Update: 22.9.2019
400 000km najeto. Zrovna se včera přetočil znovu tachometr.
Auto po opravě hlavy tento rok najelo už 100 000km a je používáno jako daily auto pro mě, pro celou firmu a deně jezdí 300-400km
Spotřeba 8 litrů plynu.
V průběhu tohoto roku odešlo benzínové čerpadlo - závada se z důvodu vytíženosti auta neopravuje a jezdí se natvrdo na LPG. Bohužel není čas.
Dvoje sady předních pneumatik, zadní 1x. Auto je z důvodu opotřebení tlumičů a pružin krásně měkké, nicméně to má za následek sjíždění gum zevnitř na přední nápravě a trochu i na zadní.
V průběhu let se začlo trochu třást řízení bez posilovače - takový jemný stařecký třes :) ... kdybyněkdo věděl o zaručeně dobrém řízení, byl bych rád.
Vyměněno horní uložení tlumičů. Levé i pravé rameno + silentbloky při 360 00km
Ztráta značky B0XIT011 - nahrazena znovu standartní značkou.
V lednu nehoda na pravý přední blatník - ujelo na sněhu do svodidel - z duvodu nedostatku času se to jen naoko porovnalo a jezdí se tak jak se jezdí.
Zhoršující se koroze lemů, zadního čela a prahů.
Technická končí v prosinci tohoto roku. Auto z tohoto důvodu půjde na zběžné vyvaření nezbytných částí karoserie a výměnu předního blatníku.
Jinak je to nejspolehlivější auto na světě

_________________
Od 3.5.2014 Ford Sierra turnier 2.0 DOHC CLX LPG - modrá pastelová - rok 1989 - 1.1.2018 najeto - 188 000km
Ford Sierra sedan 1.6 CVH LPG - šedá metalíza - rok 1990 - 1.1.2018 najeto 235 000km
Ford Sierra turnier 2.0 DOHC CLX LPG - důchodový pracovník - rok 1990 - 1.1.2018 najeto 488 000km