Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Rozsah dobíjení
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=12434
Stránka 1 z 1

Autor:  Piro:cz [ čtv 01. úno 2018 15:16:55 ]
Předmět příspěvku:  Rozsah dobíjení

Vypozoroval sem že když vytočim csw nad 5000 tak se mi víc (znatelně víc) rozsvítí světla. Nebyl čas ještě měřit kolik tam jde a nejde voltů. Ale předpokládám že bude mrtvý regulátor na altíku?

https://www.autokelly.cz/Product/HE-5DR ... 8;32844928

Díky

Autor:  nebema [ pát 02. bře 2018 12:01:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Změřit by to chtělo.
Jinak ano, je možné, že je regulátor nemocný a klidně by mohl být problém i s diodovým můstkem, protože obrácenou polovinu amplitudy ten regulátor nezreguluje.
Pokud odejde diodový můstek, bývá na místě měnit i regulátor, podobný na Bosch jsem v Elán caru kupoval do 500,-Kč.

Autor:  Tomin [ sob 03. bře 2018 14:17:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

jen obecne, neznam altik na csw:
taky ale muze "hazet" komutator. At uz kvuli lozisku, nebo uhliky ....
S novym reglem to pak muze byt lepsi, ale ne uplne v cajku.

Autor:  Piro:cz [ ned 04. bře 2018 15:26:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Relativně je dost stenej jako na pinto, minimalne mi tam prae pasoval celej tenhle regulátor kterej sme tam nouzově dával i s jinejma uhlíkama.

Autor:  midnight_man [ pát 23. bře 2018 13:39:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

daj si to repasnut ;) su to 30 rokov staré altíky.

Autor:  momo [ čtv 28. čer 2018 20:44:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Použiju tohle vlákno páč je defacto to samé
problém s dobijenim na sraze... altik dostal novej regl, po nastartování se hned chytne a dává 14v ale při zátěži jsem zase na těch samých 12v resp. 11,7... mohla bbc to být třeba žárovka v budikach? Že by pouštěla málo? Kolik wattu vůbec má mít?

Autor:  Tomin [ čtv 28. čer 2018 21:23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Nesmysl.
"zarovka poustela malo" je elektrikarsky nesmysl :-)
Normalne vzit voltmetr a zmerit napeti na baterce. Pokud to na baterce kolisa, pak bud altik, nebo je nekde prechodak na ceste mezi altikem a plusem baterky, nebo altikem/motorem a kostrou (vyrezly kontakt na altiku nebo jinem dratu apod.)

Prechodovy odpor najdes tak ze meris Volty mezi dvema (pokud mozno co nejblizsimi) body. Cim vetsi prechodovy odpor,
tim vetsi napeti a tedy i ztrata.

(Zazil jsem ze byl prechodovy odpor na kontaktu baterky, ale ve spoji DRAT a oloveny KONTAKT, nikoliv kontakt vs. baterka.)

Autor:  momo [ čtv 28. čer 2018 22:02:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Altík 11,7 baterka 11,5..plus kabel altiku v pohodě.-nijak se nehřeje.. ale. při měření jsem přišel na dost teplej plusovej ..kontakt na baterce a když jsem ho prohmataval spalil jsem se o horký ocko jednoho kabliku.. To by mohl být ten problém ne? Asi jsem ho našel.. druhý zleva
Sorry za velikost fotky, dělám to na mobilu

Přílohy:
IMG_20180628_215258.jpg
IMG_20180628_215258.jpg [ 2.65 MiB | Zobrazeno 8425 krát ]

Autor:  momo [ pát 29. čer 2018 13:11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

To by mohlo být ono? Očividně menší průřez než zbytek vedení... otázka zní, mnoho by to snižovat z tolik napětí?

Přílohy:
IMG_20180629_130728.jpg
IMG_20180629_130728.jpg [ 2.47 MiB | Zobrazeno 8414 krát ]

Autor:  Tomin [ ned 01. črc 2018 20:00:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Pokud se spalis o nejakej kontakt, je stoprocentne spatny - ma moc velky prechodovy odpor. Rozdelat, vycistit, propajet, zadelat, idealne necim zaizolovat.
Z fotky nevidim nejakou redukci prurezu. Ale neptej se podle fotek na foru a nauc se merit.
Vem voltmetr a dej jeden drat na jeden konec vedeni a druhe na druhej konec vedeni. Pokud na vedeni bude vice jak cca jeden Volt, je neco spatne.

Autor:  momo [ ned 01. črc 2018 21:41:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

měl dost menší průměr..původní jsou 6ky, tohle byly tak 3ka
napsal jsem toho dost už na FB

https://www.facebook.com/groups/1586125 ... up_comment

Autor:  momo [ ned 01. črc 2018 21:44:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozsah dobíjení

Robert Smetana ošahej si i kabel mínusový od motoru k baterii...svorka na motoru hlavně...a ten ohřev +kabelu na baterii co máš musíš taky odstranit (máš to zoxidovaný nebo málo dotažený na svorce na baterce ale kontroluj pevnost utažení spojů + kabelů co s sbíhaj na...Zobrazit více
1
Spravovat
To se mi líbíZobrazit další reakce
· Odpovědět · 2 d
Skrýt 14 odpovědí
Honza Strnad
Honza Strnad
Vy a 4 další spravujete členství, moderátory, nastavení a příspěvky pro skupinu FORDSIERRA.EU.
Při plným odběru na altiku je 12,5V... rozdíl mezi baterkou a altikem není víc než 0,4V... kabely všechny studený krom toho zhavyho plusovyho... jak je ale možný že zkusebni zátěžový provoz byl 14,5v bez a 14,2V při zátěži.. a v autě všechno jde jak má (kromě zadního stěrače) a tam to napětí kolísá podle zátěže. Pozn. Při normálním provozu zapnuté rádio, parkovačky a mlhovky je napětí 13,4-13,6v




Spravovat
To se mi líbíZobrazit další reakce
· Odpovědět · 2 d
Robert Smetana
Robert Smetana jestli je na altíku měřený napětí öběma hroty multimetru při zátěži el.instalací ve voze jen 12,5 je mrtvej altík....ještě......máš řádně doplej klíňák...to taky mnohdy klame.....v klidu motoru s ním nesmíš protočit za jeho vrtuli kombinačkama ani ťuk.....bacha na to
Spravovat
To se mi líbíZobrazit další reakce
· Odpovědět · 2 d
Honza Strnad
Honza Strnad
Vy a 4 další spravujete členství, moderátory, nastavení a příspěvky pro skupinu FORDSIERRA.EU.
To taky zkusím ale říkám altík byl na testu zátěže a tam měl minimálně 14v

další mi nejde odeslat hází to chybu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/