Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:32:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 22:07:45 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
Gemini píše:
nevim , snad to DOHC něco vydrží , ono když se porovnaj motorový díly OHC a DOHC tak OHC má všechno o dost robustnější a pevnější 8-)

tobě přijdou šály na dohc masivnější? ojnice jakbysmet? pístní čepy taktéž?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 22:30:45 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
on myslel OHC, špatně sis to přečetl

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 22:32:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
Naopak kaulí 8-) , právě proto sem psal že to snad něco vydrží když je to tak "slabé" 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 22:35:01 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Pár dalších fotek:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 23:29:51 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
pěkně si tam ta foukačka hoví a jaký má fajnový přívody spalin omotaný do tepelně odolnýho negližé 8-) 8-) 8-)

jinak OHCčka se mi válely několikery na ponku a pístní čepy, ojnice, šály odpovídaly velikosti motoru 4,2litre v 6ky řaďáku z Jaguára roku 1950 takže tam se materiálem a mohutností moc nešetřilo

...nebo když díly z 2.0 litru OHCčka Sierry porovnám s 2.0litre moderním BMW tak ten 2.0 motor z BMW je s dílama drobounkýma jak slečínka skoro jak hračka do stavebnice merkur...proto taky kámošovi vypochodovala ojnice z bloku ven a to měl blbýho dvoulitra 4hrnečka BMW atmosféra utočenýho jako prase pač ve 180km/h točil 5500 RPM no nic pro životnost oproti OHCčku Fordu

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 23:58:18 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Mě se to fakt moc líbí doufám ež s tim přijede na sraz, chtěl bych azvzpomínat na starý časy

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02. bře 2010 23:35:20 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
G.Cowlley píše:
Gemini píše:
nevim , snad to DOHC něco vydrží , ono když se porovnaj motorový díly OHC a DOHC tak OHC má všechno o dost robustnější a pevnější 8-)

tobě přijdou šály na dohc masivnější? ojnice jakbysmet? pístní čepy taktéž?

Jinak pro zajímavost jsem srovnal ojnici DOHC s Mitsubishi EVO 4-9 .. průměr spodního oka ojnice u DOHC je cca 54mm kdežto EVO má jen 48mm přesto motory z EVO si nechají líbit výkony okolo 400 ps na seriovém vnitřku. Jiná kapitola je "mohutnost celé ojnice a velikost pístního čepu, kde Evo má 22 a Dohc 20,6mm. Samozřejmě u těchto věcí hraje roli i materiál a způsob zpracování.

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02. bře 2010 23:54:15 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
öno u šály ani tak moc nejde o průměr jako o šířku a ten pístné čep je bez diskuze:-), u něj rozhodujou desetiny:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03. bře 2010 0:00:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
G.Cowlley píše:
öno u šály ani tak moc nejde o průměr jako o šířku a ten pístné čep je bez diskuze:-), u něj rozhodujou desetiny:-)

šířka DOHC je 25,70 vs. 26,40 u EVO 4-9 ... ale Evo 10 má šířku 19,90 při průměru 55mm

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03. bře 2010 0:17:56 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
bavíme se o lágru ojnice?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03. bře 2010 22:20:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
G.Cowlley píše:
bavíme se o lágru ojnice?

bavím se o průměru a šířce spodního oka ojnice (bez lágru) tudíž o venkovním průměru lágru.

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 17:41:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 5952217077

takhle jsem včera jezdil :-)

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 18:34:57 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jako moooc pěkný....kolik tak tipuješ že to má teď HP ?
měl jsi to už na tý svý brzdě?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 18:37:47 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Já z toho nic nevidim :-( jaký video nebo co?

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 18:42:29 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
Piro:cz píše:
Já z toho nic nevidim :-( jaký video nebo co?


je to fotka rozžhavenýho turba a zaizolovaných svodů termopáskou


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 19:12:48 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Už to v tom vidim !!! svodů s pásko ujsem si všiml ale to bili podtim sem nevedel ze to je turbo

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 21:01:11 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
Ladis- už jsi nandal hadice? vždycky když to tu vidím chce se mi jít do garáže a pustit se zase do turba 8-)

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 22:20:31 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
REDY píše:
Ladis- už jsi nandal hadice? vždycky když to tu vidím chce se mi jít do garáže a pustit se zase do turba 8-)

hele ještě jsem se k hadicím vůbec nedostal, včera večer jsem slavnostně rozchodil zapalovací cívku z VW 1,8 20V ( zapalování wasted spark) kde pálí společně 1,4 a 2,3 válec, takže jsem konečně vyřadil rozdělovač.
8-) doteď jsem spínal originální indučku z jednotky, ale to dělalo neplechu. indučka z VW má spínací prvky v sobě a do indučky stačí přivést +,- a 5V signály z jednotky. takže už žádné rušení, restartování jednotky či vynechávání motoru s vedlejšími účinky jako metrový plameny z výfuku :smile: :smile:

REDY jestli máš čas, chuť a nějaké finance, které můžeš do auta pustit, tak hurá do turba :grin:

Citace:
jako moooc pěkný....kolik tak tipuješ že to má teď HP ?
měl jsi to už na tý svý brzdě?

sám jsem z toho unešenej, defakto jsou to tři roky co jsem na tom začal pracovat a konečně nějaký pozitivní výsledek. Meření nechám asi na příští víkend, nechtěl jsem tu v neděli dělat "bordel"
Ale když to srovnám jak to jelo předtím (144PS), odhaduju 160 až 170 PS a to díky lepšímu zapalování a hlavně regulátoru tlaku turba který drží i při vyšších RPM tlak 0,6 -0,7 Bar 8-)

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 23:12:52 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ladis....moooc fajn 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 23:15:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Pěkná práce, co jsem teď koukal, tak na Highperformanceparts.cz už teď prodávaj palivovej regulátor pro přeplňovaný motory, nevím jestli už jsi to řešil, je to něajkou chvilku co jsem pročítal celý téma, ale kdyby, tak tady je odkaz...

http://www.highperformanceparts.cz/fuel ... t-fmu.1144


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 23:27:06 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Swamp píše:
Pěkná práce, co jsem teď koukal, tak na Highperformanceparts.cz už teď prodávaj palivovej regulátor pro přeplňovaný motory, nevím jestli už jsi to řešil, je to něajkou chvilku co jsem pročítal celý téma, ale kdyby, tak tady je odkaz...

http://www.highperformanceparts.cz/fuel ... t-fmu.1144


jo tohle znám, testoval jsem to se seriovou ecu zhruba před 3/4 rokem a žádného kloudného výsledku jsem nedosáhl.
i seriový regulátor ti zvyšuje tlak paliva s boostem .. ale v poměru 1:1 tzn. že standard máš na liště 3bar paliva + 1 bar tlaku turba takže 1+3=4 bar tlaku paliva, kdežto tento regulátor má poměr 3:1 tzn při přetaku 1 Bar budeš mít tlak paliva zvednutý 3x takže 3Bar standard + 3Bar navrch tzn dohromady 6Bar na liště.

teď si polož otázku jak se na to bude tvářit palivová pumpa? vezmi si jaký el. proud bude protékat kabeláží potažmo samotným pal. čerpadlem při tomhle tlaku a jaká je pravděpodobnost že dojde třeba k požáru?

ale jinak díky za odkaz k tématu 8-)

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 0:06:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Proto jsem to zmínil, doufal jsem, že s tím bude mít někdo bližší zkušenost...
Funkci toho znám, jen né praktický výsledky...

Zrovna o palivový soustavě toho právě moc nevim, ale neběží palivová pumpa furt na plný potenciál a regulátor paliva přebytečný palivo prostě jen vrací do nádrže? Takže pumpa by to nemusela poznat, ba naopak?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 0:23:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Swamp píše:
Proto jsem to zmínil, doufal jsem, že s tím bude mít někdo bližší zkušenost...
Funkci toho znám, jen né praktický výsledky...

Zrovna o palivový soustavě toho právě moc nevim, ale neběží palivová pumpa furt na plný potenciál a regulátor paliva přebytečný palivo prostě jen vrací do nádrže? Takže pumpa by to nemusela poznat, ba naopak?


jasně pumpa je sepnutá stále, ale odebírá el. proud v závislosti na zatížení ..

třeba ti něco napoví grafy závislosti viz odkaz:
http://www.gnttype.org/techarea/fuelsys ... oflow.html :-?

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 0:31:27 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Důkaz místo slibů:

Obrázek

Obrázek

Foceno 20.6. 2009

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 9:50:59 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jak píše Ladis...když čerpadlu zacpem navrdo výstup aby tlačilo na max co dá ....tzn. bez možnosti odtoku paliva zpět do nádrže tak to zvládne ale naroste poměrně značně jeho odběr proudu ....je fakt že v tomto stavu v praxi nepojede hodinu v kuse.......to by asi nemuselo zvládnout, ale jinak si bude čerpadlo, když motor pojede na nižší výkon zase odfukovat zpět palivo do nádrže

.......čerpadlo totiž potřebuje aby přes něj co možná trvale proudilo palivo, pač se tím chladí vinutí elektromotru v čerpadle a kdyby to bylo furt zacpaný a běželo to bez možnosti cirkulace paliva přes čerpadlo jen tím co odeberou vstřiky tak to elektromotoru čerpadla asi moc dobře dělat nebude......ale na druhou stranu je fakt když se motor řádně voroštuje a zavře se tím možnost návratu paliva do nádrže, tak i průtok paliva co si berou vstříky a krmí tím motor už taky solidně zajistí průtok paliva čerpadlem, takže myslím že čerpadlo by to zvládlo

...akrorát budou trochu víc hřát přívodní kabely k čerpadlu jak píše Ladis.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 20:16:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
ta co ja vim tak cerpadlo by melo davat zhruba o 2/3 benzinu vic nez je motor schopen sezrat takze pri beznem provozu nemuze byt o zadnem rostovani rec, navic tenhle sportovni bazmek by urcite prodavajici doporucil koupit spolu se sportovnim benzinovym cerpadlem, popripade rovnou 2ma aby to ukrmily - kazdopadne tudy asi cesta nevede ...

Kazdopadne Ladis to ma kurevsky pekny, jednou bych tomu chtel rozumet - na me je tohle bohuzel uz zjevne vyssi divci :plac:

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 20:23:03 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
doufam ze s tim dorazis na sraz ... :-)

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 23:44:09 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Díky Ladis, nepochyboval jsem o tom že, jsi to použil, jen jsem idiot nechápal co myslíš, už je mi to samozřejmě jasný...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 22:58:50 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
el_Barto píše:
doufam ze s tim dorazis na sraz ... :-)

budu se snažit 8-)

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 0:15:15 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
parada ... :-)

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz