Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
TPS http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1767 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Radek [ čtv 26. čer 2008 19:37:28 ] |
Předmět příspěvku: | TPS |
kolik ohmů bych měl naměřit při zavřené a při úplně otevřené klapce? Nebo je to jedno a záleží jen na tom jestli se při otvírání ohmy plynule mění? |
Autor: | prochy [ čtv 26. čer 2008 19:40:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mer napeti na prostrednim vodici oproti zemi pri zapnutem zapalovani. Napeti by se melo plynule menit mezi cca 0.7V...4.2V. |
Autor: | Radek [ čtv 26. čer 2008 19:41:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky, provedu |
Autor: | alex211 [ čtv 26. čer 2008 19:44:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna je to uplne blbe prani ale mohl by nekdo sem hodit fotku toho TPS?... |
Autor: | pkod [ čtv 26. čer 2008 19:46:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
dulezite je spise merit napeti na vystupu pri zapojenem TPS. zavrena poloha ma davat napeti kole 0,5V a pri pohybu musi postupne narustat, !bez vypadku! a v horni poloze potom musis namerit asi 4,5V. Vetsinou je problem mezi napetim 1V a 2V, kde byva vydrena draha. Jinak odpor TPS zmeris mezi privody. Jezdec potom musi mit odpor od cca 0 do celkoveho odporu mezi hlavnimi vyvody. Pokud to bude nutne, nekde najdu i poznamenane konkretni hodnoty kdyz jsem to meril. edit: Nez ja napisu odpoved, je tu uz odpovedi plno :) Proste perfektni forum. |
Autor: | Radek [ čtv 26. čer 2008 19:48:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
zítra ti to klidně vyfotím, je to vlastně jen takový potenciometr na škrtící klapce, aby řj věděla jak moc šlapeš na plyn.U Dohc je to (když si stoupneš proti autu) na levé straně škrtící klapky, takovej malej hajzlík, cca 2,5 x 4 cm , přidělanej dvouma šroubkama. |
Autor: | alex211 [ čtv 26. čer 2008 19:54:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
diky!... asi uz chapu kde a co to je...:) a i tak... pro priste a pro takove jako ja nebylo by od veci nekdy pridat fotku jak to vypada a prip. kde to je... Je to samozrejme velka prosba!... |
Autor: | daytona [ čtv 26. čer 2008 20:35:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Alexy, ty v OHC karbec TPS nemas |
Autor: | alex211 [ čtv 26. čer 2008 22:30:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jeste mam 2.0 DOHC 4x4 kombika... |
Autor: | daytona [ pát 27. čer 2008 13:18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
alex211 píše: ja jeste mam 2.0 DOHC 4x4 kombika...
Ahaaa, tak pardon |
Autor: | G.Cowlley [ pát 27. čer 2008 13:36:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je právě výhoda podpisů |
Autor: | Bagyp [ pát 27. čer 2008 13:47:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já vím,že s tím mám taky problém,Prochy to v Praze měřil a nějak se mi to nedovírá.Podle palubáku mám spotřebu při volnoběhu 0,7l a když podřadím a brzdím motorem,tak kolem 2,3-3,4l. |
Autor: | daytona [ pát 27. čer 2008 14:31:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: No já vím,že s tím mám taky problém,Prochy to v Praze měřil a nějak se mi to nedovírá.Podle palubáku mám spotřebu při volnoběhu 0,7l a když podřadím a brzdím motorem,tak kolem 2,3-3,4l.
Tak to je spatne, ted jsem to resil klukem z madarskeho webu, tam za to mohlo spatne VSS-ko. |
Autor: | alex211 [ pát 27. čer 2008 14:58:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc se omlouvam ale co je to VSS-ko?... V "Co znamena ... ?" to neni... |
Autor: | daytona [ pát 27. čer 2008 17:05:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
alex211 píše: Moc se omlouvam ale co je to VSS-ko?... V "Co znamena ... ?" to neni...
Vehicle Speed Sensor. cidlo rychlosti. DOHC to ma v prevodovce, OHC EFI na nahonu tachometru vedle pojistkovky. |
Autor: | alex211 [ pát 27. čer 2008 17:20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dekuji!...:) To G.Cowlley: uz jsem to napravil...:) |
Autor: | Bagyp [ pát 27. čer 2008 18:11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
daytona píše: Bagyp píše: No já vím,že s tím mám taky problém,Prochy to v Praze měřil a nějak se mi to nedovírá.Podle palubáku mám spotřebu při volnoběhu 0,7l a když podřadím a brzdím motorem,tak kolem 2,3-3,4l. Tak to je spatne, ted jsem to resil klukem z madarskeho webu, tam za to mohlo spatne VSS-ko. Jak to čidlo vypadá a kde ho najdu a jakou to má funkci?Já myslel že je špatný ten plynový potenciometr |
Autor: | prochy [ pát 27. čer 2008 18:18:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mel za to, ze jsme ten potenciometr merili a ukazoval na volnobeh moc vysoky napeti... ale uz si nejsem jistej. |
Autor: | Bagyp [ pát 27. čer 2008 19:04:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Ja mel za to, ze jsme ten potenciometr merili a ukazoval na volnobeh moc vysoky napeti... ale uz si nejsem jistej.
Mě se taky zdá,protože jsi mi říkal něco,jako že se mi to nedovírá,nebo tak něco.Ale podle palubáku mám spotřebu při volnoběhu 0,7l a když podřadím a brzdím motorem,tak kolem 2,3-3,4l.Nevím kolik to má ukazovat na volnoběh |
Autor: | prochy [ pát 27. čer 2008 19:18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nulu. |
Autor: | el_Barto [ pát 27. čer 2008 19:54:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Nulu.
nulu pri podrazeni bez plynu z vyssich otacek, volnobeh kolem 1l |
Autor: | REDY [ pát 27. čer 2008 19:57:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prochy na volnoběh to nulu ukáže jen při vyplém motoru. ale při "brzdění motorem" by to mělo ukázat tu nulu. ale mě to ukazuje stejně jako tobě 2- 3 ( asi ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |