Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
dohc ubytek kapaliny http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=984 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | marmario [ sob 02. úno 2008 12:07:11 ] |
Předmět příspěvku: | dohc ubytek kapaliny |
potrebuji radu od te doby co jsem vzal motor jakoby hakem ackoli jizda po dalnici 170km rychlosti mi na 2.0 dohc neprijde rasovina se motor neustale houpal zacal cvakat po vymene oleje cvakani zmizelo a pohoda vzapeti doslo na svicky az po nastartovani se objevil chod na tri valce po pridani zmizel druhy den po jakobi udrzbe nasledovala cesta cca 80km pri ktere motor absolutnne sel jak traktor nastal ubytek kapaliny na 80 km jsem dolil 13l vody ze zadne hadice nic netece a v oleji se zadna emulze netvori ani nepribyva olej muze mi nekdo poradit co smim mazlikem udelat jsem ztoho uz hotovej ze by odesel motor pri 130000km si nepripoustim ackoli pres tyto probemy pridate motor jede jak cert kde hledat pricinu omlouvam se za tento rozsahly dotaz ale chci uvest vse jak se veci maji diky moc za rady |
Autor: | kostey [ sob 02. úno 2008 12:33:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dohc ubytek kapaliny |
marmario píše: ...nastal ubytek kapaliny na 80 km jsem dolil 13l vody ze zadne hadice nic netece a v oleji se zadna emulze netvori ani nepribyva olej...
Nemas prasklou hlavu? co z vejfuku nejde ti para? Zkus zmacnout hadice jestli se ti netlakujou... |
Autor: | el_Barto [ sob 02. úno 2008 12:39:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
netlakuje ti motor do nadrzky na vodu? |
Autor: | bobeš [ sob 02. úno 2008 13:45:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyzpadá to na prasklou hlavu, nebo v lepšíp případě poškozené těsnění pod hlavou. A ještě dodatek ke chladící kapalině: někdy se stane, hlavně u DOHC že proreznou mrazové pojistky a pak kapalina taky ubývá. |
Autor: | kostey [ sob 02. úno 2008 13:57:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
a k ty rychlosti 170km/h... kdyz jezdim delsi vzdalenosti tak se takovou rychlosti pohybuju skoro vzdy (krom britskejch dalnic) vetsinou teda jezdim tak tech 160km/h ... Kdyz ale jedu domu do CR tak se tak tesim, ze to zenu i pres 200 (tacho) a zatim vse v pohode. Jasny, kdyz motor ztravi par hodin v otackach vyssich nez 4500 tak mu to asi moc nesvedci ale zatim jsem problem nemel. ty hlavy proste obcas praskou jen tak... Davej hlavne bacha na studene starty, nejdriv to nech poradne zahrat nez na to slapnes... |
Autor: | Pjépa [ sob 02. úno 2008 14:17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jentak pro poradek. kde jsou ty marazovy pojistky? |
Autor: | Twyggy [ sob 02. úno 2008 14:19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 na kazde strane bloku, tzn 2 pod sanim a 2 pod vyfukem a jedna na zadnim cele, tj ve spojkovem prostoru.... |
Autor: | bobeš [ sob 02. úno 2008 14:28:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Twyggy píše: 2 na kazde strane bloku, tzn 2 pod sanim a 2 pod vyfukem a jedna na zadnim cele, tj ve spojkovem prostoru.... Většinou ta potvora za setrvákem odejde.
|
Autor: | marmario [ sob 02. úno 2008 15:43:06 ] |
Předmět příspěvku: | dotaz |
na mrazovky bych to netipoval pod autem je sucho musel by bejt unik z mrazovek znatelny okem nebo ne |
Autor: | marmario [ sob 02. úno 2008 15:47:06 ] |
Předmět příspěvku: | para |
k te otazce o vyfuku je tam znatelny kour a pri proturovani se tvori mokry opar na vozovce prirovnal bych to jako kdyz foukas fiksirkou vypada to tedy na tesneni pod hlavou nebo na nejakou jinou pricinu? |
Autor: | kostey [ sob 02. úno 2008 15:49:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze ti de voda ven vyfukem, je to jasny... zkus teda ty hadice, jestli sou natlakovany a popripade zkus opatrne otevrit expanzku pokud to bude tlakovat tak mas bud prasklou hlavu nebo bude v haji tesneni |
Autor: | marmario [ sob 02. úno 2008 15:53:10 ] |
Předmět příspěvku: | hadice |
kdyz jsem dolejval vodu podruhe hadice jsem zmac ale predtim jsem pvolil expanzku ktera byla samozrejme natlakovana a sla zni dost dlouhou dobu para i po doliti vody to obcas vyfukovalo paru |
Autor: | kostey [ sob 02. úno 2008 16:21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
no hele podle meho lajckeho nazoru bys mel schodit hlavu a podivat se jestli nekde neni praskla. pokud bude praskla tak ji bud nechat zavarit, nebo vymenit. A pokud bude spatne jen teseni pod hlavou tak vymenit a hotovo... |
Autor: | pkod [ sob 02. úno 2008 17:03:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud byla hlava praskla tak po doliti studene vody do horkeho motoru bude navic zkroucena... Tedy kdo chce kam... Gratuluju |
Autor: | kostey [ sob 02. úno 2008 17:09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
pkod píše: pokud byla hlava praskla tak po doliti studene vody do horkeho motoru bude navic zkroucena...
Tedy kdo chce kam... Gratuluju ja bych to tak cerne nevidel, jasny voda by se mela dolevat az po schladnuti motoru ale hodne lidi tam leje studenou vodu a auto jim furt jezdi, nebo kazdy den pozoruju blby lidi jak turujou ledove motory a pak jeste hrabou kolama a taky jim to porad jezdi... oni ty motory neco vydrzej... |
Autor: | el_Barto [ sob 02. úno 2008 17:35:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
mmch doufam zetam lijes destilku .... nic jineho krome destilky a chladici kapaliny tam nepatri.... pokud se dela mokro na vozovce tak to je kondenzaci, proste z vyfuku jde teplo, cesta je studena ted a rosny bod udela sve .... pokud ti ale tlakuje motor pres expanzku tak ej to jasne, hlava musi dolu... pokud je praskla tak nejspis mezi 3 a 4 valcem, teda tam pry byva nejcasteji ... |
Autor: | marmario [ sob 02. úno 2008 17:44:00 ] |
Předmět příspěvku: | oo |
co se tyce vody dolejval jsem vodu teplou takze zkrucena nebude ale priznaky podle nazoru vypadaj na prasklou nebo coz bych uvital tesneni pod hlavou dik za nazory cihnu nato |
Autor: | Pjépa [ sob 02. úno 2008 17:49:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
el_Barto píše: mmch doufam zetam lijes destilku .... nic jineho krome destilky a chladici kapaliny tam nepatri....
jen tak mimochodem, destilka po par dnech v chladici soustave si natahne prvky a uz z ni zadna destilka neni.(proto se dneska ,mimo jine, do novejch aut leje fridex celorocne) takze ono to stou vodou tak horky nebude.... |
Autor: | el_Barto [ sob 02. úno 2008 17:51:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlas, ja taky liju do auta jen 100% OMW nejakou extremne drahou kapalinu, jesteze ji neplatim ... |
Autor: | MarPac [ sob 09. úno 2008 10:19:05 ] |
Předmět příspěvku: | stejny problem |
Mel jsem to same, tlakovalo to do okruhu chlazeni, ale dalo se s tim jezdit. Vymenil jsem tesneni a bylo to OK. Hlavne dej tesneni kovove od Goetze, zadny smejd z Kelly za 300, budes to delat za mesic znova. Prasklou hlavu jsem mel mezi ventilama na 3tim valci, ale jen mala prasklina a ta nicemu nevadila. Pak mi v hlave zustala svicka a sla stejne vymenit, ale tu puvodni mam jeste na pude. Jestli chces z ni kuchnout svicku, je tvoje za cenu hliniku Co zmerit tlaky? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |