Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 17:57:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kostra lambdy
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2007 0:38:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 550
Bydliště: Chlumec - okr.UL
jak ukostřit lambdu v řj???

_________________
Mam rád německý auta s tim správnym náhonem :-)

NORMÁLNÍ JE NETUNIT!!!!!!!
Co neubrzdíš,to neukecáš!!!
Zabij bobra,zachráníš strom
Vše ostatní je kompromis.......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2007 20:12:38 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 550
Bydliště: Chlumec - okr.UL
respektive jak odstanit chybu 38 čili trvale nízké napětí na lambdě

_________________
Mam rád německý auta s tim správnym náhonem :-)

NORMÁLNÍ JE NETUNIT!!!!!!!
Co neubrzdíš,to neukecáš!!!
Zabij bobra,zachráníš strom
Vše ostatní je kompromis.......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2007 9:59:37 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Jestli mas dobrou kostru zmer digitalnim voltmetrem na pinu 49 (hnedy) ridici jednotky pri zapnutem motoru. Melo by tam byt napeti vuci kostre max 0.1V (mer vuci plechovemu obalu ridici jednotky).
Pokud tam mas napeti mensi, mas dobre prikostreno.
Kdyby si to chtel pro sichr prikostrit, tak propoj pin 49 s pinem 60 a mas prikostrino.

Zkontrolovat lambdu muzes na pinu 29 vuci kostre ridici jednotky. Mer opet digitalnim voltmetrem. Napeti by za minutku po nastartovani (prohrati lambdy) melo ukazovat stridave (zmena kolem 1/s) vysoke (0.7-1V) a nizke (0-0.2V) napeti.
Pri proslapnuti plynu zustane chvili vyssi napeti, pri klesani z vysokych otacek po ubrani plynu musi ukazovat po celou dobu decelerace 0V.
Prechody mezi vysokou a nizkou urovni musi byt ostre, coz se na tom multimetru blbe zjistuje, lepsi by byl pametovy digitalni osciloskop s velice pomalou casovou zakladnou, ktery doma jen tak nekdo nema.

Jeste se zamer na vyhrivani lambda sondy. Na kabelovem svazku vedoucim k ridici jednotce je pojistka 15A hned u ty ridici jednotky v takovym zlutym pouzdru. Vede k ni tlustsi cerny a cerno/cerveny drat.
Pokud vyndas pojistku a prepnes multimetr na proudovy rozsah, nameris prou tekouci do teliska vyhrivani lambdy. Bude postupne klesat asi ze 2A na 1A v prubehu doby, jak se lambda bude zahrivat (zapnute zapalovani).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz