Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Teplota spinani vetraku DOHC http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1637 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | el_Barto [ pon 02. čer 2008 19:13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Teplota spinani vetraku DOHC |
Zajimalo by me pri kolika stupnich +- by mely spinat vetraky na DOHC, ja se dostanu tesne pred cervene pole na palubovce a vetrak porad nesepne ... |
Autor: | 0xf [ pon 02. čer 2008 19:37:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hadam ale typuju 80-90.. nicmene rucicka by se nemela hnout z pulky s normalu pokud je tam spravne cidlo a vse je ok... |
Autor: | Miloš [ pon 02. čer 2008 19:44:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně už se dostala ručička i do začátku červeného a taky nezapnulo a to mám nový spínač a nové čídlo teploty,ale jinak spínací teplota je u 1. spínače 90-100C a u 2.spínače 95-110C.No,zkusím ho povařit. |
Autor: | daytona [ pon 02. čer 2008 20:08:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lidicky.....dyt termostaty jsou delane na 92 stupnu, tak jak by mohl vetrak spinat pri 90ti nebo dokonce 80ti? Ja bych rekl ze spinac DOHC je na 95 a 100 stupnu. |
Autor: | Tom [ pon 02. čer 2008 20:21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
daytona píše: Lidicky.....dyt termostaty jsou delane na 92 stupnu, tak jak by mohl vetrak spinat pri 90ti nebo dokonce 80ti?
Ja bych rekl ze spinac DOHC je na 95 a 100 stupnu. myslim ze na 88 stupnu.. |
Autor: | el_Barto [ pon 02. čer 2008 20:25:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
nicmene jak to je podle stupnice, spina to az kdyz se to dostava do cerveneho? nebo tesne pred tim? ptz par ostrych km a motor je v takovem vedru celkem rychle u cerveneho... |
Autor: | Bagyp [ pon 02. čer 2008 21:55:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Můj termostat spíná při 88stup. a ventilátor se zapíná mezi N a O u nápisu NORM.Tedy dost před červeným polem Jinak teplota se drží přesně uprostřed a trochu lítá výše,ale zapne ventilátor a zase OK.Jinak vyměněný termostat i čidlo |
Autor: | kostey [ úte 03. čer 2008 2:04:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
nez budete zkouset kde se vam vetraky spinaj tak doporucuju odendat konektor od cidla a zkusit to tam pospojovat a zjistit jestli se vetrak fakt vubec umi tocit :) |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 8:46:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
NA DOHC se otvira termostat na 88°C (resp. 92°C u winter provedeni). Ale tady byl dotaz na spinac ventilatoru. 1.ventilator spina pri 98°C (a to je na N-ku kousek pod cervenym) a druhej pri 110°C; pokud si dobre vzpominam, co je na tom dvojspinaci vyrazeny. |
Autor: | el_Barto [ úte 03. čer 2008 11:15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
aaaha, takze pockam az to doleze do cerveneho a kdyztak koupim novy .... |
Autor: | vandym [ úte 03. čer 2008 14:01:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
aby nebylo pozdě. ale mě i ten první zapíná na začátku červenýho a druhý tak zhruba uprostřed červenýho ale tak moc jsem ji ohřál jen jednou a to v koloně jinak jsem furt v půlce nebo poď ní |
Autor: | 0xf [ úte 03. čer 2008 14:12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Byl bych na to opatrny ad nedopadnes jak ja... i kdyz ja to asi i takhle koupil. Do cerveneho jsem nevlez, ale je pravda ze ventilatory jsem funkcni nemel. Edit: zahloubal jsem se do elektro papiru a neasel jsem ze nektere ventilatory jsou jeste pretazene nejen pres pojistku ale i pres rele... |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 14:31:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Severoevropsky verze maji vse na rele (i el. stahovani oken), verze s klimou ma relatka taky vzdycky. Jinak je to primo pres teplotni spinace (a pojistku). |
Autor: | 0xf [ úte 03. čer 2008 15:00:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy a nevis cislo rele, nebo kde ho najdu? Ja ho zatim nenasel. Mam to zapojene prozatim na prudko baterka - spinac - ventilator. Pojistky mam vsechny OK |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 15:12:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
0xf píše: prochy a nevis cislo rele, nebo kde ho najdu? Ja ho zatim nenasel. Mam to zapojene prozatim na prudko baterka - spinac - ventilator. Pojistky mam vsechny OK
U DOHC jsou relatka na klimu nad nohama spolujezdce. Jeste se to lisi rokem vyroby rok 92 mel jenom 2 ventilatory sprazeny s klimou, starsi modely meli ventilatory 3 (jeden tlacnej zepredu). Muzu Ti poslat schema. |
Autor: | Tom [ úte 03. čer 2008 15:18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
vetraky bych taky potreboval vyresit respk.elektricke zapojeni.. ja mam na OHC vetraky z DOHC,a zapinam je z palubky tam to mam zavedene na tlacitko,ktere ma 4 pin.je to pres pojistku,ale jeden dratek se mi zahriva po delsi dobe-(kdyz vetraky bezi)uz mi odeslo i par tlacitek zahratim.rozteka se i ta izolace dratu.. potrebuju to zapoji"bezpecne".nebo na to nekdy tr.zapomenu a zhori mi auti. |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 15:25:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolik mm2 ma ten dratek? Pokud si to zapojoval na spinac, tak musis spravne dimenzovat ty draty, vem si, ze jeden ventilator bere 5-7A. Takze zvonkac nestaci. Pokud je ventilator pridrenej, tak vezme pres 10A jeden (teda nez casem shori). |
Autor: | Tom [ úte 03. čer 2008 15:39:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze maji nejak 2-3mm,myslis ze tam mam dat silnejsi? |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 15:53:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tom píše: myslim ze maji nejak 2-3mm,myslis ze tam mam dat silnejsi?
Zmer proud, jestli nejsou pridreny, drat bych dal aspon 4mm2 a hlavne bacha na maximalni teplotu izolace (aspon 105°C). Stejne tak spinac musi bejt dimenzovanej na 10-16A= (stejnosmernyho proudu!!! a to je dulezity). Do auta nemuzes pouzit spinace na stridavej proud (napr. 240V~/16A), protoze 16A stejnosmerne nevydrzej! |
Autor: | 0xf [ úte 03. čer 2008 16:49:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy: mam rok 03/92 s klimou a mozna i s celym winter paketem... mam vyhrivane vsechna okna a myslim ze i zrcatka predpokladam ze to nebylo dodelavano. A relatko spinajici ventilatory u sahary (prdpokladam i pojistku protoze ty co jsou v hlavni skrini jsou ok a ty ktere byli souple u tunelu ze strany spolujezdce jsou taky ok) mam hledat nekde kolem prirucniho kastliku pod palubovkou nebo tam nekde? |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 16:55:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Relatka na klimu (spolus relatkama na ABS a vyhrivani celniho okna) jsou u toho tunelu, jak si psal. A jsou tam i pojistky. Jinak na ty ventilatory pro rocnik 92 jsou tam 3 relatka. Ventilatory jsou 2 a pokud zapnes klimu (sviti zelena LEDka), tak se musi furt tocit oba ventilatory polovicni rychlosti (jsou zapojeny v serii). Vecer poslu schema. |
Autor: | 0xf [ úte 03. čer 2008 17:55:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja tam budu mist asi paseku v elektrice.. protoze ten ventilator klimy mi jede porad i kdyz je klima vypla (ledka nesviti) tak to slabe fouka a pak kdyz otocim na kteroukoliv stranu tak to zacne foukat jeste vic podle stupnu nakreslenych na prepinaci |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 17:57:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
0xf píše: No ja tam budu mist asi paseku v elektrice.. protoze ten ventilator klimy mi jede porad i kdyz je klima vypla (ledka nesviti) tak to slabe fouka a pak kdyz otocim na kteroukoliv stranu tak to zacne foukat jeste vic podle stupnu nakreslenych na prepinaci
Nemluvis nahodou o vetraku ve vymeniku (interierovyho)? Ja tady mluvim o ventilatorech na chladici! To s tim vubec nesouvisi. |
Autor: | 0xf [ úte 03. čer 2008 18:47:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo mluvil jsem... se me to uplne popletlo. uz jsem te pochopil... asik... |
Autor: | prochy [ úte 03. čer 2008 22:08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mas to v mejlu. |
Autor: | Jenik [ stř 04. čer 2008 13:37:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
potvrzuji, co již bylo napsáno - první ventilátor spíná u ručky mezi N a O, po té, co sleze teplota dolů (mezi O a R), kde se i jinak drží, tak se vypne. Druhý větrák jsem ještě běžet neviděl, leč pravidelně příležitostně proklemuju konektor, abych věděl, že fakt běhají. |
Autor: | Frenk [ stř 04. čer 2008 14:16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
0xf píše: jo mluvil jsem... se me to uplne popletlo. uz jsem te pochopil... asik... Tenhle interierovy bezi furt - teda vypnes ho tak ze das na vetraku 0 a packu na topeni vedle teploty vzduchu soupnes uplne dolu ...
|
Autor: | 0xf [ stř 04. čer 2008 15:06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Frenk jj... ja jen byl zmatenej kdyz prochy tam motal tu klimu tak jsem nevedel pak uz ci jsem... nicmene uz jsem prostudoval schema a uz to chapu jak je to zapojene. timto dekuju prochymu edit: ale moc nechapu proc ten interierovy bezi okamzite po otoceni klicku do druhe polohy |
Autor: | el_Barto [ stř 04. čer 2008 15:30:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapi nemeli by jste objednaci cislo na to cidlo pro ty vetraky? myslim na me DOHC bez klimy, ptz ja uz fakt vylezu pred cervene a vetraky porad stoji.... jinak po spojeni se samozrejme toci ... |
Autor: | prochy [ stř 04. čer 2008 15:36:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
el_Barto píše: chlapi nemeli by jste objednaci cislo na to cidlo pro ty vetraky? myslim na me DOHC bez klimy, ptz ja uz fakt vylezu pred cervene a vetraky porad stoji.... jinak po spojeni se samozrejme toci ...
On taky muze bejt v haji ten teplotni dvojspinac. Prece jenom pres nej jde velkej proud a jeho pracovni teplota je vysoka. Mozna bych zacal prave s nim. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |