A co žvejkačkou???
Ta bývá v každé sámošce, stojí pár korun, držet to bude taky...

.
Jednou jsem rozebíral auto, kde nějaký umělec lepil silikonem kovové lišty okolo okna... to bylo dílo

.
Jo a kolegyně v práci takhle měla "zapatlaný" šíbr... holt to jejímu manželovi přišlo snadnější, než vyčistit odtok vody, co vedl z rohu okna sloupkem...
A to jste ještě neviděli, co dokážou umělci s vteřinovým lepidlem...
Každý správný kutil umí přeci na radu kozlíka šikuli či Přemka Podlahy použít jakýkoliv materiál na něco, k čemu není určený a je pak na sebe hrdý pomalu jako "vynálezce"

.
Je přeci "doba Silikónová"...

, já tedy netvrdím, že je to špatný materiál, ale ze zkušenností vím, že ho lidé ani neumějí použít... a teď nemyslím "patlali", kteří i kdyby měli správný materiál, tak ho namažou, všude kam to půjde...

.
Těsnění motorů:
1) Proč kupovat ten drahej červenej, když tím levnějším to taky jde?
...a po čase se to ohřeje, přestane to těsnit a ekologická katastrofa je tu

.
2) Dej tam ten červený pořádně, nešetři...
...a pak rozebíráte lehlej motor, který má hrudky tohole materiálu i v olejové vaně, na koši čerpadla a i některých mazacích kanálech

.
Ostatní použití na autech:
1) Tenhle co mám ze stavby stačí...
...co naplat, že je třeba protiplísňový na koupelny a nepočítá se u něj se zatížením vybracemi a třeba UV zářením a teplotami pod 0°C

.
2) Tenhle je ten správný a pak se to "zabarví" a nidko to ani nepozná... to bude jako z výroby!
...a on nejde přelakovat, protože jste na spáru mezi díly měli použít třeba akrylový tmel a ne silikon

.
Vteřinové lepidlo:
Super je ku příkladu lepení zpětného zrcátka na přední sklo...

. Jo a to, že na skle drží jen některé druhy se taky neřeší... (dyť je přeci vteřonové lepidlo jako vteřinové lepidlo...) a může být ještě hůř, pokud bude velká vrstva a bude mít jinou roztažnost a pak to sklo potvora "záhadně" za čas zrovinka pod tím zrcátkem třeba i praskne

.
Další autoparády:
1) Nacpi tam nnoviny a pak to přetmel...
...taková krásná houba, co bude držet vlhkost a pak Vám celé opravované místzo za čas vypadne i s tím tmelem, jak to shnije okolo

.
2) Vylej ty dutiny vyjeťákem, to nikdy neshnije a navíc vyjeťák je zadarmo a vosk je zbytečně drahej.
...a případná "klasická" oprava je pro klempíře a lakýru "misson imposible", i říznout pak kamkoliv flexou znamená mít po ruce hasící přístroj

, a odmaštění kvůli lakování opraveného místa (pokud auto při "vaření" již dávno celé neshořelo) je taky disciplína pro mladého chemika s velkou dávkou trpělivosti

.
3) To je jedno, že nemáš ty barevný dráty, klubo šedivýho na to zapojení rádia nebo tažáku přeci stačí...
...a pak se divte, že to po Vás autoelektrikář předělává 3x tak dlouho a ještě to chce drze zaplatit

.
4) Nepotřebuješ izolačku, kancelářská lepenka je taky super a ještě ušetříš, páč si ji vezmeš z práce...
...ještě zlatá "čokoláda"

.