Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
snimac teploty vody pro palubku http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2791 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jenik [ pon 09. úno 2009 19:23:52 ] |
Předmět příspěvku: | snimac teploty vody pro palubku |
Ahojky, prosím rychlý dotaz: jak diagnostikovat problém s čidlem teploty vody (pro palubní desku) na DOHC? Po palivoměru se odporoučelo už i tohle, to už je na mě moc. PO zapnutí zapalování vystoupá ručka do oblačných výšin. Konektor na čidle sedí, sice tak nějak podivně, ale sedí. (přepokládám doufám správně, že je to čidlo vpředu, u domečku termostatu) Co naměřit za hodnotu (multimetrem) na vlažném/studeném motoru? Jak zjistit, že je kabel od čidla OK (bez vyndavání přístrojovky, prosím)? Děkuj!!! |
Autor: | kostey [ pon 09. úno 2009 19:52:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
cidlo na domecku za kterym je termostat neni napojene na pristrojovku ale je na spinani vetraku. v konektoru vzajemnym propojenim nebo spis uzavrenim okruhu muzes prekonrolovat funkci vetraku co mas na chladici ale cidlo na nudiky je nekde jinde. trochu popijime tak doufam ze se vyjadruju srozumitelne :) |
Autor: | Jenik [ pon 09. úno 2009 22:29:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale jo, na domečku je k ventilátorům, tohle je schovaný mezi hadicema u domečku, zezadu. Je to ono. Ale jsem z toho tumpachovej, chvíli jsem vergloval s konektorem, pak ho sundal, zapnul zapalování, ručka teploměru způsobně zůstala dole. Tak jsem konektor nasadil, zapnul zapalování - a světe div se, vše funguje jak má. Doufám, že to tak vydrží. Když ne, tak v Kelly potřebný čidlo mají za nějakej 600 peněz... Přístup je k němu teda ale luxusní, takže se mi do toho teda nechce. |
Autor: | Eddie [ úte 10. úno 2009 19:48:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
...jo, to znám . Jinak co pro začátek prostříknout tu "fajfku" (konektor) u čidla nějakým "sajrajtem" typu "kontaktol"? |
Autor: | pkod [ úte 10. úno 2009 20:46:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cekal bych, ze bude v cidlu studenak. Mel jsem to taky. V cidle na dne je polovodicova desticka - teplomer. Jeden kontakt je na pouzdro a druhy je pres pruzinku na sroubek. V mem pripade zacala reznout ta pruzinka. Provizorni oprava (pootoceni sroubu v plastove cepicce cidla) vestinou zabere jen na chvilku. Pokud kontakty zacnou oxidovat, uz cidlu asi nic nepomuze. Odpor cidla se tu uz probiral. Meril jsme to, ale uz nevzpomenu na presnou hodnotu. Tusim 270 nebo 310ohm pri 25st.C. A taky pozor, jsou dve verze cidla lisici se odporem. V pripade volby spatneho cidla bude teplomer ukazovat malinko jinak. |
Autor: | Jenik [ úte 10. úno 2009 21:50:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
... pro začátek není kontaktol špatný řešení, ale to je praávě to, čím doma neoplývám a tak časem u našich v dílně... Hm, v Kelly mají čidla dvě, liší se katalogovým číslem, ale v popisu jsou stejná. Tak už vím, kde je rozdíl . Jestli jde jen o to, že to při mojím štestí bude ukazovat trošku jinak, tak je to OK, jen budu muset vypozorovat správné hodnoty, no. Takže díky moc!!! |
Autor: | pkod [ úte 10. úno 2009 23:15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odporu odpovida barva toho plastu kolem kontaktu. Snad to maji v Kelly stejne jako u Forda... |
Autor: | Jenik [ čtv 12. úno 2009 20:23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak přátelé, vyřešeno. Dneska upadl kontakt pro konektor úplně a tím pádem se řešení stává jasné. Musím si teda posvítit na barvu toho plastíku, snad bude nápovědou. Díky moc za rady! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |