Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Startování http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=891 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kubas18 [ ned 20. led 2008 22:11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Startování |
Při koupi vozu motor běžel nádherně tišší jsem na sieře ještě neslišel, asi po 15 minutách na volnoběch začal motor jako by se houpat v otáčkách a začalo to semtam střílet do vejfuku a houpání otáček bylo do menších a menších otáček až auto samovolně chcíplo. Nastartoval jsem a nedržel volnoběh. jo to auto stálo víc jak rok. Dnes jsem se na to podíval vyměnil tam nové svíčky a káble a nechtěla naskočit. Po delším startováním a lehkém podupáváním na plyn chytala až se nastartovala. Při prudkém sešlápnutím plynu náznak chcípání a hned do otáček, jako by se motor topil a najednou otáčky + střílení do vejfuku. Motor na volnoběh trošičku houpe asi něco s váhou vzduchu, další nastartování nadrc za tepla. Zítra zkusím co to dělá za studena a musím se podívat na tu váhu. Díkec za rady. Jedná se o 2.0i Ghia OHC 1988 ABS |
Autor: | Eddie [ pon 21. led 2008 1:02:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to dlouho stálo, co takhle palivo? Přece jen po roce tam molo být v nádrži kde co... |
Autor: | kubas18 [ pon 21. led 2008 8:25:49 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Je to možný, protože jak jsem ji kupoval tak prej 2 dny před naším příjezdem tu sierru startovaly. No a jak jsme ji my chtěly nastartovat tak nenaskočila a ta pumpa měla jinačí zvuk, nalily jsme beňo párkrát natlačily čerpadlem a motor chytl a po těch 15 minutách to začlo blbnout. Jo a někde se mi ještě povolil nějakej plech, protože když to začalo blbnout tak se oíval plech a střílení do vejfuku. Jinak se dnes na to kouknu a uvidím. tu nádhernou chuděrku musím výtáhnout ze srač... . Jináč je fakt skvělej stav, už. |
Autor: | el_Barto [ pon 21. led 2008 13:15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
ono by nebylo od veci zkontrolovat jestli v nadrzi neni nejaky bordel, krom zvetraleho benzinu tam muzou byt vetsi kousky rzi .... a ty muzou byt nebezpecne pro cerpadlo ..... |
Autor: | kostey [ pon 21. led 2008 22:47:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
takovehle problemy by snad bordel v nadrzi nedelal... Ale pokud myslite ze jo tak bych se rovnou zamyslel nad zanesenym palivovym filtrem a popripade zkontroloval vstriky |
Autor: | el_Barto [ pon 21. led 2008 22:50:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mel by to pochytat filtr, ale podle me s nekvalitnim palivem a malym tlakem ( coz je asi blbost to by muselo ybt fakt ucpane hodne ) by to tyhle problemy mooozna mohlo delat .... |
Autor: | G.Cowlley [ pon 21. led 2008 22:59:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
vim co je s tim, je to rozbitý. Tohle může bejt x věcí, zkus kontakty, svíce, kabely, palec a víčko rozdělovače, pak koukni jestli nemáš myši v laufu, pokud vše toto ok tak bych ti řekl at to dovezeš ale to bys musel natáhnout tejdenn aspon na 9 dní.-)))), pokud to střílí do laufu tak je to předstih nebo bohatost(ta by teda šla spíš do sání), koukni na čidlo teploty |
Autor: | kubas18 [ úte 22. led 2008 18:54:44 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
dnes jsem to nastartoval nadrc a zajel do průjezdu. Pak jsem to chtěl zase nastartovat a nic musel jsem pošlapávat po plynu aby to chytlo otáčky do 1700 a pak dolu na jestli 700 a pak po 5 vteřinách se ustálily ty otáčky na 900 prudké sešlápnutí plynu skoro vteřinové opoždění motoru do těch otáček. Motor jsem dal na stroboskopickou lampu a bylo to kolem 17 stupnu. Tak to rozdělat najít a rozdělovač natočit a znova to měla 3.5. při zpětném nastartování po 20 sekundách to už mělo zase kolem 14 stupnů. Jakkoliv to dám tak to střílí do vejfuku. Na motoře začlo asi v hlavě lehounké cvakání možná ne ale až když je to teplý ten motor. Pod vejfukem kaluž něčeho ale až před koncovkou. Ted při otáčkách 800 - 900 se auto třepe a zní pomalinku jak traktor, jak jsem už nasranej tak jsem dupl po plynu a až do omězovače ale tak rychle v omezáku jsem ještě nikdy nebyl ty otáčky letěli jak svina . Mé stanovisko je že motor je v prdeli a musím ho vyměnit. Jo a pořád ty otáčky kolísaj kolem 200 otáček nahoru a dolů. |
Autor: | kubas18 [ úte 22. led 2008 19:01:30 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Jo svíce a káble jsou upl. nové,snad všechny kontaky jsem prostříkal, pojistková skřín pročistěná i s pojistkama atd, váha vzduchu vyměněna a je to stejný pořád kolísání, a čidlo teploty???? Jo jeden kontakt na střikování se mi nelíbí ten předemnou urval pojistku aby se od sebe neoddělily a ony se vypojují, myslím ten kontak jak je na vstřikování přesně nad hlavou asi by to měl bejt předstřik fakt už nevím co s tím je. |
Autor: | G.Cowlley [ úte 22. led 2008 23:00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor je mechanická záležitost, čili pokud je mechanicky ok což zjistíme čím? no přeměřením tlaků, tak musí cvrkat, koukni na vačku, rozdělovač musí chodit přesně na otáčky, a pak pokud poteče benál tak musí šlapat jak hodinky. předvstřik paliva ohc myslim němívaly, nebo jsem se s tim nesetkal |
Autor: | kubas18 [ stř 23. led 2008 18:28:54 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Dnes to nastartovalo bez pomoci plynu za nějaké 2 vteiny a otáčky nekolísaly takže nevím co s tím je ale stejnak se karoserie třepe víc než by měla ale kvůly motoru protože motor furt nezní jak by měl... musím ještě zprovoznit el stahování oken a zadní zámek kufru a je ta sierka v pohodě.... držte mi palce protože by ji byla škoda kdyby nejela karoserie bez rzy. ale ten motoooor už mi z toho hrabe. |
Autor: | prochy [ stř 23. led 2008 18:39:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja si osobne myslim, ze mas problem se smesi. Bud Ti tam nekde prestava jit benzin nebo Ti to blbe zapaluje (at uz kvuli blby smesi, nebo kvuli zapalovani samotnemu). Jestli neni ucpanej palivovej filtr nebo netlaci pumpa poznas tak, ze sundas hadicku z regulatoru tlaku paliva na palivove liste vracejici nazpet benzin do nadrze. Vem si aspon litrovou nadobku, ten benzin z toho tece sakra rychle a pod tlakem. Takze bacha na bezpecnost v prvni rade. |
Autor: | el_Barto [ stř 23. led 2008 18:58:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
auto se trepe a volnobeh je ok? to ej nejake divne, kolik otacek to ma na volnobeh? a mel reset ridici jednotky nejaky vliv na chovani motoru? |
Autor: | kubas18 [ stř 23. led 2008 20:08:14 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Takže otáčky na volnoběh je 900 a karoserie se třepe i s převodovkou ale jak jsem to kupoval a nastartovali jsme tak ta karoserie se ani nehla a motor jsme skoro neslišeli. Myslím si že je fakt něco s tou směsí protože to houpe a jakoby nevěděla řídící jednotka jestli má přidat nebo ubrat. Je možné aby něco cvakalo ve střikování po zahřátí motoru??? reset se dělá jak že ji vyndám a nasadím?? Mě zaráží že nekdy musím lehounce při startu šlapnout na plyn aby chytla potom motor běží, ale jak, to bych brečel jak to slyším. Škoda že jste tak všichni daleko já asi jedinej z hané . Vyměním rozdělovač, podívám se na filtr benzínu. popřípadě vyměním čerpadlo a možná vstřikování a uvidím ale nechce se mi to dělat pak bych tohle všechno musel zhánět pro mou druhou sierrku. |
Autor: | Pjépa [ stř 23. led 2008 20:39:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co olej? neni tam nejakej buh vi jak starej, kterej jeste k tomu rok stal? to neni tak uplne rada, spis by me zajimalo, jestli by neco takovyho olej taky nedokazal. (myslim to tak, ze by ten starej sedlej olej po delsim behu roznesl bordel po celym motoru) |
Autor: | el_Barto [ stř 23. led 2008 21:03:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
reset ridici jednotky udelas tak ze odpojis baterku, rozsvitis svetla ( tim se vybije zbytek el. v okruhu ) a pak pripojis, apk je treba 3minuty drzet pres 2000tis otaceka a 3minuty zvyseny volnobeh, pak chvili projet, tohle by melo stacit na nacteni novych dat do ridici jednotky, behem tohodle bude volnobeh asi litat az pod 500otacek, takze projet i ostrejsim tempem a vypnout motor, pak anstartovat a melo yb to byt v pohode, pokud ne, tak opet projet.... jakmile si to nacte nove mapy, tak by mel byt volnobeh, pokud je vse ostatni v poradku na normalnich hodnotach a stabilni ... |
Autor: | kostey [ stř 23. led 2008 21:11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
az to auto budes projizdet tak je pry lepsi vystridat behem te projizdky vselijake jizdni styly. Tzn chvili na kref pak pijanko pak chvili normalne... |
Autor: | kubas18 [ stř 23. led 2008 23:11:45 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Opravdu díkec za vysvětlení reset řj. Jo normálně i po seštelování předstihu jak by to mělo bejt tak jak to střílí do vejfuku tak je to učiněnej plamenomet plameny se zastavujou až o poslední díl vejfuku kdybych tam měl jen trubku tak mám závoďáka jak sviňa, je to blbí ale je to tak a štve mě to že jsou ty plameny ale viděl jsem to poprvé na sieře takové plameny, katalizátor je asi po smrti si myslím. Zítra jště jednou zkusím tn předstih a pak to resetuji. A konečeně se projedu. Jo ten motor má brutal zátah najel jsem jen kousínek ale málem mě to utrhlo ruce zaraženej v sedačce prostě mazec... držte mi palce ať to pomůže a ať to jede... |
Autor: | el_Barto [ stř 23. led 2008 23:15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli tahne jen v nizkych otackach, tak prave muze byt zase rozhozeny predstih.... |
Autor: | kubas18 [ čtv 07. úno 2008 21:37:35 ] |
Předmět příspěvku: | odp |
Takže před 5 dni jsem dal jiný rozdělovač a auto vrčelo jak za mladých časů. No a až včera jsem to znova tatak nastartoval a motor jakoby na vonoběh cukal, Dnes jsem to nastartoval a zase cukal jel jsem se poprvé s ní projet a vyjizdela jakoby na 3 valce pak chytal 4 a jak jsem dal 2 tak cuk cuk a rozjela se jako dábel otocil jsem se v dědině a vratil se a předla si nadherně zajedu do prujezda navečer nastrtuji tak tak a jak jsem byl nasranej tak jsem vyndal víčko od víka hlavy a byl vidět olej a šel z toho kouř a při přidaní to bylo jak parni lokomotiva a slo z tama slyšet jak něco mlati takže vada asi je že je nějakej ventil v pr... . Budu měnit hlavu a asi pojede už dobře. Ale doufam že je to ono. A znovuzrození šrotu se pomalinku daří.Vypadá teď lépe po pár dnech a nocí co na ni dělám.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |