Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

co je to za cido (snimač)
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2810
Stránka 1 z 1

Autor:  PetrRygl [ ned 15. úno 2009 20:50:25 ]
Předmět příspěvku:  co je to za cido (snimač)

Zdar, chtěl jsem se zeptat co je to za čidlo (snímač) je blízko vedle čidla teploty chladící kapaliny jsou od sebe asi cca 5 Cm to čidlo jak se na ně ptám tak má kulatej konektor a má bílou barvu a mně by zajimalo na co je a k čemu slouží je to na sieře 2,0l 88Kw 120 Ps jo a je to umistěný pod sáním.

Autor:  daytona [ pon 16. úno 2009 0:30:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: co je to za cido (snimač)

Podle me by to mohl bejt cidlo teploty nasavaneho vzduchu.

Autor:  G.Cowlley [ pon 16. úno 2009 11:57:25 ]
Předmět příspěvku: 

čidlo teploty pro řj, dvoupin

Autor:  PetrRygl [ pon 16. úno 2009 19:58:12 ]
Předmět příspěvku: 

vedou k tomu dva dráty a je to stejně jako čidlo na chladíci kapalinu našroubonaný do bloku motoru.a kdyby tohle čidlo bylo nějak špatný mohl by blbnout volnoběh???odepište

Autor:  daytona [ pon 16. úno 2009 21:38:37 ]
Předmět příspěvku: 

cidlo teploty nasavaneho vzduchu to nebude (to je nasroubovano do sani). Kauli ma pravdu, to bude asi cidlo chladici kapaliny - info pro RJ. Na volnobeh to teoreticky vlyv ma, ale prakticky pramalo. Tam budes mit jiny problem, nez tohle cidlo.

Autor:  PetrRygl [ pon 16. úno 2009 22:11:52 ]
Předmět příspěvku: 

a čím by to mohlo bejt při studeným motoru je malej volnoběh a při teplím je zase velkej

Autor:  daytona [ pon 16. úno 2009 23:10:48 ]
Předmět příspěvku: 

PetrRygl píše:
a čím by to mohlo bejt při studeným motoru je malej volnoběh a při teplím je zase velkej


v tomto pripade by bylo asi nejlepsi udelat prvne diagnostiku. Ale prochy napsal pekny navod na nastaveni volnobehu, je to tady nekde na foru.

Autor:  daytona [ pon 16. úno 2009 23:11:44 ]
Předmět příspěvku: 

precti si tohle:

http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... pic&t=2661

Autor:  PetrRygl [ úte 17. úno 2009 19:01:25 ]
Předmět příspěvku: 

diagnodtiku jsem dělal a bez závad,ale proč to tak dělá že při studeným motoru je volnoběh malej (zdechne to) a při teplím je zase vysokej cca 1000 otáček a někdy při dojeti do křižovatky je až 1500.jo a ještš jsem se chtěl zeptat mně zezeadu za motorem kape voda na převodovku čím by to mohlo bejt začalo to z ničeho nic.sem si říkal jestli by nemohla bej špatná nějaká ta hadice za motorem,protože ja jasem s tím naboural a motor byl nytlačenej vzadu na ty stěně za motorem tak jsem si říkal jestli se neprocvakla nějaká hadice.
Ps. ten volnoběh ale už blbne daleko dřív než začala tíct ta voda.
poraď te.

Autor:  prochy [ čtv 19. úno 2009 10:04:13 ]
Předmět příspěvku: 

No diagnostika je jedna vec a nastaveni volnobehu vec druha.
Dignostika vetsinou odhali pouze odpojene, pripadne zkratovane cidlo. Vetsinu ostatnich veci neodhali, protoze je blboucka. Kod chyby muze ukazovat na nejaky konkretni cidlo, ale problem muze bejt uplne jinde a zavisi na duvtipu kazdeho, kdo diagnostiku dela.

Vpodstate se da asi rict, ze nefunguje smycka regulace volnobehu. To muze mit ruzne priciny.
Diagnostika treba vubec neodhali (a ani nemuze odhalit) mechanicky problem a to muze byt treba netesne sani.
Doporucuju zamerit se na tesnost sani, TPS a MAP sensor.
A jako prvni nastavit zakladni volnobeh. Pokud odpojis volnobezny ventil, tak sroubkem dostaveni volnobehu musi jit snizit otacky rekneme pod 500 i pri teplem motoru. Pokud se nesnizi, tak to nekde saje. Muze to bejt kdekoliv v sani, casto zpuchrela hadicka podtlaku, nebo pod skrtici klapkou byva jeden vyvod zaslepeny gumovym navlekem, ktery po letech taky byva hodne zpuchrely.
TPS a MAP doporucuju promerit, nekde v sekci stahuj je ke stazeni tabulka hodnot, jaky to ma davat.

Autor:  daytona [ čtv 19. úno 2009 10:15:17 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli se Ti motor natlacil dozadu, tak omrkni 2 hadice, ktere jsou do topeni. Anebo jestli nepraskli plastove vyvody z topeni. Jine hadice tam vzadu nejsou.

Jinak resim ted spatny volnobeh u jednoho DOHC, diagnostika ukazala chybu TPS. TPS jsem zmeril, a dolni hodnota misto 0.4-0.7 Voltu je 2.6 Voltu. Take volnobeh nereaguje na stelovaci sroubek pod klapkou pri odpojenym volnobeznym ventilu a TPS, takze nejspis take zasvineny otvor pod klapkou. Falesny vzduch to saje dole na bloku, hadice odvetrani klikovky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/