Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Diagnostika ABS
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1074
Stránka 1 z 1

Autor:  daytona [ úte 19. úno 2008 1:08:41 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika ABS

Uz z Vas nekdo delal diagnostiku ABS jednotky? Myslim tim vyblikavani chyb z pameti ABs jednotky?

DikY!!

Autor:  kostey [ úte 19. úno 2008 1:16:02 ]
Předmět příspěvku: 

sem slysel ze na Sierre to nejde, ze to jde az na autech ktere maji RJ co maji 3 mistny chybovy kody...

Autor:  daytona [ úte 19. úno 2008 1:25:08 ]
Předmět příspěvku: 

kostey píše:
sem slysel ze na Sierre to nejde, ze to jde az na autech co maj 3 mistny chybovy kody, ale asi sem zas mimo, co?


ja prave nevim....nasel jsem jeden hodne starej manual na diagnostiku jeste od Von Vichouse, tam je napsano ze diagnosticky konektor jednotky je pod kastlikem, vede do neho 5 dratu a jeden je prave diagnosticky, ten je treba spojit se zemi, a pak zacne kontrolka ABS blikat chybove kody. Diagnosticky pin podle neho prave vede na pin c. 26 u jednotky ABS....

no jenze to tam nevede, pac na 26ku zrovna zadnej drat nevede....tak nevim....

pustil jsem se do opravy ABS na 2.9-ce, tak si rikam proc neudelat hned test, pokud existuje... :grin:

Autor:  prochy [ úte 19. úno 2008 9:17:06 ]
Předmět příspěvku: 

S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.

Autor:  daytona [ úte 19. úno 2008 11:58:35 ]
Předmět příspěvku: 

prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.

Autor:  prochy [ úte 19. úno 2008 12:25:23 ]
Předmět příspěvku: 

daytona píše:
prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.

Zmeris napeti na tech koaxilnich (opletenych tlustych cernych) dratech:
    1.) Prave zadni kolo: pin 4 (zem)/ pin 22
    2.) Leve predni kolo: 5/23
    3.) Leve zadni kolo: 6/24
    4.) Prave predni kolo: 7/25


Vzdy budes merit napeti mezi tema 2 pinama. ABS jednotku muzes, ale nemusis odpojovat. Nizsi cislo pinu je vzdy stineni, ale to Te vpodstate pri mereni multimetrem nemusi zajimat.

Autor:  daytona [ úte 19. úno 2008 12:37:11 ]
Předmět příspěvku: 

prochy píše:
daytona píše:
prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.

Zmeris napeti na tech koaxilnich (opletenych tlustych cernych) dratech:
    1.) Prave zadni kolo: pin 4 (zem)/ pin 22
    2.) Leve predni kolo: 5/23
    3.) Leve zadni kolo: 6/24
    4.) Prave predni kolo: 7/25

Vzdy budes merit napeti mezi tema 2 pinama. ABS jednotku muzes ale nemusis odpojovat. Nizsi cislo pinu je vzdy stineni, ale to Te vpodstate pri mereni multimetrem nemusi zajimat.


DIkY!!

Autor:  mirmagg [ ned 10. črc 2011 21:59:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ABS

Tohle už sem u sierry několikrát řešil. A skoro vždycky to byli špinavý čidla nebo ty ozubený kroužky v tehlicích či ramenou.

Je to třeba špatnýma ložiskama pak se dostane vazelina znej na čidlo na to ozubený kolo a takhle to blbne

Autor:  Bobo [ pon 11. črc 2011 6:09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ABS

dle data toho příspěvku od Daytony tuším, že už to nebude aktual :-D :-D :-D

ale kdyby jen tak:

Daytona: jsetli chceš, věnuju ti spolu s tou kisňou na T9ku i celou jednotku ABS ze scorpia mezitypa i s čidlama od všech kol.......jak jsem rušil to scorpio co jsem vzal na orgány (motor V6 2.8 a automat špajzka) tak jsem to ABS z toho vypreparoval i s kabeláží uložil na půdě práve pro tyto případy :wink:

Autor:  daytona [ pon 11. črc 2011 21:32:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ABS

Ahoj Bobo!! Beru moc rad a dekuju!!! :banan:

Autor:  Bobo [ pon 11. črc 2011 21:51:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ABS

daytona píše:
Ahoj Bobo!! Beru moc rad a dekuju!!! :banan:


OK, tak jak k tobě pojedu pro ty široký lampy z MK I. a to autoradio (už se na to chystám monoho týdnů :grin: :grin: ) tak to venmu s sebou a je to tvoje 8-)

Autor:  Jirkaking [ úte 27. pro 2011 23:08:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ABS

Sice to neni aktualni ale taky pridam , tenkrat jsem taky resil ABS na 2.0 DOHC. Meril jsem cidla a v podstate to vypadalo Ok a nakonec jsme jedno podruhem zdemontoval. A zjistil ze v miste kde je cidlo uchycene tim sroubkem tusim na 10 klic je zoxidovane. Ta vlozka je tusim hlinik a pekne se to nafouklo tim padem se cidlo vyosilo nebo trochu prizvedlo a obcas to hazelo chybu. Tady nepomohlo nic jineho nez misto dukladne ocistit a cidlo co bylo zoxidovane v tom plastu vymenit.Mel jsem tenkrat cely predek na 4x4 a cidla tam byla totalne zarostla, musel jsem je odvrtat. Pokud vymontuji sroubek a cidlo nejde lehce ven je nekde problem 8-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/