Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:35:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ford obcas strili
PříspěvekNapsal: sob 29. kvě 2010 18:24:33 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
ahoj
Mám sierru 1987 karburator weber,Lpg,nechal jsem vyměnit cca pred mesicem rozvody a od te doby mam kolisavi volnobech nekdy to strilelo a pak chciplo.Pote sem nechal udelat novy predstih.Dal sem nove svicky kabely,palec,vičko,vyměnil jsem lpg maly filtr.Udělal jsem revizi plynu+stk.od vymeny rozvodu sem najel cca1000km.Dnes sem jel a zase to strilelo a po pridani plynu to chcíplo.Pak sem normalně zase nastartoval a jel cca 100m ale slisel jsem zasiceni normalne jak dyž odfoukne nakladak a ventily se ozvali jak u dislu,byl cítit plyn zastavil sem a volnobech zase v poradku tak sem dojel domu a volnobech ze to skoro chcipalo.Takhle mi to udelalo naposledy po vyměně rozvodu a dnes.Kdyz jedu z kopce na trojku těch 35/40km hod tak auto lehce cuka.Jo a jestě jedna věc,vždy mi to zacalo chcipat a střilet při přejeti velkych nerovnosti dlažebnich kostek.Muže to mit nejakou souvislost?Jezdím pouze na lpg benzin jsem neskousel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 29. kvě 2010 20:09:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
Zkus to na benzín, a když to bude OK, tak máš blbě nastavený LPG. Přitáhni ten šroub na směšovači.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30. kvě 2010 8:42:07 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jetli to na BA bude OK a na LPG to dělá, budedš mít s nej pravděpodobností problém, např. porušenou mebránu v tom LPG výparníku = to je ten bazmek do kterýho proudí horká voda z motoru a z kapalné fáze co jde LPG z nádrže se tam mení LPG na plynnou proto musí být vyhřívanej vodou jinak by omrzl jak na sibiři. Jsou tam dvě mebrány.......jedna menší, co redukuje tlak přicházející kapalné fáze LPG na nižší a pracuje s komorou, kde se to LPG mění na plynné a pak jedna větší, co udržuje konstatní bohatost nasávanýho již plynnýho LPG do motoru....šel bych hned po té vetší mebráně...asi bude někde protrhlá a neudrží ti správný nastavený poměr LPG x VZDUCH proto ti to nedrží otáčky, střílí to a vše možný , hlavně ne jen to, co to má dělat.

Nasvěčuje tomu i to, že jak píšeš, je to nesabilní při mechanikých otřesech. Muže to dělat i ruplá pružinka mechanismu, kterám nastavuješ bohatost LPG na volnoběžný chod...jeto taky v tom výparniku pod štelovacím šroubem.....

prostě to nejlépe celý rozházej ten výparník a udělej tomu kontrolu...jak tam narazíš na něco, co ti bude divný pisni.....zkusíme tě tu s chlapama navést

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30. kvě 2010 18:00:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Tak smesovac rozebirat radeji nebudu.Dnes sem spatne nastartoval na lpg otacky byli vselijake a pri jizdě jsem si vsiml ze mi nejde ekonoměr ktery,byl napojeny na sání to bylo asi to odfouknuti co sem slysel.Tak sem ho už ani nezapojil a dal tam hadici a ucpal tak to bylo i puvodně.Otacky sem nastavil na smesovaci stacilo otocit asi o pul otacky a dobry.Vsiml sem si ze je tam jeste hadice a ta jde do motoru a je vni nejake cidlo ale je tam volně,je nasazena v takove gumě.Na benzin sem to skusil tam sou otacky uplna paráda a auto je klidne na lpg ted momentalně taky ale nechci aby mi to udelalo nekde az budu dal od baraku sice jsem vzdycky pak nastartoval ale chci mit jistotu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30. kvě 2010 21:58:23 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ta hadice co vede od výparníku - používá se i název směšovač, prostě ten kulatý hliníkový vodou od motoru vyhřívaný bazmek je napojen hadicí do sání, tak jestli myslíš tuto hadici, tak na ní musí být škrtící šroub = pokud máš starý model LPG a nebo pokud už máš novější - chytřejší systém, LPG co umí už spolupracovat s Lambdou, tak tam máš elektronický škrtící ventil bohatosti směsi LPG / Vzduch a to musí být zapojené na kabeláž řídíci jednotky LPG

pokud to tam máš jen tak volně bez zapojení ten elektronickej škrťák, tak to není dobře......pohledej jestli ti z toho nevylítl konektor a ten se nehoupe někde poblíž vypojenej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30. kvě 2010 22:22:00 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
bobíku prosímtě směšovač neni vyhřívaný, to je to co rovnou sype do sání, ty asi myslíš reduktor, ten reguluje tlak a je vyhřívaný vodou

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 8:32:55 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
G.Cowlley píše:
bobíku prosímtě směšovač neni vyhřívaný, to je to co rovnou sype do sání, ty asi myslíš reduktor, ten reguluje tlak a je vyhřívaný vodou


Šak to ja vím veliteli CI5, ale lidi to mu říkaj směšovač i když směšovač je správně to, co je už v traktu sání a míchá to holý nasávaný vzduch s již splynovaným LPG, který se splynuje ve Výparníku - Reduktoru z kapalnýho LPG co přitéká z bomby.

To je ten problém, že si ten Reduktor příp. Výparník ve ktrým je vše z těchto dvou názvů spojeno v jedno lidi nazvali ještě Směšovačem......tak jsem Karlosovi napsal dle jeho názvosloví Směšovač, aby věděl že se bavíme o tom bazmeku kde jsou membrány atd. 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 12:01:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Tak sem dnes byl v lpg servis,auto zase jezdí jak má rikal ze to musi dělat svička at dám 0.55 odtrh nebo stare nebo plynove svičky a jestě vyměnit vzduchoví filtr.Ty co sem nedávno kupoval nevim ted jaka znacka ale rikali ze dobra cena jedne 90kc a ze plynovy nevyraběj na muj typ.Ted sem byl jestě v servisu a tam nějaké dopatrali na lpg jedna stoji 70kč.Mam tam kratke z velkym zavitem nejaky co cpali kdysi do gaziku.Tak zitra budou svičky tak pak to snad uz neudela.Jo jinak dnes sem zkusil benzin ale nejde to pritom v trubkach je a vcera to taky jelo.Asi 5km jinak od toho vystrelu a chcipani sem najel dalsich 100km a bez problemu.Lpg mam lovato pry se tam nemuze nic pokazit ze je to jednoduchy system.Ata hadice co vede do motoru s cidlem asi,vede hned dolu pod sani je blbe pristupna skoro neni videt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 12:26:43 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ja mám svíčky normálka na BA co tam byly a mám na nich odtrh 0,7 mm co má být a na LPG mi to nestřílí jezdí OK....je fakt, jak jsem tu už kdysi psal, že mám vypozorováno že směs LPG se vzduchem vytváří ve válcích jiskrou hůře zapálitelnou směs než BA se vzduchem.

Směs LPG se vzduchem je tzv. suchá a tím pádem suché prostředí vytváří lepší dielektrikum = pro elektrický výboj větší cesta odporu pro přeskočení jiskry

oproti směsi BA a vzduchu, kdy tato směs je tzv. mokřejší oproti směsi LPG a vzduchu a tudíž v tomto prostředí lépe dojde k přeskočení jiskry mezi elektrodami svíčky

to by vysvětlovalo snahu jezdit na LPG s menším odtrhem svíček,ale tím zřejmě doženeš jen nedostatek = chybu někde v zapalovacím systému motoru tzv. jalovou jiskru

když někomu to na LPG jezdí s odrthem 0,7 tak snížení odtrhu na 0,5 sice zjednoduší přeskočení jiskry na svíčkách, ale značí to problém s nedostatečně silnou jiskrou díky problému v zapalování motoru (starý porézní VN kabely ke svíčkám, teplem rozpadajcí se fajky svíček, bordel ve víku rozdělovače příp. svody na kostu v UNITCOILU pokud motor rozdělovač nemá atp.)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 13:36:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Mě auto taky nestřili ale uz se mi stalo pravě asi třikrat že mi jakoby dosel plyn auto zacne zastavovat pak to nahle zase chyti streli chcipne no a pak to zase jede ale dvakrat se mi to stalo kdyz sem jel po těch dlažebnich kostkach.Jinak na starych svíčkach sem jezdil dva roky a nebyl problem ani v zimě a kdyby mi nedělal ty rozvody a předstich ani bych si nevšiml že mi probijel kabel na rozdělovači tak sem to dal vse novy no a od te doby to obcas parkrat takhle udelalo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 14:58:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Tak dnes sem vyměnil svicky měl jsem NGK APR 6FS dal jsem tam bosch super DR 8 BC + vzduchovy filtr auto sem nastartoval normálně běželo a po chvilce chciplo tak sem zase nastartoval po chvilce zase chciplo.Pak jsem dolil vodu protože tam chybělo 1.5litru a vyměnil indučku.Na indučce bylo divné že šel proud do minusu a do plusu nic.Jsou tam konektory nebo jak to nazvat jeden takovy nastrkavací širši druhy uzky na indučce byli obraceně ten uzky na širokym a široky na uzkym dal jsem jinou indučku taky z forda sem koupil za 100kč a naté to sedlo jak ma auto chytlo a běželo myslym že i tišeji tak už nevím budu čekat jestli to zas udělá.Myslim ze to bude něco s elektrikou když toto uděla za jízdy tak nejde asi proud do svíčky a plyn se tam nahromadí pak tam zas proud jde a jak je tam moc plynu tak to střeli ale jen za jizdy protože na volnoběvh to stihne asi spalit vše.Co si otom myslite.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 16:47:46 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jojo jednoduše řečeno...jednou to pálí pak zase chvíli ne = problém s elektrikou zapalování, jak jsem psal výše .....snížení odtrhu svíček, příp jejich výměna v tomto případě nic nevyřešila, jak se dalo předpokládat, avšak nyní můžeš říci, ža svíčkama a ani indukční cívkou to nebude
.........VN kabely od svíček a vičko rozdělovače jsou v cajku? jestli jo tak čti dál, pokud ne tak to dej taky dopořádku, jinak to namá cenu nic dál řešit.

a) píšeš že máš karbec Weber.....vede ti do něj takovej silnej svazek drátů od něčeho co vypadá jako hliníková krabice umístěná nad pravým nosníkem karoserie v motorovým prostoru = pohled ze strany čumáku vozu do motorovýho prostoru

b) nebo máš klasiku karbec bez elektonickýho řízení?

......ptám se proto, že když by jsi měl verzi a) je v té hliníkové krabci i jednotka zapalování co snímá z rozdělovače od HALLOVY sondy pulsy pro jiskru.......atd atd.....projdi všechny konektory jak na rozdělovači tak na té hlinikové krabici, kde je velkej plochej sdruženej konektor....tam muže být taky kopanec......jizdou se to zatřese a pak to může dělat bordel.....rozpojit, vysušit je-li tam vlhko, kontaktolem prostříkat vyfoukat stlačným vzduchem a je-li tam rezavo, tak potěš koště :mad: :mad:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 17:12:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Jo jo tu jednotku tam mam už druhou,protože po koupi auta se rozbila uz sem zde psal na foru piskani u karburatoru delala to jednotka.No uvidim zase az pojedu ono jak sem přehodil tu indučku tak to zase jezdi ale zitra jedu ke kamaradovi on tam ma tu blbou cestu pro my auto tak tam parkrat zajezdim a uvidim.Jo za jednotku sem tenkrat dal 1000kc v liberci na vrakaci a měli poslední jsou na ni takovy barevny kosticky podle toho jsem vzal identickou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 17:18:04 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ok to pískání u karbecu dělá krokovej motorek co řídí přes vačku a pak takovej výsuvnej kolík doraz vonoběhu...to že to píská je OK, to tak musí dělat
...........jasný prověř to, hele mrkni ještě na kabely ke svíčkám.......jak bude tma zhasni světla a všechny zdroje světla a otevři kapotu....jestli na kabelech ke svíčkám za běhu motoru uvidiíš něco jako Eliášovy ohně, tak ty kabely už taky stojej za starou bačkrou a bylo by OK je vymněnit, hlavně když to valíš na LPG...to potřebuje echt gut silnou jisktu, jinak to pak koktá a sem tam to pak střelí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. čer 2010 16:41:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Desná v Jizerských horách
Tak sem to dnes projel a vse zatim dobrý profoukal sem vsechny hadice co sou k sáni dotahl sem jednotku trochu se klepala a dal tu indučku jinou.Tak uvidim az zas neco najezdim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 98 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz