Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:50:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. úno 2009 22:01:06 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
syn, sytý, sýr, .....
ty kalíšky se mění při demontáži vstřikovačů vždy. jsou extremně tepelně namáhané a fungují i jako tepelný štít pro vstřikovač

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. úno 2009 22:43:10 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
zkus udelat par fotek radkua dat to sem, popr postup vymeny a jak dobre to slo ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. úno 2009 23:50:06 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
el_Barto: jo zítra to zkusím spáchat, když to budu měnit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2009 0:27:54 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
60 za kus je super cena 8-) jinak nekolik tech hlav jsem dal namisto a nechal jsem tam puvodni kalisky... :x :lol:

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2009 19:39:31 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
takže ty kalíšky vyměněny, závada pořád stejná(chvíli se to zdálo být lepší ale není), vyměněna i ta malá hadička u sání z kliky. Závada je pořád stejná :cry: Dále vyměněn i regulátor tlaku paliva. Pořád beze změny. už mě nic nenapadá :mad: a popravdě už mě to pořádně se...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2009 21:27:39 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Muj tip na prisavani vzduchu trva, ale...
Pises, ze jsou svicky i kabely OK. Mas to overene? Jak je na tom rozdelovac?
Vim, tezko se odpovida, ale muze tam byt nekde svod a zapalovani nepracuje jak by melo.
Muj oblibeny silikonovy olej je na diagnostiku zapalovani docela dobra vec. Takze pokud ho mas, nastrikej jim vsechny VN kontakty a prislusne izolatory.

Ja bych asi misto bezhlaveho vymenovani vice diagnostikoval.
Zkus si vzit do strikacky trochu benzinu a do mist, ktera podeziras z prisavani, kapni par kapek benzinu. Pokud se tam vzduch prisava, zmeni se chod motoru.

Muzes zkusit taky promerit zakladni snimace.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. bře 2009 14:10:30 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
no já se dal do vyměňování, pač snímače jsem měřil na řj a byly ok, svorkovnice byli čistý a prostříkal jsem je i sprejem na kontakty, mám druhý auto který jede v poho, takže si tam vše odzkouším. s tou stříkačkou jsem chodil kolem auta taky. To že to saje pravděpodobně falešnej vzduch je docela reálný, jen už nevím kde by to mohlo být. Asi hledám špatně... bude to rukama :(
Díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 0:08:11 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Ja uz jsem se v tom trochu stratil :oops: Jaka je presne zavada?

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 14:04:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
daytona: já taky :cry: . Závada je, že auto sice jede, ale jakobý to pozdě pálilo, projev motoru jakoby se trochu hádal. Zatím to vypadá tak, že to někde saje falešnej vzduch ale nemohu na to přijít kde to je a jestli je to vůbec falešnej vzduch. všechny čidla měřeny a jsou ok...Problém je že i chlapík co dělal ve fordu si s tím neví rady...Asi mi nezbýdá než hledat hledat a hledat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 14:23:59 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Zkousel si menit i vstriky? To vypada na spatnou smes. Mozna by stalo za to odpojit lambdu a mrknout, jak to bude jezdit (po resetu). Pokud to bude bez cukani, tak mrknout po cca 100km na svicky, jaka je barva a jestli se pripadne jedna nelisi.
Podle me to jsou problemy se zapalovanim, ale ne spatnej predstih, ale ze svice z nejakyho duvodu spatne palej. A ten duvod muze bejt spatna smes, coz muze odpravit po nedlouhy dobe i novy svicky. Taky muze jeden vstrikovac propoustet nebo mit spatnej kuzel a vlivem nestejne smesi ve valcich to zblbne lambu, protoze jeden valec pojede bohatej a ostatni chudsi nebo naopak a ridici jednotka nebude vedet ktera bije.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 14:31:41 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
špatný předstih není prakticky možný. řídí ho totiž EEC. Pokud chces mít klid na duši, vyčisti magnetický konec snímače polohy klikove hřídele (vedle olejového filtru). Z toho se totiž předstih počítá.

Prakticky to může být špatná směs nebo zapalování.

špatná směs může být z 1000+1 důvodu.
Pro začátek odpoj lambdu.
Pokud se problém nezmění, odpoj i snímače teploty vzduchu i chladici kapaliny (pro EEC).

Pokud je problém jenom v nízkých otáčkách bez zatížení a přechodech z volnoběhu, dostává se do sání z velkou pravděpodobností falešný vzduch.

U zapalování je diagnostika horší, ale jestli se problém projevuje stále, asi bude pro Tebe nejednodužší prohazovat díly z druhého auta. Nezapomeň na rozdělovač a palec.

Mechanický problém nerad vytahuju, ale kompresni tlaky bych asi radeji změřil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 18:06:25 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
postupně odpoj všechny hadičky co vedou do sání a ucpávej je prstem, ppokud bude falešnej vzduch v hadicích tak to najdeš. Koukni na barvu svíček
chudá směs hoří pomalu = možná tvůj problém

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 20:24:07 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
Prochy: vstřiky vyměněny, lambda byla odpojena a udělán reset-s tím najeto cca 50km a pořád stejný, naopak bych řekl, že to bylo ještě horší. Na svíčkách je barva stejná-světle cihlová(nebo jak to napsat).

Pkod: problém není jen v nízkých otáčkách ale v celém spektru otáček. Zítra zkusím to čidlo na klice, ale zase kdyby bylo v háji to čidlo, tak by to ani nenastartovalo ne?(řj by nevěděla v jaké poloze je motor). čidlo teploty kapaliny vyměnit, nebo odpojit mohu. Ty komprese změřím, jak seženu měřák, ale kdyby byla prasklá hlava, tak by mi to žralo olej, nebo třeba tlakovalo do vody, ne?

G.Cowlley: hadičky odpojeny (postupně) a bylo to beze změny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 20:46:12 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
http://www.youtube.com/watch?v=-8llqtlfHL0

http://www.youtube.com/watch?v=iUp2XbRIGSI

sem se pokusil něco natočit jak se to chová... bohužel je jento mobilem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 21:29:51 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
cihlová = chudé. Tlak paliva je Ok ipři zátěži??

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 21:37:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
G.Cowlley píše:
cihlová = chudé. Tlak paliva je Ok ipři zátěži??

svetle cihlova barva je OK. Jaka by mela byt podle tveho?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 23:26:44 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
mea culpa blbě jsem četl, asi jsem přetaženej

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. bře 2009 23:47:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
G.Cowlley píše:
mea culpa blbě jsem četl, asi jsem přetaženej


Uz jsem se lek... Ale chapu, taky nekdy rychleji pisu nez myslim.

K tematu:
Svicky jsou na vsech valcich stejne?

Z toho videa nejsem moc chytrej. Ale porad me to vrta v hlave.
Bud je to vynechavajici zapalovani, nebo to strileni musi souviset jeste s necim jiny. Pokud bude smes moc bohata, nebude preci horet ve vyfuku. Na to tam musi byt jeste kyslik. Takze jeste navrhuju zkontrolovat tesnost vyfuku. Vim, puvodni problem to neresi.
Chuda smes je podle meho nepravdepodobna. Pri prudkem pridani preci EEC kratkodobe obohacuje. Takze by byl problem naopak pri rovnmomernem chodu.

Dalsi pokus bych udelal s odpojenim teplomeru (zatim nemenit, zbytecna prace). Pokud zase nebude zadna valna zmena, prohodil bych z funkcniho auta TPS (snimac polohy klapky). EEC by mohla pri nerovnomernem signalu obohacovat az za hranici zapalitelnosti (pri zmene nebezi korekce na MAP).

Jeste me napadaji jidne cerne myslenky... podpaleny vyfukovy ventil, rozhozene rozvody. No radeji toho necham.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 03. bře 2009 14:50:17 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Blafani do vejfuku muze bejt danej treba tim, ze jeden valec treba v urcitem okamziku blbe zapaluje a smes se nezapali, to znamena bohata smes. Lambda sonda pozna bohatou smes a ochudi vsechny valce, takze pak to dojde do stadia, kdy pri cyklu motoru se do vyfuku dostane jak benzin (vynechavajici valec), tak ochuzena smes z ostatnich valcu (zbytkovy kyslik, ktery se nestacil vsechen zucastnit procesu spalovani). Otazkou pak je, proc to neni videt na svickach a proc ani po vymene vstriku neni zadna zmena. Bud je to dano tim, ze lambda sonda se snazi zurive smes doregulovat, cyklicky pridavata ubirat bohatost, nebo nevynechava pouze jeden valec, ale strida se to. Obecne bude neco s tvorbou smesi nebo svod na vysokonapetove casti zapalovani.

Zkousel si odpojeni lambdy? Tim vyradis regulaci smesi a muzes pak na svickach poznat rozdil mezi valci. Najed s tim aspon nekolik desitek km a dej vedet, jake je chovani a jak vypadaj svicky.

Doporucoval bych promerit vsechny cidla pri behu motoru primo na ridici jednotce.

Jeste me napada spatnej kontakt v konektorech motorove kabelaze (2 konektory u praveho drzaku motoru, 2-3 konektory za baterkou), ale to by se asi projevovalo ruzne podle okolni teploty, teploty motoru a venkovni vlhkosti.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 19:34:24 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
Dnes bylo pěkně a tak sem šel pokračovat v hledání závady. Už jsem byl zoufalej a tak jsem si řekl, že půjdu od začátku a když jsem vyměnil kabely k svíčkám, tak to najednou jelo a všechno fungovalo.

Jenže kabely co tam byly,(ty špatný) jsem dával nový (bosh silikon ..cosi) Ná svíčkách to jiskru dávalo ...jenže ne pořád nebo ju to asi sice dalo ale špatnou..! Prostě se nelze spoléhat na to, že když je to nové, že je to ok...Jsou to už druhé kabely bosh co jsou v háji.

Takže závěrem všem díky za rady 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 19:42:42 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
to jsem rad ze se ti to podarilo opravit.
Jednou jsem cetl na britskym sierra foru:
Citace:
Pokud je na sierre neco v haji, vsadte se ze to bude neco na cem je napsano Bosch

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 21:55:03 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
u nas by se to dalo jeste rozsirit o znacku STARLINE :-D

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 22:23:16 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
No ja jsem resil asi mesic vypadavani zapalovani.
mel jsem na svickach najeto asi 25tkm na LPG a zdalo se mi, ze to obcas vynecha zapalovani. Takze nove svicky motorcraft. Po vymene bylo auto jako splaseny. Po resetu to chvilku jezdilo normalne, potom se to zacalo chovat divne, jakoby vypadavalo zapalovani, takze cukani, skubani, poskakovani volnobeh se houpal, motor pri nem chcipal. Chvili se mi zdalo, ze to dela jenom na LPG, aby se po dvou dnech opakovalo to same v horsim vydani i na benzin. Pri brzdeni motorem se nevypinalo palivo, pri jizde s konstatnim plynem stejnou rychlosti udaj na palubnim pocitaci se skokove menil treba mezi 8 a 13 litru/100km tam a zase zpet, jak se tomu zachtelo. To znacilo problem se smesi. Bud spatne zapalovalo nebo problem se vstrikama (podezrival jsem zasvineny LPG vstriky, ze zustavaj viset dele v otevrenym stavu).

Pri neopatrnem seslapnuti plynu motor jel na 3. Vycistil jsem rozdelovac, LPG vstrky jsem komplet rozebral a vycistil, zkontroloval svicky (odtrh a barvu, vse OK), VN kabely, cidlo teploty vody, vzduchu, udelana diagnostika, kontroloval jsem kde co, meril snad vsechny cidla vcetne MAPu a TPS, v zoufalstvi jsem vymenil i ridici jednotku, volnobezny ventil.... :mad:
Ted jsem si rikal, ze vyndam celou motorovou kabelaz, rozeberu ji a zkontroluju, protoze jsem mel podezreni, ze je zprasena od doby, co mi montovali LPG (jsou tam prestrihany draty ke vstrikum a dovedeny k ridici jednotce vstrikovani plynu). Kdyz jsem rozpojoval 2 8-pinovy multikonektory, kterymi je pripojena motorova kabelaz do hlavniho svazku elektriky (to jsou ty 2 konektory na pravem silentbloku motoru), tak jeden konektor nebyl zaaretovanej!!! Takze jsem byl doma, konektory jsem prolil konkorem zacvaknul a motor jede jako vino. Dokonce po zmenseni odtrhu svicek na 0.7 se snizila spotreba z nejakych 12-13 litru LPG/100km na neco kolem 10 litru :shock: .

Takze se mi opet potvrdila myslenka, ze nejvetsi problem jsou konektory, konektory a KONEKTORY. Zrejme jsem pri prvnotni vymene svicek trosku hnul s kabelazi a nezajisteny konektor chytal spatny kontakt a vynechaval vstrik. Lambda sonda to pak cely doku...vila.

Radku, nemas podobnej problem, treba sis pri vymene VN kabelu hnul s kabelazi a kontakt, kterej nebyl 100% se zase spojil. Zkus pri nastartovanym motoru zahejbat dratama kabelaze, jestli to zase nevynecha.
Pochybuju, ze by byl spatnej novej VN kabel, pokud neni viditelne z vnejsi strany poskozenej (treba prorizlej). Bosch/nebosch.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 22:44:03 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
el_Barto píše:
u nas by se to dalo jeste rozsirit o znacku STARLINE :-D


bartaku, nerikej ze mas na sierre neco, na cem je napsano starline :shock: :mad:

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2009 22:47:06 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
no taky bych na spatne nove VN kabely moc nesazel. Mozna je problem jinde, jak pise Prochy.
Spekulace: Z meho pohledu je mozny jiny problem ve VN casti zapalovani. Totiz svod nekde na izolatoru svicek, rozdelovace nebo civky. Izolacni pevnost se muze menit a treba zrovna vymena kabelu mohle problem (docasne) odstranit. Ja na vsechny el. spoje ve VN casti pouzivam silikonovy olej nebo pastu. Tim se zlepsi povrchovy odpor, vytesnuje vlhkost a omezi i pripadne prurazy. Pri dalsich problemech doporucuju silikonovy olej :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29. bře 2009 2:19:19 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
kostey píše:
to jsem rad ze se ti to podarilo opravit.
Jednou jsem cetl na britskym sierra foru:
Citace:
Pokud je na sierre neco v haji, vsadte se ze to bude neco na cem je napsano Bosch


Do OHC automatu jsem nedavno koupil nove svickove kabely (byli tam jeste z fabriky, a to byla nocni diskoteka), a koupil jsem prave Bosch Silicone Power, a jsou fajn, bez problemu.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29. bře 2009 10:44:56 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
Prochy: kontroloval jsem snad všechny svorkovnice, a byl jsem v šoku když jsem zjistil že jsou všechny naprostočistý, preventivně jsem je prostříkal sprejem na kontakty. Jak jsi říkal zahejbat se vším okolo, tak to jsem samozřejmě provedl, pač sem nějak nemohl uvěřit že by byly nový kabely v háji. Dokonce když jsem je měřil ohmetrem tak měli cca hodnoty jako ty co jsem tam dal ted...No uvidíme co to teď bedu dělat, včera jsem v noci najel ještě asi 80km a bylo to dobrý.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29. bře 2009 11:19:08 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Problem u VN kabelu nebyva s jejich odporem, ale se svodem, takze ohmetrem nic nezjistis.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29. bře 2009 19:28:06 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
Kostey: a já myslel že značka bosch je ok


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz