Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
diagnostika V6 - chybove kody http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2013 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | daytona [ ned 24. srp 2008 20:32:41 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostika V6 - chybove kody |
O vikendu jsem delal na 2.9i V6 diagnostiku, vyhodilo mi to chybi 41 a 91 a to i pocas statickeho i dynamickeho testu. Tyhle kody jsem ale nenasel v tabulce chyb. Pak jsem zkusil zmerit cidla, vse ok, jedine cidlo ATS (cidlo teploty nasavaneho vzduchu) davalo asi polovicni hodnoty. |
Autor: | Bagyp [ ned 24. srp 2008 20:59:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostika V6 - chybove kody |
daytona píše: O vikendu jsem delal na 2.9i V6 diagnostiku, vyhodilo mi to chybi 41 a 91 a to i pocas statickeho i dynamickeho testu. Tyhle kody jsem ale nenasel v tabulce chyb.
Pak jsem zkusil zmerit cidla, vse ok, jedine cidlo ATS (cidlo teploty nasavaneho vzduchu) davalo asi polovicni hodnoty. 41 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) -nereaguje na test 91 Konektory snímačů HEGO 1 a 2 zaměněny |
Autor: | daytona [ ned 24. srp 2008 21:05:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostika V6 - chybove kody |
Bagyp píše: daytona píše: O vikendu jsem delal na 2.9i V6 diagnostiku, vyhodilo mi to chybi 41 a 91 a to i pocas statickeho i dynamickeho testu. Tyhle kody jsem ale nenasel v tabulce chyb. Pak jsem zkusil zmerit cidla, vse ok, jedine cidlo ATS (cidlo teploty nasavaneho vzduchu) davalo asi polovicni hodnoty. 41 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) -nereaguje na test 91 Konektory snímačů HEGO 1 a 2 zaměněny Dikes! Divne je, ze 41 je pak picovina, pac tento motor nema klapkovy meric prutoku vzduchu, jenom klasicky MAP jako DOHC. Co jsou snimace HEGO? |
Autor: | Bagyp [ ned 24. srp 2008 21:42:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostika V6 - chybove kody |
daytona píše: Bagyp píše: daytona píše: O vikendu jsem delal na 2.9i V6 diagnostiku, vyhodilo mi to chybi 41 a 91 a to i pocas statickeho i dynamickeho testu. Tyhle kody jsem ale nenasel v tabulce chyb. Pak jsem zkusil zmerit cidla, vse ok, jedine cidlo ATS (cidlo teploty nasavaneho vzduchu) davalo asi polovicni hodnoty. 41 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) -nereaguje na test 91 Konektory snímačů HEGO 1 a 2 zaměněny Dikes! Divne je, ze 41 je pak picovina, pac tento motor nema klapkovy meric prutoku vzduchu, jenom klasicky MAP jako DOHC. Co jsou snimace HEGO? V tom ti moc nepomohu,jen znám čísla chybových kódu |
Autor: | prochy [ ned 24. srp 2008 22:26:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
HEGO je lambda sonda. |
Autor: | prochy [ ned 24. srp 2008 22:37:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Daytona: kody pro 2.9i V6 s KATem jsoutrochu jiny: #41: lambda 1 (valec 1,2,3) - chuda smes #91: lambda 2 (valec 4,5,6) - chuda smes Tzn. lambda sondy davaji male vystupni napeti (zkontroluj ukostreni, pripadne uz muzou bejt mrtvy-davaj 0V, nebo ne plnej rozkmit aspon 0.7..0.8V) |
Autor: | daytona [ ned 24. srp 2008 23:08:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Daytona: kody pro 2.9i V6 s KATem jsoutrochu jiny:
#41: lambda 1 (valec 1,2,3) - chuda smes #91: lambda 2 (valec 4,5,6) - chuda smes Tzn. lambda sondy davaji male vystupni napeti (zkontroluj ukostreni, pripadne uz muzou bejt mrtvy-davaj 0V, nebo ne plnej rozkmit aspon 0.7..0.8V) Ahaaaaa!!! Diky Prochy! Tak to vse vysvetluje, pac obe lambdy byly odpojene, ty jsou kaput. Nevis kde najdu veskere chybove kody a popis pro diagnostiku? Ja mam jenom ten puvodni zkraceny manual od Tebe.. |
Autor: | G.Cowlley [ ned 24. srp 2008 23:09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
www.fordscorpio.co.uk , hledej eecIV digit code |
Autor: | daytona [ ned 24. srp 2008 23:26:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
G.Cowlley píše: www.fordscorpio.co.uk , hledej eecIV digit code
nasel jsem kody EEC IV ale pro motor 3.8... |
Autor: | prochy [ ned 24. srp 2008 23:31:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam kody z Haynese: EECIV, EEC V & Weber Marelli IAW Engine Management Systems. Az budu mit trochu casu, tak to hodim do sekce "stahuj". |
Autor: | daytona [ ned 24. srp 2008 23:46:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok prochy, diky moc!! |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 18:17:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Připojuji se k prosbě o chybove kody na 2,9 V6 s katem ... Docela by mi to bodlo ... mmch nevite nekdo co je chyba 85? |
Autor: | daytona [ stř 15. říj 2008 20:24:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na webu jsem nasel tohle: 85 2.3L T/C Automatic - 3/4-4/3 Shift solenoid CANP solenoid (ALL 1989) |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 21:07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
daytona píše: Na webu jsem nasel tohle:
85 2.3L T/C Automatic - 3/4-4/3 Shift solenoid CANP solenoid (ALL 1989) Co to je ??? Jako ze se neco "deje" s 3/4 valcem ??? Je to neco s elmag ventilem, ale jakým, co znamena 3/4 ? to daytona: http://www.thorssell.net/hbook/2digit.html |
Autor: | daytona [ stř 15. říj 2008 21:55:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Frenk píše: daytona píše: Na webu jsem nasel tohle: 85 2.3L T/C Automatic - 3/4-4/3 Shift solenoid CANP solenoid (ALL 1989) Co to je ??? Jako ze se neco "deje" s 3/4 valcem ??? Je to neco s elmag ventilem, ale jakým, co znamena 3/4 ? spis to je neco s automatem, kde nejaky solenoid spina mezi 3. a 4. prevodovym stupnem. Jakoze treba absence toho solenoidu, kdyz uz tam automat neni |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 22:24:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
daytona píše: Frenk píše: daytona píše: Na webu jsem nasel tohle: 85 2.3L T/C Automatic - 3/4-4/3 Shift solenoid CANP solenoid (ALL 1989) Co to je ??? Jako ze se neco "deje" s 3/4 valcem ??? Je to neco s elmag ventilem, ale jakým, co znamena 3/4 ? spis to je neco s automatem, kde nejaky solenoid spina mezi 3. a 4. prevodovym stupnem. Jakoze treba absence toho solenoidu, kdyz uz tam automat neni Tak to sem z toho jelen - to automat ani nikdy nemelo - byl to normalne manual a je asi blbost aby to nakolene nekdo prehazel neb to uz z vyroby byl skopek 4x4. Hale a jak to je - kdyz tam bude vice zavad vypise je to vsechny nebo mi to bude davat pkne po kapkach ??? Delal sem diagnostiku prve, by byla vec kdyby se nekomu chtelo zbastlit redukci ford/com (usb) a nejakej primitivni soft kterej by to pres serial cetl a vypisoval ... |
Autor: | G.Cowlley [ stř 15. říj 2008 22:26:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
2,3 je kod na limu |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 22:31:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
G.Cowlley píše: 2,3 je kod na limu
a tohle: CANP solenoid (ALL 1989) ??? da se to chapat jako "CANP" elmag ventil (vsechny tipu 1989) - da se to tak chapat ??? co je to tedy za ventil? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 15. říj 2008 22:47:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
haynes praví - 85 canister purge valve = CANP solenoid.... |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 22:52:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
hale kucí, já asi vim! Já sem tam nedával aktivní uhlí - to bude ten ventil na tom odvetrani co jde zpet do nadrze, co ne ? A kdyby tam byly dalsi chyby tak je to normalne vypise spolecne s touhle? JJ, sem v tomhle lama ... |
Autor: | daytona [ stř 15. říj 2008 23:26:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Frenk píše: hale kucí, já asi vim! Já sem tam nedával aktivní uhlí - to bude ten ventil na tom odvetrani co jde zpet do nadrze, co ne ? A kdyby tam byly dalsi chyby tak je to normalne vypise spolecne s touhle? JJ, sem v tomhle lama ...
No vidis, to je on. Presne jak pise Cowlley |
Autor: | Frenk [ stř 15. říj 2008 23:29:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Parada, vratim tam alespon ten ventil a uvidim ... kolisaji mi otacky a studeny to nedrzi volnobeh ... |
Autor: | G.Cowlley [ čtv 16. říj 2008 7:58:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ale tim nebude, jinak kody to píše dokola, pořád to opakuje aktuální chybu a pamě´t, stále dokola a pokaždý může hlásit další a další chybu, do jednoho hlášení se vejdou 2+2chyby, proto vždy nechat proběhnout test víckrát |
Autor: | daytona [ stř 11. úno 2009 22:18:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostika V6 - chybove kody |
Otazka pro zkusene: jak se da u 2.9 EFI vyradit omezovac otacek? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 11. úno 2009 22:38:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
karburátorem |
Autor: | daytona [ stř 11. úno 2009 22:49:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
G.Cowlley píše: karburátorem
jasne, Taunus tak bude, ale kamarad chce vyradit omezovac na siere u EFI. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 11. úno 2009 22:56:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
kapacita klapek je malá, musí dát větší čímž zvedne otáčky, dál vyportovat hlavy kanály sání. Elektrika nevypadává ale nestíhá příprava směsi, čili pokud bez zátěže vytočíš motor na 7000 tak elektronika to nebude |
Autor: | Frenk [ sob 14. úno 2009 20:32:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
chudák motor, ať si koupi Japonce |
Autor: | daytona [ sob 14. úno 2009 21:05:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Frenk píše: chudák motor, ať si koupi Japonce
Uz jsem ho ukecal aby to nedelal. Asi taky pujde do karbecu. Uvidime jak dopadne muj Taunus. |
Autor: | Frenk [ sob 14. úno 2009 21:43:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
daytona píše: Frenk píše: chudák motor, ať si koupi Japonce Uz jsem ho ukecal aby to nedelal. Asi taky pujde do karbecu. Uvidime jak dopadne muj Taunus. To je do te sirky co jsi "pustil" Ty ??? Neni skoda na tom neco vymejslet ??? Tak zachovaleho kusu by mi bylo na nejaky pokusy fakt lito ... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |