Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:46:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: snimac teploty vody pro palubku
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2009 19:23:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
Ahojky,
prosím rychlý dotaz: jak diagnostikovat problém s čidlem teploty vody (pro palubní desku) na DOHC? Po palivoměru se odporoučelo už i tohle, to už je na mě moc. PO zapnutí zapalování vystoupá ručka do oblačných výšin.
Konektor na čidle sedí, sice tak nějak podivně, ale sedí. (přepokládám doufám správně, že je to čidlo vpředu, u domečku termostatu)
Co naměřit za hodnotu (multimetrem) na vlažném/studeném motoru? Jak zjistit, že je kabel od čidla OK (bez vyndavání přístrojovky, prosím)?

Děkuj!!!

_________________
FORD Sierra kombi LX 2.0i DOHC, 1989
FORD Focus kombi Ghia 1.8 TDdi, 1999
JAWA 350 Style, 1992


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2009 19:52:15 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
cidlo na domecku za kterym je termostat neni napojene na pristrojovku ale je na spinani vetraku.

v konektoru vzajemnym propojenim nebo spis uzavrenim okruhu muzes prekonrolovat funkci vetraku co mas na chladici ale cidlo na nudiky je nekde jinde.

trochu popijime tak doufam ze se vyjadruju srozumitelne :)

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2009 22:29:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
Ale jo, na domečku je k ventilátorům, tohle je schovaný mezi hadicema u domečku, zezadu. Je to ono.
Ale jsem z toho tumpachovej, chvíli jsem vergloval s konektorem, pak ho sundal, zapnul zapalování, ručka teploměru způsobně zůstala dole. Tak jsem konektor nasadil, zapnul zapalování - a světe div se, vše funguje jak má.
Doufám, že to tak vydrží. Když ne, tak v Kelly potřebný čidlo mají za nějakej 600 peněz... Přístup je k němu teda ale luxusní, takže se mi do toho teda nechce.

_________________
FORD Sierra kombi LX 2.0i DOHC, 1989
FORD Focus kombi Ghia 1.8 TDdi, 1999
JAWA 350 Style, 1992


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2009 19:48:22 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...jo, to znám :-) .
Jinak co pro začátek prostříknout tu "fajfku" (konektor) u čidla nějakým "sajrajtem" typu "kontaktol"?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2009 20:46:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Cekal bych, ze bude v cidlu studenak. Mel jsem to taky. V cidle na dne je polovodicova desticka - teplomer. Jeden kontakt je na pouzdro a druhy je pres pruzinku na sroubek. V mem pripade zacala reznout ta pruzinka.
Provizorni oprava (pootoceni sroubu v plastove cepicce cidla) vestinou zabere jen na chvilku. Pokud kontakty zacnou oxidovat, uz cidlu asi nic nepomuze.
Odpor cidla se tu uz probiral. Meril jsme to, ale uz nevzpomenu na presnou hodnotu. Tusim 270 nebo 310ohm pri 25st.C.
A taky pozor, jsou dve verze cidla lisici se odporem. V pripade volby spatneho cidla bude teplomer ukazovat malinko jinak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2009 21:50:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
... pro začátek není kontaktol špatný řešení, ale to je praávě to, čím doma neoplývám a tak časem u našich v dílně...

Hm, v Kelly mají čidla dvě, liší se katalogovým číslem, ale v popisu jsou stejná. Tak už vím, kde je rozdíl :-).
Jestli jde jen o to, že to při mojím štestí bude ukazovat trošku jinak, tak je to OK, jen budu muset vypozorovat správné hodnoty, no.

Takže díky moc!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2009 23:15:23 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Odporu odpovida barva toho plastu kolem kontaktu. Snad to maji v Kelly stejne jako u Forda...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 12. úno 2009 20:23:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
tak přátelé, vyřešeno. Dneska upadl kontakt pro konektor úplně a tím pádem se řešení stává jasné.

Musím si teda posvítit na barvu toho plastíku, snad bude nápovědou.

Díky moc za rady!

_________________
FORD Sierra kombi LX 2.0i DOHC, 1989
FORD Focus kombi Ghia 1.8 TDdi, 1999
JAWA 350 Style, 1992


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz