Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:38:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pinto efi merač hmotnosti vzduchu
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 16:42:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
no pri pinte efi je am ten merač hmotnosti vzduchu....kamos to chce zrusit ale nevie ako.......netusim ci sa to uz preberalo alebo nie....

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 18:22:22 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Nechapu smysl teto "nesmyslne" otazky. Docela by me zajimalo, co si od zruseni vahy slibuje ...vaha vzduchu tam neni pro nic za nic.

Trochu me to pripomina: ...kdysi se tu nekdo ptal, jestli by nesnizilo spotrebu odpojeni jednoho valce u OHC. Ze by jezdil na 3 :-D .

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 18:34:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
:)

Co takhle odmontovat i kola...

Pokazde se "smeju", kdyz nekdo "dela" auta lip nez vyrobce. Myslis ze tam tu vahu davali jen ze srandy?

Pokud byl dotaz na nahradu, to bude problem. Hlavne z ekonomickeho pohledu. Prakticky by neco takoveho mohlo jit resit elektronicky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 20:54:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2956
Bydliště: Turnov
jednoduše, odpoj konektor... ale moc daleko nedojede :-D :lol: :-D

_________________
Opel... Ecotech ... 4L/100km :)
ex: Ford Sierra 2.0 EFI OHC 85kW iS
ex: Ford Sierra 2.3l V6 OHV GHIA - RS Paket
+ 4x Sierra a jedna Škoda *jedna dvojka*
*Policie si vyfotila prázdné místo, kde stála Fabie. Bohužel se tam už nikdy znovu neobjevila*


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 21:22:52 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Vim že výhy oblboval iti mže jí odpojily a dali tam odpor

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 21:39:38 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
nechápu smysl vyřazení, jak pak bude řj řídit směs atd...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 22:20:34 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
das tam odpor, smes bude treba bohatejsi a teoreticky to lip pojede... samozrejme velice na ukor zivotnosti....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 0:04:00 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
mám dojem že se to tu někde řešilo, že když se váha pojebe a dává nesmyslný údaje.....vydře se třeba ten odporovej jezdec co snímá polohu klapky vzduchu a pak jsou údaje z váhy nesouvislý přerušovaný...tak si ECU poradí a dosazuje tam hodnoty z paměti se kterýma pracuje jako s nouzovýma, ale není to nic moc jako že by jsi tím něco vylepšil

........... to je něco jinýho než když třeba zaslepíš přisávání čistýho vzduchu do výfuku.......vyhážeš ten orchestrióón potrubí co vede z filtru sání do výfuku....tím se nic neposere, spíš vylepčí akorát to na studeno pak neobohacuje tolik směs a motor se déle zahřívá na provozní teplotu...tyto úpravy jo

.....ale vykopnout úmyslně váhu vzduchu se mi zdá trochu už víc než krok kupředu......že by ECU vyhodnocovala poměr vzduch/benzín jen z toho co jí bude posílat Lambda a snímací senzor polohy klapky plynu...no nevím jestli ECU bude spokojená a pojede ve správným režimu......ale vím že to tu kdosi kdesi psal že to není až zase tak pro ECU drastický zásah a že to jede prý i bez váhy až se s tím ECU po dopojení časem popere a natahá si do operační paměti hodnoty ze záložní tabulky jako nouzový hodnoty......

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 20:41:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
Bobo píše:
mám dojem že se to tu někde řešilo, že když se váha pojebe a dává nesmyslný údaje.....vydře se třeba ten odporovej jezdec co snímá polohu klapky vzduchu a pak jsou údaje z váhy nesouvislý přerušovaný...tak si ECU poradí a dosazuje tam hodnoty z paměti se kterýma pracuje jako s nouzovýma, ale není to nic moc jako že by jsi tím něco vylepšil

........... to je něco jinýho než když třeba zaslepíš přisávání čistýho vzduchu do výfuku.......vyhážeš ten orchestrióón potrubí co vede z filtru sání do výfuku....tím se nic neposere, spíš vylepčí akorát to na studeno pak neobohacuje tolik směs a motor se déle zahřívá na provozní teplotu...tyto úpravy jo

.....ale vykopnout úmyslně váhu vzduchu se mi zdá trochu už víc než krok kupředu......že by ECU vyhodnocovala poměr vzduch/benzín jen z toho co jí bude posílat Lambda a snímací senzor polohy klapky plynu...no nevím jestli ECU bude spokojená a pojede ve správným režimu......ale vím že to tu kdosi kdesi psal že to není až zase tak pro ECU drastický zásah a že to jede prý i bez váhy až se s tím ECU po dopojení časem popere a natahá si do operační paměti hodnoty ze záložní tabulky jako nouzový hodnoty......

ja to nechcem dat von...mne to ta vihovuuje .....ale kamoss vimisla......inak tie trubice som uspesne zrusil...vsetko mam ok

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 21:34:32 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
edyke píše:
ja to nechcem dat von...mne to ta vihovuuje .....ale kamoss vimisla......inak tie trubice som uspesne zrusil...vsetko mam ok


no mě to čeká taky vymašlit ten orchestrióón z té V6tky EFIny co je v tom škopku co mám a ta V6ka půjde do sierry a taky to tam nechci..u té V6 to je ještě větší potrubárna.....je to tam sama trubka jak v palírně kořalky a jen to tam zavazí a výkonu to nepřidá...takže ven s tím s nějakým uprdlým přisáváním vzduchu do výfuku aby to oblbovalo Lambdu.....ale MAFyny - váhy vzduchu, ty tam nechám...jsou tam 2 pač ta V6ka má 2sací potrubí ke klapce plynu...takže tak.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 21:38:23 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
Bobo píše:
edyke píše:
ja to nechcem dat von...mne to ta vihovuuje .....ale kamoss vimisla......inak tie trubice som uspesne zrusil...vsetko mam ok


no mě to čeká taky vymašlit ten orchestrióón z té V6tky EFIny co je v tom škopku co mám a ta V6ka půjde do sierry a taky to tam nechci..u té V6 to je ještě větší potrubárna.....je to tam sama trubka jak v palírně kořalky a jen to tam zavazí a výkonu to nepřidá...takže ven s tím s nějakým uprdlým přisáváním vzduchu do výfuku aby to oblbovalo Lambdu.....ale MAFyny - váhy vzduchu, ty tam nechám...jsou tam 2 pač ta V6ka má 2sací potrubí ke klapce plynu...takže tak.

mne sa zda ze skor to sluzi na spetne vedenie vifukowich plinou......aby boli nizsie emisie......

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 21:52:14 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
edyke...to tam je taky....ale ja se bavím o tom co vede přímo z kastlu filtru vzduchu přes solenoid - elektroventil do každé jedné výfukové komory v těch litinových svodech....toto slouží jak už jsme si psali k tomu aby to při studeným motoru posílalo do výfuku čistý vzduch a lambda si myslela že je chudá směs a ECU tím pádem obohacuje směs = otvírá na dýl vstřiky....jak se motor zahřeje elektroventil co je na tom plastovým kastlu filtru vzduchu to pak zavře a je to tam už pak k ničemu

to co myslíš ty je zase oný bazmek že jak jedeš už s motorem na provozní teplotě a jedeš lehkou nohou na plynu...tudíž netřeba po motoru výkon je třeba zase lambdu oblnout aby si myslela že je bohatá směs.......tak z výfuku přes podtlakem ovládáný ventil to začne do sání přisírat výfukový plyny a tím pádem se lamdě dostává méně čerstvýho vzduchu spolu s palivem a ECU tím pádem otvírá vstřiky mín a jedeš na chudší směs......

viz zde citace z FORDFANS


Zpětné přisávání spalin do válce (Exhaust Gas Recirculation, EGR)


Tento vzduchový ventil využívá podtlak v motoru k otevření ventilu zpětného přisávání spalin (EGR). Výfukové plyny jsou přiváděny do sání a následně i do vlastní spalovací komory. Výhodou tohoto postupu je snížení potřebného množství paliva spolu s nižším obsahem jedovatých oxidů dusíku v emitovaných látkách. Zpětné přisávání spalin pracuje pouze při delší jízdě vyšší rychlostí.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 111 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz