Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

čerpadlo paliva
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1766
Stránka 1 z 1

Autor:  DPecka [ čtv 26. čer 2008 18:51:07 ]
Předmět příspěvku:  čerpadlo paliva

Kdysi se mi uplně rozbilo a v servise mi natáhli kabel přes interier, ale je to zapojený nějak jinak protože čerpadlo se po zapnutí zapalování po chvíli nevypne a beží pořád. Ví někdo jak to má být zapojené aby to fungovalo tak jak má a zbavil jsem se toho hnusnýho kabelu?

Autor:  pkod [ čtv 26. čer 2008 19:31:33 ]
Předmět příspěvku: 

pokud mas EECIV, tak si jednotka ridi cerpadlo sama. Jeden vyvod na jednotce vede k rele v pojistkovce. Od rele je vodic k otresovemu cidlu pod rezervou a potom k cerpadlu.
Tohle zapojeni je udelane hlavne pro bezpecnost pri nehode. Pokud se zastavi motor nebo auto dostane ranu, odpoji palivo aby nevytekalo a nevznikl pozar.
Druha vlastnost je, ze cerpadlo nemuze bezet dlouho nasucho (bez benzinu nebezi motor a EEC cerpadlo po vterine vypne). Cerpadlo je totiz benzinem !chlazene! a v benzinu je i jiskrici komutator motorku. Pokud se do cerpadla dostane vzduch, hrozi nebezpeci zadreni, prehrati motorku a v extremnim pripade i vybuch (pozar) od komutatoru.

Autor:  faudy [ pát 27. čer 2008 11:15:54 ]
Předmět příspěvku: 

Protoze jsem si s tim taky uzil:

Cerpadlo je spinane pres relatko. Kdo nevi jak funguje, at dal necte.

Spinaci signal vede od rj. Da se to normalne merit merakem v pojistkovce. Tento signal ale vede pres ty konektory co jsou za baterkou. Pokud v servise treba menili baterku, je celkem snadne ty konektory rozpojit a pak nejde ridici signal z rj do relatka.

Pak je zde spinana cast. Zde "tece proud" z baterky do spinane casti rele, pak pres "inertia switch" v rezerve do cerpala. Nekde po ceste je i pojistka v pojistkovce.

Pokud mas tenhle bastl, predpokladam ze je to relatko vyndane z pojistkovky, spinaci signal se bere nekde od motoru ci civky, kde se objevi po otoceni klickem. Napajeci kabely cerpadla jsou pichly do pojistkovky nebo pres cely auto? Pokud je to tak jak myslim, tak je bude problem s tou spinaci casti, takze bud rj nebo ty konektory. Prostriknul bych ty konektory pro relatko v pojistkovce a ocihnul a prostriknul ty za baterkou.

Autor:  DPecka [ ned 29. čer 2008 23:21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Mám ho taženej z pod palubovky, kde je píchlej na jeden z kabelů(ne na originální červenočernej který k čerpadlu původně vedl. A končí u bezpečnostního vypínače k vufru. Dám se teda do pořádný opravy a snad to zase pořádně bude vypadat a fungovat. :-?

Autor:  Frenk [ ned 06. črc 2008 23:45:43 ]
Předmět příspěvku: 

je to asi takhle - EECIV - pin c22, 4pinovy konektor za baterii(BL-RT), rele v pojitkovce (D)- a od tu jiz "silovy" "SW-RT", pojistka v pojistkovce(tusim 23), otresove cidlo a cerpadlo ...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/