Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

nepresný palivomer
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2684
Stránka 1 z 1

Autor:  korrado [ ned 18. led 2009 23:21:21 ]
Předmět příspěvku:  nepresný palivomer

možno bude moja otázka znieť blbo, ale skúsim sa spýtať. dnes som vyjazdil všetok benzín (ručička bola úplne padnutá v červenom poli, keď som dorazil na benzínovú pumpu). následne som začal tankovať, nastavil som to na "automatiku" a čakal až sa naberie plná nádrž. keď pištoľ cvakla, mal som nabratých 53,5litra, a palivomer ukazuje plno. Ale nádrž má 60 litrov + nejaká ta dojazdová rezerva, nie? zle to ukazuje alebo nádrž nemá 60 litrov? nechápem... :-?

Autor:  prochy [ ned 18. led 2009 23:42:11 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz rucka na palivomeru spadne pod cerveny, tak porad zbyva 6 litru. Tak to bylo u vsech sierr, co jsem mel. Nadrz ma opravdu 60 litru, pri tankovani si totiz nemel uplne prazdno, ale to bych Ti ani nedoporucoval dojezdit to do mrte, protoze trpi pumpa. Palivomer ukazuje dobre celou, pul i ctvrt a potom leze rychle dolu. Ale pod cervenym je celkem slusna dojezdova rezerva. Nekomu se to nemusi libit, ale me to vyhovuje.

Autor:  el_Barto [ ned 18. led 2009 23:46:28 ]
Předmět příspěvku: 

moje zkusenost je ze pokud to uz semtam vleze pod cervene tak uhanet an pumpu, pak staci par viru v nadrzi a je po benzinu ...

Autor:  michal29a [ ned 18. led 2009 23:47:13 ]
Předmět příspěvku: 

sakra o ty rezerve sem se nemnel dozvedet.... :-D

Autor:  el_Barto [ ned 18. led 2009 23:57:20 ]
Předmět příspěvku: 

michal29a píše:
sakra o ty rezerve sem se nemnel dozvedet.... :-D


moc ji nezkousej, auto naklonis v zatacce a cerpadlo jede an sucho a to mu vubec neprospiva ...

Autor:  korrado [ pon 19. led 2009 13:10:57 ]
Předmět příspěvku: 

vdaka za rychlu odpoved, ani mne sa to nezdalo, ze by to bolo take nepresne 8-)

Autor:  prochy [ pon 19. led 2009 14:30:06 ]
Předmět příspěvku: 

Rekl bych, ze je to chtena nepresnost, ze to byl zamer vyrobce. Pohled na rucicku na dorazu vetsinu ridicu primeje navstivit pumpu, ti otrlejsi si nici benz. cerpadlo.

Autor:  michal29a [ pon 19. led 2009 17:28:24 ]
Předmět příspěvku: 

prochy píše:
Rekl bych, ze je to chtena nepresnost, ze to byl zamer vyrobce. Pohled na rucicku na dorazu vetsinu ridicu primeje navstivit pumpu, ti otrlejsi si nici benz. cerpadlo.

ja si taky myslim ze to je schvalne ... normalne jezdim k pumpe radsi driv nez pozde, na dorazu sem ji jeste nemel, nejvic sem tankoval asi 49,5l :-) ... nakonec tim ze se jede s prazdnou nadrzi se neusetri, natankovat se musi tak jako tak...

Autor:  Bagyp [ pon 19. led 2009 17:49:51 ]
Předmět příspěvku: 

No a jak píšete, že se ničí čerpadlo, no to by potom musel vynechávat motor, ne???

Autor:  daytona [ stř 21. led 2009 0:46:18 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
No a jak píšete, že se ničí čerpadlo, no to by potom musel vynechávat motor, ne???


Ne, pac za palivovym cerpadlem je jeste filtr, palivovod dopredu k motoru, tlakovy regulator, palivova lista a vstriky.

Autor:  prochy [ stř 21. led 2009 1:08:13 ]
Předmět příspěvku: 

Motor zacne vynechavat tak 10s pred definitivnim chcipnutim motoru a je to zpusobeny spis postupnym snizovanim tlaku v palivove liste (jeste je tam tak minutu pred tim citit ubytek vykonu, motor nechce do otacek) pri dlouhodobem vypadku cerpadla. Castecny vypadky to ustoji, nasaty vzduch nejde do vstriku, ale odchazi regulatorem tlaku paliva, ktery je nejvyssim bodem palivoveho systemu.

Autor:  Zigi [ stř 21. led 2009 11:12:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem si taky rikal ze je to nejaky divny. Jelikoz muj rekord je 52,5l a to uz jsem mel pocit, ze k benzince jsem musel jet na zbyle vypary v nadrzi :smile: Asi to fakt byl umysl, protoze jezdit s rucickou v cerveny casti mi teda nedela dobre. Pokud jsem to dobre pochopil, tak rucicka muze spadnout az za cervene pole a jeste tam je benzin? Ne ze bych to hodlal nejak casto praktikovat, ale byl jsem zvyklej ze jak je rucicka v cervenym, tak je pruser.

Kazdopadne hlavne ze to vim, uz jsem si rikal, ze tam tech 60l musim narvat...

Autor:  prochy [ stř 21. led 2009 11:29:11 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud neni prokopla nadrz, tak se tam tech 60 litru fakt vejde. Ja jsem tankoval nejvic asi 58.5 litru, mam palubni pocitac, kterej je presne zkalibrovanej, takze vim presne kolik mi zbyva. Ale ostatnim nedoporucuju vyjezdit to takhle domrte, protoze nevite kolik tam doopravdy zbyva.
Ja pokud jsem braval benzin (ted jezdim na LPG, takze benzinovou rezervu tam mam vzdycky :smile: ), tak jsem nesel pres 55 litru, protoze pak uz se ten benzin moc prelejva a mam rad svoje cerpadlo. Mozna ze spis nechci opet sundavat nadrz, protoze vymena cerpadla je jednim z nejvetsich vopruzu, co se na sirce muze stat.

Autor:  Komar1981 [ čtv 22. led 2009 18:45:44 ]
Předmět příspěvku: 

Vtipny je to na dieselu v tom, ze nema ani hladovy voko, ani neni ten palivomer moc presny. A kdybych si zavzdusnil palivovou soustavu, to by byla juchanda... :smile: Zlatej benzinak. :-D

Autor:  Frenk [ čtv 22. led 2009 23:02:33 ]
Předmět příspěvku: 

No uprimne radsi bych si 10 minut jak magor "pumpoval" u motoru nez vyndaval nadrz a menil cerpadlo a jako ze u my stavajici sirky uz sem ji mel venku minimalne 5x - vim o cem mluvim

Autor:  stresacek [ sob 24. led 2009 10:48:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ja uz jsem se taky dostala s rucickou na doraz. Nezkousela jsem s tim dlouho jezdit, hned jsem capla nejblizsi (a drahou) benzinku, ale je fakt, ze kdyz jsem zastavila v kopci na semaforu (stala jsem smerem dolu), tak mi to samo chciplo (a nahodou to nebyla moje chyba :-D ). Takze na nejakej zbytecek radsi nespolehat

Autor:  prasopes [ sob 07. bře 2009 22:50:17 ]
Předmět příspěvku:  Palivomer ukazuje systematicky min

Ahoj, nemate nekdo tuseni (nebo jeste lepe fotku s popisem :-)), k cemu jsou jednotlive piny na konektoru v kufru, na ktery je u DOHCcka pripojene palivove cerpadlo?

chtel bych promerit, kvuli cemu mi palivomer ukazuje systematicky o zhruba 40 litru min, nez kolik mam v nadrzi a sem tam spadne i pri plne nadrzi do cerveneho :-(.

Palivomerem to ale asi nebude - je tam uz druhy a chova se stejne. obavam se, ze problem je v kabelech. V lepsim pripade uvnitra auta, v horsim primo v nadrzi, v nejhorsim je v riti plovak. diky predem za inspiraci :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/