Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
odkaz - obr. svody http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=906 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Eddie [ úte 22. led 2008 22:14:12 ] |
Předmět příspěvku: | odkaz - obr. svody |
Tak z mojí znalostí nebo spíš neznalostí Angličtiny si toho moc nepřeložím, tzn. pro mě jsou spíš ty obrázky , teda tohle vědt moje učitelka Angličtiny, když jsem z ní maturoval, tak... . Nicméně právě ten obrázek mě zaujal... hodně se mi líbí to řešení svodů výfuku. Koukněte: http://www.crustworld.co.uk/sierra/gof.html |
Autor: | Hondzik [ úte 22. led 2008 22:32:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
že by to byly Aschley svody? Spíš mě dostává zase konus přímo na škrtící klapce. Po vlastních zkušenostech s laborací se sáním na Káčku už nikdy více |
Autor: | G.Cowlley [ úte 22. led 2008 22:48:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty předvedený svody jsou hezký, podle fotky usuzuju že jsou 4/2/1 čili stavěný spíš na krouták nikoliv otáčky, konus hnus, ten jim určitě mooooc pomůže ke kvalitním pulsům. nejsem si jistej jestli to nejsou jen hezké věci u motoru (dohromady si asi moc do noty nepadnou), ale jsou od Janspeed:-) |
Autor: | Eddie [ úte 22. led 2008 23:02:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty svody, to musí být paráda... to je na první pohled vidět, že se motoru daleko líp "oddechuje" . Ale je fakt, že u tohohle konkrétního auta asi celek díky dalším "úpravám" neumí to co by mohl (to sání se mi taky už na první pohled nelíbí). |
Autor: | G.Cowlley [ úte 22. led 2008 23:25:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
samotné svody bez laufů a tlumičů nemakaj, o pokračování od Janspeed nic nepíše:-)) |
Autor: | Eddie [ úte 22. led 2008 23:31:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi taky není o čem psát.... . Jo jo, ono všechno se vším souvisí... a spousta drobností a detailů teprve dává dohromady funkční celek. |
Autor: | kostey [ stř 23. led 2008 0:23:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemohl(i) byste trochu vic rozvist to jak se lysi svody na kroutak od svodu na otacky? to me zajima... Nikole chci v daleke budoucnosti prodlouzit 5ku a tak by se mi hodil vetsi kroutak v nizsich otackach... |
Autor: | Hondzik [ stř 23. led 2008 0:51:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
hodně obecně 4-2-1 na krouťák, 4-1 na výkon v otáčkách |
Autor: | kostey [ stř 23. led 2008 0:52:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to mi doslo, ale co se deje vevnitr? proc to tak je? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 9:13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to protože v každém sání i výfuku díky jednotlivým detonacím dochází k pulsům, tyto pulsy se dají velmi efektivně zpracovávat pro zlepšení výplachu válce, a tím i ke zlepšení plnění směsí - tzv turboefekt,při detonaci vyletí jakoby dávka spalin do výfuku, kde za určitou dráhu ztratí rychlost a po spojení s dalším válcem, který vytváří protitlak se má tendenci vrátit = vznikne puls, ten za určitých podmínek (existuje na to empirický výpočet) svým vlastním podtlakem při otevření ventilu (oba ventily se de facto překrývají ve střihu) odsaje zbytek spalin ve spalováku a vzniklý podtlak nasaje směs ze sání čili to jakoby vakuum pojme víc směsi než atmosférický tlak dovolí. platí to za předpokladu, že i sání má postavené opačně pulsy a směs má tendenci tlačit (nezdá se to ale dává to dost), proto se dnes celkem uspěšně používá variabilní sání. to proč je 4/2/1 na krouták vysvětluje tedy fakt, že se perou dohromady dva po sobě pálící válce spojené do jedné větve, čili chybí "tlak" ve vysokých otáčkách. 4/1 používáhromadný spoj a pulsy jsou tedy de factostále symetricky časově rozvržené čili vysoké otáčky neomezují pulsy, spíš naopak, a v nízkých ot zas pulsy nejsou dostatečně silné. jinak nutností je zachování stejné délky větví, světlost trubek, anavíc spoj musí být naprosto přesně proveden kvůli tomu proudění, a musí mít přesnou vzdálenost od hrany ventilu, čili hoši žádná prča. my ted budem stavět laděný svody na toho coswortha, což ve spojení s karburátorama bude pěkná divočina |
Autor: | Radek [ stř 23. led 2008 10:46:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
máte někdo info na kolik by přišly pořádný svody a zbytek výfuku?? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 10:59:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
máte někdo info na kolik by přišly pořádný svody a zbytek výfuku?? chlape za tuhle otázku bych tě nejraději zahlušil.....znám jedno přísloví o házení perel.... |
Autor: | Radek [ stř 23. led 2008 11:00:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslíš to házet perly sviním?? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 11:45:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj přesně. já napíšu x řádek o výfukách, čili je z toho zřejmé že to sranda neni, a ty se zeptáš jakoby výfuky (laděné) byly zboží jako housky. Pokud chceš kvalitní laděný výfuk, tak musíš kontaktovat bud specializovanou firmu v čr nebo ve světě, kupovat unifikovanej bastard je hloupost, pokud to chceš na seriovej motor tak to neřeš. nebo se zahloubej do tajů internetu, laufy si spočítej a udělej sám |
Autor: | Radek [ stř 23. led 2008 11:54:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci to dávat nikam, jen mě zajímala přibližná cena.... se nemusíš hned čertit |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 12:09:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
blbá otázka. cena od x do x |
Autor: | futura [ stř 23. led 2008 12:21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna bych nebyl az tak jednoznacnej, pokud clovek nestavi vylozene neco ojedinelyho, ale upravuje v nejakych osvedcenych mezich serii, daji se pouzit uz spocitany a vyzkouseny dily od specializovanych vyrobcu. Konkretne vejfuky, svody a cely systemy dela mj.Ashley, nabidka a ceny u nas jsou na www. mk-racing.cz. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 12:41:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
co jsem psal? no poptat výrobce.... |
Autor: | futura [ stř 23. led 2008 12:46:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry, psal, uz nebudu hulit, byla to moc velka makacka na bednu v danou chvili. |
Autor: | 0xf [ stř 23. led 2008 12:54:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 radek: ber to tak ze me svody na 1,3 skodovacky motor vysly na 17 000 a to jeste nemluvim o tlumici vyfuku.... jak uz se tady pise svody jsou celkem narocne na udelani a montaz... ja si to nechal delat na zakazku a bude mi to nasazovat clovek co dela do zavodaku... protoze slicovat to nebude prdel jak uz se tu psalo. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 13:12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry, psal, uz nebudu hulit, byla to moc velka makacka na bednu v danou chvili. - |
Autor: | futura [ stř 23. led 2008 13:45:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky muze mit jeden slabou chvili, zvlast, kdyz uz mysli moc dopredu. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 14:34:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
že tys je už viděl jak jsou červenoučký na pintu jen se přiznej:-) |
Autor: | futura [ stř 23. led 2008 15:09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja svody mam,hec. Ty tovarni sice, ale krouceny jsou taky a minimalne na zacatku by si mohly svuj dil prace odvest. Spis u´vazuju, jestli k tomu potom nedat celej dvouboxovej system kupovanej, venku stoji jeste min ,nez u MK a je otazka, jestli bych moc usetril, kdybych to bastlil doma.Potrubi pohoda, ale hrnce bych stejne z neceho daval, ty bych nedelal. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 23. led 2008 16:43:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslíš ty luxusní GT smasch svody co maj první válec o cca 15cm delší jak zbytek? to bude dřina |
Autor: | futura [ stř 23. led 2008 17:12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je mozny, ze jsou to ony, na tu rozdilnou delku se musim jeste mrknout, ale i kdyby tomu tak bylo, tak jsem postupem casu zjistil, ze vyrobce nebejva vzdycky uplnej ignorant a kdyz nestavim nekompromisniho zavodaka, tak tohle reseni asi nejaky smysl mit bude. Kazdopadne je to minimalne hezci a pocitam i funkcnejsi, nez to seriovy zebrovany. I kdyz ani to neni zrovinka osklivy.V zasade nechci uprednostnit motor pred podvozkem, nebo naopak, chtel bych dosahnout jisty vyvazenosti a vzhledem ke znamym kvalitam seriovyho podvozku zase prilisnou ondulaci motoru zatim neresim. |
Autor: | kostey [ stř 23. led 2008 20:42:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kauli diky za vycerpavajici odpoved! uz mam konecne docela jasno. + u Mk racing vyjde napriklad vyfuk na Sierru Coswortha od turba az nakonec o 10tis draz nez za kolik se da sehnat od stejneho vyrobce tady v GB. Nez od nich neco vezmete tak projedte britske stranky a spocitejte si kdyztak jestli nevyjde levnejc to koupit v GB s tim ze budete platit postovne do cr. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |