tom MAP auto nastartujem a auto ide normalne tak ako ma,preto si myslim,ze problem bude v MAP.To trasenie vypada ako keby islo iba na tri valce ked som menil stare sviecky tak na tretom valci bola sviecka zahadzana od oleja.Teraz neviem ako je na tom este som ich nekontroloval.nestiham.Mam Mondeo tak jazdim na nom ale sierru chcem dat do poriadku.Som ju kupil v takom stave.Robil som aj diagnostiku vyhodilo mi chybu 38 Snímac HEGO - chudá smes.Tak som vymenil lambda sondu.Nasledne reset RJ a vyhodilo chybu Snímac HEGO - bohatá smes plus chybu 44 Príliš pozdní odezva na príkaz testu krátkého otevrení škrtící klapky.Klapku som vycistil a rovno aj MAF.Reset RJ a chyby vyhodilo znova obidve.Meral som aj tlaky vo valcoch podomacky vyrobenym merakom a na tretom valci som nameral mensi tlak voci ostatnym asi o 150Kpa bol asi 400Kpa.Dufam,ze som ten problem popisal dobre a moja slovencina sa zlepsila.Som zabudol,ked startujem auto tak mi horsie startuje a ked nastartuje tak chvilku zadymi ciernym dymom. |
Autor: | Pavel Slovensko [ pát 10. dub 2009 1:47:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
vidím že máš asi podobný problém ako som mal ja nakoniec to bol len pricpaný katalyzátor tiež som myslel že to je map prečítaj si moje príspevky o MAP z 9.3. Pavel Slovensko |
Autor: | prochy [ pát 10. dub 2009 10:05:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ted jsem psal asi 20 minut odpoved, ale smazal se mi Uz se mi to vsechno nechce psat znovu, takze ve zkratce. Mas problem se smesi. Na vine muze bejt zapalovani, netesnost vyfuku mezi hlavou a katalyzatorem, netesnost v sani kdekoli mezi skrtici klapkou a hlavou motoru. Ta spatna komprese muze bejt podpalenej vyfukovej ventil, pokud nedymi modre pri akceleraci, pokud dymi modre pri akceleraci, tak je spatnej spodek motoru. Nevim, jestli to ma vliv na slozeni smesi, myslim si ze ne. Chyba muze byt i v cidlech motoru. Spis nez MAP, tipuju cidlo teploty vzduchu ATS nebo cidlo prutoku vzduchu MAF (hlinikova kostka za vzduchovym filtrem). MAP by mohl zpusobit problemy predevsim v prechodovejch rezimech, Tobe to cuka pri ustalenych otackach. Muzu Ti mejlem poslat schema OHC s KATem a podle dokumentu Mereni senzoru ze sekce Stahuj si muzes vsechny cidla promerit (nejlepe pri behu motoru nebo zapnutem zapalovani primo na rdici jednotce). Chyba 44 v diagnostice znaci, ze si nevytocil motor nad 4.000rpm pri dynamickem testu. Po kodu 50 cekas na mirne samovolne zvyseni otacek, pak blikne dignostika a ty musis vytocit motor, pokud ot neudelas, hodi to chybu 44 a nedostanes se do servisniho modu pro dostaveni volnobehu. Dobre popsana diagnostika je v dokumentu sierrapetrol v sekci Stahuj. |
Autor: | daytona [ pát 10. dub 2009 12:28:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tento MAP som este pokazeny nevidel. Tiez by som si tipoval iny senzor, predovsetkym zase tu lambdu a potom MAF - tu hlinikovu tazku kocku vedla vzduchoveho filtra. Najlepsie by bolo premerat tie cidla podla navodu, co Ti pisal prochy. Ale najprv by si mohol skusit odpojit tu lambdu, urobit reset (odpojit baterku) a skusit ako to jazdi. Potom to iste urobit znovu, ale s MAF-om. Ale predovsetkym by bolo dobre zistit, preco mas nizsiu kompresiu na tretom valci. Kvoli tomu sa musi shodit hlava, co u OHC neni velky problem. Tym padom ajtak budes potrebovat nove tesnenia pod sanie a pod vyfukove koleno. |
Autor: | damcek [ ned 12. dub 2009 8:43:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem vam vsetkym za rady,ked budem mat cas tak sa na to pozriem a skusim tie vase rady aplikovat od najjednoduchsej po tu najzlozitejsiu,ak pridem chybe na koren tak vam iste napisem odpoved.Este raz dakujem za vase nazory.Ak by vas nieco este napadlo tak kludne napiste. Prochy dakujem za schemy. |
Autor: | damcek [ pon 13. dub 2009 12:24:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prochy ta tema Mereni senzoru ze sekce Stahuj je iba pre neakych platiacich clenou a neda sa mi to stiahnut.Vies mi to poslat?Ak nie tak nic.Neviem ako sa mam stat tym platiacim clenom.Dakujem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |