Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Budík nebo čidlo? http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1761 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DPecka [ čtv 26. čer 2008 15:32:17 ] |
Předmět příspěvku: | Budík nebo čidlo? |
Mám poslední dobou problém s ukazatelem teploty vody v chladiči. ručička mi po nastartování plynule vyleze až hodně daleko za červený pole. Motor mám 2.0 Ohc Efi 74kW. Nevíte kde tam čidlo je? A jestli to bude spíš čidlem, vedením nebo budíkem? |
Autor: | vandym [ čtv 26. čer 2008 15:34:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
spíš to bude čidlem ale kde je to ti nepovím kdysi jsem ji měl a nemůžu si za boha vzpomenout |
Autor: | Tom [ čtv 26. čer 2008 17:32:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak je vicko rozdelovace,tak u nej na motoru. |
Autor: | DPecka [ čtv 26. čer 2008 18:44:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky. teď už aspoň vim kde to mám hledat. před dovolenou to snad zprovozním |
Autor: | DPecka [ čtv 10. črc 2008 22:40:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem spojil výměnu čidla s výměnou chladící kapaliny a moc dobře to nedopadlo. nejprve jsem čidlo asi málo dotáhnul a kapalina mi vytekla tudy. nalil jsem do motoru teda normální vodu a dojel domů. Ta cestou opět vytekla. Čidlo jsem v garáži dotáhnul a použil těsnění, nalil opět novou chladící kapalinu, jenže už menší množství, ne 8 litrů jak se má, nádržka byla brzo plná. Od tý doby mi čidlo opět nefunguje jako předtím, nefunguje topení a z výfuku jde pára. Nevíte čím to může být a kde jsem udělal chybu? |
Autor: | Eddie [ čtv 10. črc 2008 23:01:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ten popis příznaků by mi seděl na těsnění pod hlavou nebo možná i hlavu . |
Autor: | el_Barto [ pát 11. črc 2008 0:22:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
nenalil jsi do tepleho motoru studenou vodu? |
Autor: | DPecka [ pát 11. črc 2008 23:01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ne, počkal jsem cca 2 hodiny než to pořádne vystydne. Podle mě jsem nalil vodu přes nádržku jen do blokui, do chladiče se nedostala kvůli zavřenýmu termostatu... Je to možný? No a jak se termostat otevřel, voda se z něj vypustila do chladiče a motor neměl dost vody na chlazení. |
Autor: | Eddie [ pát 11. črc 2008 23:28:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tě zklamu, ale to moc pravdepodobný není, teda spíš téměř vůbec. |
Autor: | Twyggy [ sob 12. črc 2008 12:01:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Technicka, OHC se musi pri opetovnem zalyvani vodou odvzdusnovat. Na domecku termostatu je kousek hadicky se spuntem, ten musis vyndat, jinak se nedostane voda do hlavy a tim padem ji je tam malo... pokud ale jde para z vyfuku tak se urcite dostava voda do spalovacish komor. Je mozny ze se hlava teplem zkroutila, aby na OHC praskla to se mi nezda, ale zkroucena muze byt ve vsech rovniach, uz sem jednu takovou rovnal... Ta byla podelne do vrtule a jeste do luku, na saci strane mene, u vyfuku pomerne dost |
Autor: | G.Cowlley [ sob 12. črc 2008 12:09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
spíš schnilo těsnění pod hlavou, provoz nasucho jen přiblížil konec. jinak já ohc nikdy neodvzdušnoval pač třeba starý typy tam ten přídavnej výstup nemaj a nikdy to nezlobilo |
Autor: | Tom [ sob 12. črc 2008 12:44:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechas odtazeny zavit na nadobce,ne?je to tak? |
Autor: | Eddie [ sob 12. črc 2008 13:56:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Twyggy ma pravdu: pokud mizí voda pres výfuk (pára) není nad čím přemýšlet a je na čase pustit se do rozebírání. Nové těsnění je samozřejmost a po sundání hlavy se podívat na dosedací plochu a změřit jí popř. nechat srovnat (když už je to rozebrané, vyplatí se nechat ji nejen srovnat, ale třeba i pastou začistit sedla ventilů a vyměnit gufera). U OHC opravdu nebývá problém s hlavou (narozdíl od DOHC opravdu hned při větším tepelném šoku nepraská) a i kdyby náhodou byl problém s hlavou větší dá se sehnat jiná za pár korun. Jo a když už bude hlava dole, nový rozvodový řemen (rozvody - řemen, kladka) by taky motoru slušel. Výhoda u OHC je, že díly na tuhle opravu budou stát pár korun a udělá si jí každý jen trošku šoikovnější člověk téměř sám (s vyjímkou toho srovnání hlavy) a za chvilku. A kromě pár klíčů, momenťáku, měrek atd. není nic extra potřeba. |
Autor: | DPecka [ sob 12. črc 2008 20:46:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zítra na to s automechanikem kouknu a uvidíme. jen mi netvrďte že tím neodvdušněním do motoru naleju o dva litry vody míň... Musí to být ještě nějaká zrada ne? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |