Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:01:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 1:08:41 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Uz z Vas nekdo delal diagnostiku ABS jednotky? Myslim tim vyblikavani chyb z pameti ABs jednotky?

DikY!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 1:16:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
sem slysel ze na Sierre to nejde, ze to jde az na autech ktere maji RJ co maji 3 mistny chybovy kody...

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Naposledy upravil kostey dne čtv 06. bře 2008 0:58:07, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 1:25:08 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
kostey píše:
sem slysel ze na Sierre to nejde, ze to jde az na autech co maj 3 mistny chybovy kody, ale asi sem zas mimo, co?


ja prave nevim....nasel jsem jeden hodne starej manual na diagnostiku jeste od Von Vichouse, tam je napsano ze diagnosticky konektor jednotky je pod kastlikem, vede do neho 5 dratu a jeden je prave diagnosticky, ten je treba spojit se zemi, a pak zacne kontrolka ABS blikat chybove kody. Diagnosticky pin podle neho prave vede na pin c. 26 u jednotky ABS....

no jenze to tam nevede, pac na 26ku zrovna zadnej drat nevede....tak nevim....

pustil jsem se do opravy ABS na 2.9-ce, tak si rikam proc neudelat hned test, pokud existuje... :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 9:17:06 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 11:58:35 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 12:25:23 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
daytona píše:
prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.

Zmeris napeti na tech koaxilnich (opletenych tlustych cernych) dratech:
    1.) Prave zadni kolo: pin 4 (zem)/ pin 22
    2.) Leve predni kolo: 5/23
    3.) Leve zadni kolo: 6/24
    4.) Prave predni kolo: 7/25


Vzdy budes merit napeti mezi tema 2 pinama. ABS jednotku muzes, ale nemusis odpojovat. Nizsi cislo pinu je vzdy stineni, ale to Te vpodstate pri mereni multimetrem nemusi zajimat.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Naposledy upravil prochy dne úte 19. úno 2008 12:42:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 12:37:11 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
prochy píše:
daytona píše:
prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj :mad: .

Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.

Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.


Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?

Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.

Zmeris napeti na tech koaxilnich (opletenych tlustych cernych) dratech:
    1.) Prave zadni kolo: pin 4 (zem)/ pin 22
    2.) Leve predni kolo: 5/23
    3.) Leve zadni kolo: 6/24
    4.) Prave predni kolo: 7/25

Vzdy budes merit napeti mezi tema 2 pinama. ABS jednotku muzes ale nemusis odpojovat. Nizsi cislo pinu je vzdy stineni, ale to Te vpodstate pri mereni multimetrem nemusi zajimat.


DIkY!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: ned 10. črc 2011 21:59:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. čer 2011 0:00:00
Příspěvky: 121
Bydliště: Červeneves
Tohle už sem u sierry několikrát řešil. A skoro vždycky to byli špinavý čidla nebo ty ozubený kroužky v tehlicích či ramenou.

Je to třeba špatnýma ložiskama pak se dostane vazelina znej na čidlo na to ozubený kolo a takhle to blbne

_________________
Ford Sierra Motor 2.0 16V RS 2000 r.v. 89
Ford Sierra 4x4 dohc r.v. 94
Ford Escort RS 2000 r.v. 98
Ford scorpio KOMBI II 2.3 r.v. 98
Ford Sierra 1.8.TD r.v.90
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 181&type=3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: pon 11. črc 2011 6:09:46 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
dle data toho příspěvku od Daytony tuším, že už to nebude aktual :-D :-D :-D

ale kdyby jen tak:

Daytona: jsetli chceš, věnuju ti spolu s tou kisňou na T9ku i celou jednotku ABS ze scorpia mezitypa i s čidlama od všech kol.......jak jsem rušil to scorpio co jsem vzal na orgány (motor V6 2.8 a automat špajzka) tak jsem to ABS z toho vypreparoval i s kabeláží uložil na půdě práve pro tyto případy :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: pon 11. črc 2011 21:32:23 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Ahoj Bobo!! Beru moc rad a dekuju!!! :banan:

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: pon 11. črc 2011 21:51:28 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
daytona píše:
Ahoj Bobo!! Beru moc rad a dekuju!!! :banan:


OK, tak jak k tobě pojedu pro ty široký lampy z MK I. a to autoradio (už se na to chystám monoho týdnů :grin: :grin: ) tak to venmu s sebou a je to tvoje 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ABS
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2011 23:08:33 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 27. bře 2006 0:00:00
Příspěvky: 891
Bydliště: Teplice City
Sice to neni aktualni ale taky pridam , tenkrat jsem taky resil ABS na 2.0 DOHC. Meril jsem cidla a v podstate to vypadalo Ok a nakonec jsme jedno podruhem zdemontoval. A zjistil ze v miste kde je cidlo uchycene tim sroubkem tusim na 10 klic je zoxidovane. Ta vlozka je tusim hlinik a pekne se to nafouklo tim padem se cidlo vyosilo nebo trochu prizvedlo a obcas to hazelo chybu. Tady nepomohlo nic jineho nez misto dukladne ocistit a cidlo co bylo zoxidovane v tom plastu vymenit.Mel jsem tenkrat cely predek na 4x4 a cidla tam byla totalne zarostla, musel jsem je odvrtat. Pokud vymontuji sroubek a cidlo nejde lehce ven je nekde problem 8-)

_________________
Obrázek
Ford Focus C-max 2006, motor: 2.0TDCI (100kW)
Vlastnil jsem:
2.0DOHC 4WD,2.0DOHC 2WD,Cosworth 2WD,1.8TD 2WD,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz