Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:36:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: auto neštartuje
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 10:39:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
slint ,ahojte,chcel by som tu nazbierat nejake rozumy,tak dufam,zemi budete vediet poradit.este ze taketo forum existuje...
predstavte si,vecer som odparkoval auto,mimochodom sierra1,6 CVH..injektor...ale na druhy den rano mi nenastartovalo,tocilo motor,ale nic!!skusal som to este parkrat,aj na druhy den,a nic!,odtiahli ma do garaze,lebo som si myslel,ze mi odislo cerpadlo,kedze to bzucanie zmizlo a,tak hovorim skusim este raz..a motor naskocil!?
nechapem co to mohlo byt,a nechcem aby sa mi to stalo niekde daleko od domova,preto chcem na to prist,ale sam tazko,mate nejake skusenosti s takymto niecim?a mam pocit,akokeby to cerpadlo nebzucalo tak ako pred tam,ked som startoval..a tiez sa mi zda,ze motor viacej klepoce..neviem..mozno som uz moc zamerany na tieto veci,dufam,ze poradite,dakujem Foooord!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 10:51:44 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Nemanipuloval si s rezervou?
V kufru u rezervy je takovej bazmek, kterej reaguje na naraz a vypina proud do benz. cerpadla. Pokud se vyndava rezerva, tak v 90% pripadu se to vypne.
Taky existujou vtipalci, ktery chodej a kopnou zezpodu do podlahy u rezervy a taky se to vypne.
Staci zamacknout ten bilej knoflik uprostred a je to.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 10:59:33 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
preventivne si vymen aj palivovy filter. asi tam bude este original.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 11:17:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
ta poistka ma ten knoflik uz od zaciatku ako som ho kupil zastrceny..je tam take drievko,takze to asi nie..este rozmyslam,ci nebude nieco so zapalovanim,hej ten filter som si uz objednal..a pozriem aj to cerpadlo..len to ze nemam garaz a vzdy si musim nejaku vybavit,takze az v nedelu...fakt nviem co tam moze byt..a keby je pokazene cerpadlo,tak asi nenaskoci mkotor,vsak?alebo zeby to vakuum co je v ionjektore dokazalo natahat benzin,bez cerpadla??mate injektor??ja mam cerapdlo v nadrzi spolu s ukazovatelom benzinu...takze ta najdrahsia varoanta,heh


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 11:22:36 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Injektor nic nenataha. Pokud nebzuci cerpadlo, tak bud je vypadla ta pojistka v kufru, nebo do nej nejde proud z jineho duvodu. Zmer napeti na cerno-cervenym dratu, co jde k ty pojistce (resp. na obou) a bude jasno.
Pokud tam napeti bude na obou dratech a cerpadlo stale nebzuci, tak je mozny, ze je spatnej konektor co je k cerpadlu v nadrzi (na vicku nadrze). To pak musi nadrz dolu a konektor opravit, nebo vymenit.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 11:55:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
no dobre kontakty kontakty,ale myslis,ze keby to je zle tak by auto islo,vcera som na nom behal cely den..naco sluzi cerpadlo,len pri strate a ostatne sa postara injektor a vakum v tych systemoch,alebo cerpadlo toci cely cas co ide auto...??
alebo myslis,ze vtedy sa kontakty odpojili a potom sa same zapojili?vobec mi vtedy nenaskocilmotor,a vcera som ho skusal aj desat krat a stale naskocil,myslis,keby bolo cerpadlo chore,ze by to robilo?tak potom injektor musi tahat...alebo nieco...trska to siči(psssst),asi tak, v zadu pri nadrzi,ale pred tym to fakt bzucalo aj sicalo,teraz to len sici...
alebo zeby sa mi bolo nejakou spinou zaspinilonieco,a ked sme to tahali sa to pretlacilo,ale to sa motor netocil,nechapem...a nadrz dam v nedelu dole..pozriem aj cerpadlo a vymenim filter...ja sa na to auto cghcem spoliehat,a nie ze raz idem a nenaskoci,jaaj


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 12:44:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 152
Bydliště: okr. Teplice
Jeste me napada prostriknout konektor pro relatko od cerpadla, zkontrolovat pojistky, zkontrolovat konektory vzadu za baterkou. Predpokladam, ze rozvodovy remen jsi kontroloval...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 13:06:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
relatko??hmm...co s tym maju rozvodove remene?motor mi pri spustani tocilo,takze neviem..a chlapik hovoril,ze boli menene.ale aj som ich pozeral,no je dost napnuty,heh...
mozno to bude nieco so zapalovanim..mozno to neprepina medzi aletrnatorom a materkou,alebo nieco,uz fakt vsetko do toho miesam.ale to cerpadlo a ten filter pozriem a precistim aj nadrz...alebo casovanie vstrekovania by v tom nieco hralo?
mohlo sa to stat aj preto,ze som dlho behal na rezerve a nasiaklo vzduch(vodu)?lebo som pocul,ze cerpadla sa tak zadieraju,ked chodite stale na rezerve a sem tam to nasaje vzduch..po pol roku tio odide...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 13:34:23 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Cerpadlo bzuci furt (teda pokud bezi motor, pokud zapnes zapalovani,tak jenom 1s, pak vypne a zapne az kdyz startujes) a tlakuje furt. Injektor neni karburator a zadny benzin se skrz nenasaje.
Jak, rikam, pokud nechodi cerpadlo, je chyba nekde u cerpadla, takze kontakty, pojistka, cerpadlo jako takove....

Na 2 sierrach co jsem mel byl problem v konektoru cerpadla na nadrzi, takze mluvim ze zkusenosti. Drzi se tam bordel a vlhkost, postupne to ztraci kontakt, ten se vyhriva a jeste se zhorsuje.

Ver mi, ze jezdis nekolik let vpohode, pak zaprsi a z niceho nic nenastartujes.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 13:57:44 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Jeste pokud ma tenhle motor neco jako smimac polohy kliky resp cidlo pro zapalovani (sam netusim), muze byt problem i tady. U DOHCcka jsem to uz resil min. 2x. jednotka nevidi, ze by se motor otacel a nedava jiskru, neotevira vstriky, ani nezapne cerpadlo (resp. vypne ho hned po 1s).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 14:09:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
hmmm,ale chlani..islo by auto keby bolo cerpadlo zle..mozno neslo,ze sa nejaky kontakt prerusil,ale potom zase naskocilo,kde sa spojil..,takze vcera som isiel cely den,isiel by som keby bolo cerpadlo zle??lebo cerpadlo ked sa pokazi ratz ,tak je pokazene,nie??
čidlo zapalovania??hmm,nad som este nerozmyslal...
si zoberte a opakujem to..vecer odstavim auto,na druhy den toci motor starter,ale nenaskoci,nedostalo benzin??alebo neboli iskry?..preco nedostalo benzin?zle cerpadlo??nebzuci ,mozno...nieco sa niekde upchalo?mozno..odtiahli ma,hops zrazu naskoci,,preco?naskocilo by keby bolo cerpadlo zle??ked bolo nieco upchate,tak pri odtahovani sa to pretlacilo a spalilo??nedostal som odpovede...auto by neslo,ani teraz keby je zle cerpadlo,nie?co sposobilo to nahle zlihanie(nenaskocenmie motora)hmm...ked naskocil po tom odtahu,tak strasnýýý dym vyletel,modry to poznate,nie?potom to bolo trocha nepravidelne,trsoka klepotalo.a teraz ide normalne..moze to byt aj v pocitaci?hmmmm,vela otazok,inak,ked uz,nemate nahodou manual v jazyku ceskom??nevedel som to zohnat a preklad toho anglickeho co mam,je dost zdlhavy a nejasny...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 14:28:20 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
To jsi predtim jasne nenapsal...
Tohle je typickej priklad spatnyho kontaktu na cerpadle. Zaharasis dratama co jdou pod nadrz a ono zacne bzucet, nebo se zmeni vlhkost ono nabehne...
:mad:

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 14:39:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
hmmm,ale stale mi neodpovies..islo by auto,keby malo zle cerpadlo??
myslis,ze tie kontakty sa napravili pri to odtiahnuti??takze kym prezrem nadrz cerpadlo,filter a kontakty nemal by som chodit na dlhsie trasy.hm...inak nove cerpadlo bez dph 3000sk..takze som si vydychol,ked naskocilo,len ma to stve,ze ked ma to chyti niekde inde,napr v zahranici,lebo mam hranice len 500m tak tio bude pruser..
no takze zaver?nikoho nic ine nenapadlo?len ze by to maly byt kontakty a mozno filter?lebo keby bolo cerúpadlo zle,tak by neslo auto,a ani by sa to tym traseni nedostalo do poriadku..myslim tie kontakty..zo zapalovanim a pocitacom to nic nema??hmm,no tak to treba rozobrat..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 14:45:32 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Odpovedel jsem Ti.... uz me to nebavi, sorry :mad:

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 19:21:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
1. Ver tomu co Prochy pise. Pokud to chces u pojizdneho auta resit a mit jistotu, radeji sundej nadrz a konektory zkontroluj/vycisti. Nove cerpadlo preci hned kupovat nemusis. Prochy jiste mit pravdu nemusi, ale radi z vlastni zkusenosti.

2. Na dalku se tezko radi a kazdy ma jine zkusenosti. Podle strucneho popisu zavady, ktera se stala jednou a zase odeznela je tezke jednoznacne zavadu identifikovat.

3. 95% zavad se projevuje sporadicky a sami odeznivaji, casem se vsak projevuji stale casteji. Vliv vyvolavajici projev zavady muze byt vlhkost, teplota, ale treba i nahodny otres.

4. To nejdulezitejsi... Pokud chces poradit i priste, chce to trochu taktu. Nikdo tu nebude mrhat casem na rozebirani Tveho problemu a presvedcovani Te, kde je pravda, pokud o tom chces "kecat" porad dokola. Bud chces poradit a rady prijmes nebo se neptej. Nic ve zlem. Ja taky rad poradim, ale vysvetlovat zakladni fakta a souvislosti a jeste se o tom "dohadovat"? Nevim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 22:45:14 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
hmm,no mate pravdu chalani..
ale musim yase to iste napisat,ye som nedostal jedno ynacnu odpoved,ye ked je pokazene cerpadlo,auto nejde,alebo ide..to by som uz vynechal aspon to,teraz uz viem,ze bude urcite lespie dat dole nadrz a pozriet to tam...co aj urobim..precistim konektory a tak,ako ste pisali,ok?
takye nemusite byt hned podrazdeni,keby som si nechcel dat poradit,alebo aspon ukazat smer,tak sem nenapisem...ale aj tak si to ja musim usporiadat v hlave,lebo ja to budem robit,a na to kedze som sa s tym nestretol,by som chcel toho co najviac pocut,alebo si precitat...
a preto dakujem do predu,mozno to nevyjde,ale snaha bola aj z vasej strany.nemate nevsimli ste si,alebo neviete pri akej teplote,ale polohe rucicky teploty vody sa zapinaju ventilatory?menil som cidlo,ale zatial asi nebola taka horuca voda,lebo nesli este.hm...este popiseme dufam,lebo stale nieco je,alebo pokazim,heh...a inak vymienali ste niekedy olej v diferencialy,a v prevodovke,jednoducho sa dolieva?rozmyslam,ze vymenim..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 23:21:04 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
dotazy uz jsou tu resene mnohokrat. Oleje v difu i prevodovce menim bezne (po 40000km). Doplnovani je obtizne. Koukni na prislusna temata.

prvni ventilator u meho auta spinal tesne pred cervenym. Stalo se to parkrat za tu dobu co jsem mel sirku. Pri beznem provozu mimo zacpu se snad ani nesepne. Druhy ma spinat az pri 110 a tam se u meho auta teplota dostala jen jednou a na chvilinku (dovolena, zacpa v Rime a teplota ve stinu kolem 35st.C).


Naposledy upravil pkod dne pát 27. čer 2008 8:36:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. čer 2008 7:21:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
kazdych 40tis_?hmm,no tak to by som mal vymenit,diky,tak pozriem to tema..ale hladal som nejaky ootvor a nic...hmm,prevodovka preco??mam pocit,ako keby trsoka tazsie isla do trojky,tak neviem mozno s tym nie je nic,len olej nejako,dosiel,heh
no co sa tyka tej teploty vody,mne sa to nejako nezda..az pri cervenom,ale to mi uz davno vyvrie voda,kym sa tam dostane,nie?
aj minule som trocha jazdil,teplota bola asi do polovice normalu..ale uz to sicalo s pod veka a ked siom ho dal dole,tak tak jemne bublala voda...no neviem,zda sa mi ze je to dost neskoro az pri cervenom prvy ventilator,rozmyslal som,ze si spravim spinace,a budem ich zapinat rucne ja..hmm,ale potom to by bol asi studeny motor stale,heh....no uvidime,ked bude u nas povasom totalni horko...
otazka,vybrat termostat na leto ,alebo nevybrat?jaaaj a este kolko moze byt teplota tesne pred cervenym polickom,no ale na to si asi odpoviem sam,lebo mam teplomer do sto stupnov,heh...diky chalani


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. čer 2008 8:35:01 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Koukam ze s autama asi zacinas...
Chladici system je pretlakovy a proto vari pri otevrene nadrzce. Spravne ale v chladicim okruhu ma byt tlak do 1,2 baru a tim se posune bod varu nekam ke 120stupnum. I to je duvod, proc se nesmi otevirat horky chladici okruh.

Prvni vetrak chladice spina kolem 100st. a druhy pri 110st. Pokud funguje, neni s tim problem. Radeji misto vymysleni bastlu a spinacu oprav to puvodni overene.

Jestli nadrzka nedrzi tlak, mas spatne vicko nebo motor tlakuje chladici okruh.

Termostat rozhodne nevyndavej; jak Te tohle vubec napadlo? Cemu tam podle Tebe funkcni termostat vadi?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. čer 2008 10:03:01 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 14
no to mas pravdu,zycinam s autami..je to moje prve faro,pred tym som si ich len poziciaval,takze sa o ne starali iny,heh
no ventilatory som skusal,idu,cidlo teplo menil,lebo odislo(ukazovalo stale max.teplotu..switch na ventilatory som tiez menil,lebo som si myslel,ze je zle,lebo mi stale vyvrela voda,cize nechladil,nomozno to bolo dobre,ale neviem..uz je jedno je nove...termostat?no pocul som,ze ich zvykli vyberat,potom ide stale cez velky oruh,a kedze jazdim vacsinou po meste,tak to by nebolo asi zle,ale necham ho tam...
to veko je podla mna dobre,len ho mam asi nedostatocne zatiahnute.
chlani(odbornici,heh)citam,o tej vymene oleja v prevodovke a v difiku,ale nikde nikto nepise,kde by som mal najst otvory na doliatie,neviete?
a tiez som si vsimioopl,ze niektori pisu,ze sviecky hadzu iskry,to sa da ako zistit??ci iskria sviecky?
a mam dalsiu otazku,na stk mi povedali,ze mam zle zapojene dialkove svetla..ale mne svietia v noci,ako?ktore maju svietit ,ako dialkove??tie co su najblizsie k mriezke ku chladici,alebo tie velke,lebo mne svietia tie velke,a ked len bliknem dialkovými,tak tie co su blizko rebier,viete tie reba maska,kde je znak tak hned pri nich


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz