Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Motor v moji sierre http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=821 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 14:37:01 ] |
Předmět příspěvku: | Motor v moji sierre |
Potreboval bych poradit motor v me sierre uz celkem zere olej... zhruba litr na 2500 km neco je dano netesnostma ale i tak... Slystel jsem ze se da zamenit 85kw za tech mych 74kw. Myslim ze je tam sand rozdil jen v hlave aspon podle papiru. Je lepsi schanet nekde tech 85Kw a co by to stalo samo v solidnim stavu. A nebo delat go na tom 74kw... nemam tuseni co tahle sranda bude stat. |
Autor: | el_Barto [ úte 08. led 2008 14:57:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
GO na OHC neni zadna sranda, pokud by jsi delal teda komplet hlavu i valce kvuli toho ojele, tak si predstav poradny balik.... lepsi ams sehnat funkcni OHC nebo jen OHC iS, to je tech 85kW, a mam pocit ze tam je jeste apr drobnosti krom te hlavy, kazdopadne asi ybs to musel vymenit kompelt ..... a nebo pak sezen DOHC cele auto a nech si DOHC |
Autor: | Eddie [ úte 08. led 2008 15:29:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já tuhle výměnu mám za sebou... do bílého kombíka putoval motor z iS. Při výměně jsme řešili, jak to udělat (iS má i trošku jinou kabeláž a poč a nemá kat a lambdu). Nakonec jsme nechali kabeláž, poč, lambdu a přídavný spalovaní výfukových plynu ze 74 kW a zbytek bylo "srdce" z iS 85 kW. A i tak to jezdí o hodně líp a má to i trošku jinšejší zvuk . |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 15:40:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
el_Barto píše: lepsi ams sehnat funkcni OHC nebo jen OHC iS, to je tech 85kW, a mam pocit ze tam je jeste apr drobnosti krom te hlavy, kazdopadne asi ybs to musel vymenit kompelt .....
a nebo pak sezen DOHC cele auto a nech si DOHC Co muze stat takove OHC iS s mt75 prevodovkou? Jinak to dohc shanim uz delsi cas ale porad nemuzu natrefit na fakt slusny kus s trochou vybavy... jezdim denne. za dva roky jsem nlital s tou sierrou co mam temer 80 000km jsem spokojenej krome toho starteru kde mi odesla kotva tak bez poruchy... az na to zrani oleje Mam tam i abs a GL vybavu a krom zacinajici koroze prahu celkem zdrava... tak by ji na vrakaci asi byla skoda. |
Autor: | Twyggy [ úte 08. led 2008 15:40:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
OHC a MT75 nejde dohromady.... Dovolim si nesouhlasit s cenou generalky... Pokud mas garaz a nejake to zakladni vybaveni tak to nebude takova traga. Zacal bych hlavou, kde vymenis gufera na ventilech, jedno stoji okolo 20kc, tj 160kc za vsechny, vymenit se pry daji ikdyz je hlava na motoru. Ja ji mel sundanou a pri te prilezitosti vycistil kanaly od nanosu a zabrousil ventily...pokud tedy takto rozeberes motor, jsi na 160kc za gufera a zhruba 800 za nove tesneni pod hlavu. Ovsem pokud neveris v to ze bude stacit vymenit gufera, radeji bych hlavu nesundaval protoze pri opetovnem rozebrani motoru kvuli vymene pistnich krouzku by jsi zase musel koupit nove tesneni pod hlavu. Krouzky tusim stoji sada na cely motor okolo 2000kc... Takze za 5000 mas motor zgeneralkovany vcetne remenu, termostatu, vetsiny tesneni a zbyte ti jeste na barvu dle vyberu |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 15:46:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Eddie píše: Já tuhle výměnu mám za sebou... do bílého kombíka putoval motor z iS. Při výměně jsme řešili, jak to udělat (iS má i trošku jinou kabeláž a poč a nemá kat a lambdu). Nakonec jsme nechali kabeláž, poč, lambdu a přídavný spalovaní výfukových plynu ze 74 kW a zbytek bylo "srdce" z iS 85 kW. A i tak to jezdí o hodně líp a má to i trošku jinšejší zvuk .
No jestli nesezenu v rozumne dobe neake dohc tak me to nemine uz brzy. Kat uz mam kuchly... jak je narocna vymena cele kabelaze? Zatim jsem to delal jen u skodovek konce felinou a dalo se to... |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 15:56:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Twyggy: no to ano ale jiste jeste musim vymenit vodni pumpu, zaroven uz mam vacku dost ohoblovanou k tomu rozvody pretesneni celeho spodku protoze mi to leje i kolem vany. Nevim v jakem stavu je zatim lamda vaha... ale mam trosku podezreni na problem se snimacem sk. Auto akceleruje jen na prvnich par centimetrech plynu. A pak az na doraz plynu nic. A obcas to udela opak akceleruje na prvni casti pak nic a pak zatah az na konci drahy plynoveho pedalu. Ale hapruje to takhle naprosto nahodne... Takze na OHC nesedi prevodovky ktere maji spatecku klasicky na pravo ale jen tu co mam kde je spatecka v levo jako jednicka? |
Autor: | kostey [ úte 08. led 2008 20:09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano presne tak, na OHC jde pouze prevodovka s jednickou v levo nahore a na DOHC jsou MT75 ktere maji zpatecku vpravo dole. Doporucuju sehnat pekne DOHC a uvidis ze budes spokojenej. |
Autor: | Loser [ úte 08. led 2008 20:26:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
hele vy DOHCéčkáři,OHC neni špatný a OHC v karbu je ,akorát to víc žere než DOHC. |
Autor: | kostey [ úte 08. led 2008 20:39:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja karburatovy ohc mel a nestezoval jsem si, pak ale prislo DOHC... Ohc karbec je urcite lepsi nez ohc strikacka, ta ma akorat vyrovnanejsi spotrebu ale to je tak vsechno... Pokud nekdo najezdi 40tis rocne tak si myslim ze Dohc mu bude sedet vic. Nejen kvuli spotrebe. Ale na Pinto nedam dopustit sam planuju si casem zas nejake poridit! Presne jak pises, je to |
Autor: | G.Cowlley [ úte 08. led 2008 20:40:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
použiju část textu...Zacal bych hlavou, kde vymenis gufera na ventilech, jedno stoji okolo 20kc, tj 160kc za vsechny, vymenit se pry daji ikdyz je hlava na motoru. Ja ji mel sundanou a pri te prilezitosti vycistil kanaly od nanosu a zabrousil ventily...pokud tedy takto rozeberes motor, jsi na 160kc za gufera a zhruba 800 za nove tesneni pod hlavu. Ovsem pokud neveris v to ze bude stacit vymenit gufera, radeji bych hlavu nesundaval protoze pri opetovnem rozebrani motoru kvuli vymene pistnich krouzku by jsi zase musel koupit nove tesneni pod hlavu. Krouzky tusim stoji sada na cely motor okolo 2000kc... doplnil bych následující- generálka štětkou čili výměna pístních kroužků je dost diskutabilní, písty často mívají vymlácené drážky,navíc existuje montážní tolerance na průměr pístu a světlost válce...pokud je velká vůle tak se píst šprajcuje a výsledek si už umíte určitě představit sami. Dále, už jsem tu psal xkrát, začněte vždycky měřením komprese motoru, olej to může žrát jinudy než přes kruhy, další rada - pro odměření komprese není potřeba nové těsnění (pokud je výsledek nejistý), namázne se staré zmáčklé očištěné těsnění a komprese se odzkouší, pak samozřejmě na provoz nové! další opomenutá drobnost....což takhle rozvodák?? kladka?? no ono to že se tváří hezky nic neznamená, tyto díly mají servisní interval! Jinak pokud tady řešíte generálku tak nějak já osobně byl změřil vůle na šálách, broušení bloku je cca do 2000kč, sada pístů údajně i s kruhama 8-10tis, řemen, těsnění,olej, gufera... no myslim že reálná cena materiálu na go bude +-15tisíc. teda pokud bude vačka ready to go, jinak dalších 10:-) za race:-) |
Autor: | el_Barto [ úte 08. led 2008 20:49:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
OHC je dobre, je na nej podstatne nizsi pojistka, ale kdo kdy vyzkousi DOHC na nejakou dobu, a nema v planu nejak to OHC tunit, tak uz asi do OHC nikdy nepujde.... DOHCkari mi tohle potvrdi, ti co maji OHC mi to budou vyvracet, ale je to tak ... DOHC, troufam si rict je nejlepsi motor do sierry co se pomeru cena vykon udrzba dynamika kultivovanost tyce .... |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 20:53:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
njn dohc ale nemuzu sehnat vsak uz tu mam inzerat... skoda ze jen nevysla ta koupe te 2,9 co tady mel jeden uzivatel... pak uz se neak neozval |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 20:59:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
G.Cowlley: tak neak to vidim i ja.. vacka v panu.. tlaky neznam. A cidla taky nejsou vsechny ok. |
Autor: | Loser [ úte 08. led 2008 21:42:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdo najede kolem 40 000km ročně ať si koupý 2,0 TD a je vychechtanej.jak může bejt na OHC nižší pojistka než na DOHC?? |
Autor: | 0xf [ úte 08. led 2008 21:46:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Loser píše: kdo najede kolem 40 000km ročně ať si koupý 2,0 TD a je vychechtanej.jak může bejt na OHC nižší pojistka než na DOHC??
pojistka je podle me stejna... A diesel bych si vzivote nekoupil a fordi uz vubec. Stejne tak jsem celkem i proti lpg |
Autor: | kostey [ úte 08. led 2008 21:49:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
pojistka bude v CR na ty motory stejna, a ja bych teda do dyzla taky nesel ani kdybych najezdil 100tis rocne. Benal RULEZ |
Autor: | el_Barto [ úte 08. led 2008 21:51:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
pojistka je nizsi, ptz wustenrot dela pojistky i podle kW a tam se OHC vejde do nizsi kategorie... |
Autor: | kostey [ úte 08. led 2008 21:52:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
no vidis to jsem nevedel... Musim poresit tu moji allianz, tech 10 co platim je nejak moc... |
Autor: | Twyggy [ úte 08. led 2008 22:22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pojistka podle kW ano, ALE ma to spoustu podminek...ted uz si nevzpomenu jaky ale zas tak jednoduchy to nejni...tusim ze snad jako muz musis byt starsi 31let...tzn pro me jeste par let mimo |
Autor: | Loser [ stř 09. led 2008 0:00:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Twyggy má pravdu,u wustenrotu mi to ročně na sirku vychází na 12 600kč a u čsob to mam za 7544kč i s čelnim sklem do 5000kč |
Autor: | faudy [ stř 09. led 2008 14:02:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja za 2.3Dcko platim s mym vekem a bonusem u Wustenrotu necelych 2500 voci Ted chudinka ceka v garazi, az bude pocasi pro motorky a tezky dizly s pohonem zadnich kol... |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 15:46:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
2500 kvartálně že? pololetně 2500 už by bylo mega. 2500 je tak cena roční pojistky do 1300 s plným bonusem |
Autor: | faudy [ stř 09. led 2008 16:14:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, rocne. Mam bonus pres 72 mesicu, kara je z roku 86, vykon 49kW, ja jsem rok v. 1973 Ted jsem to tam nabouchal do webovyho kalkulatoru a dava to 2,556 rocne. |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 18:08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
sakra tak to mě šatěj potvory |
Autor: | el_Barto [ stř 09. led 2008 20:49:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
hodne taky zalezi kde je to registrovane, vesnice jsou zvyhodnene.... |
Autor: | kostey [ stř 09. led 2008 21:20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
sakra proc musim bejt mladej typek z velkyho mesta s relativne velkym motorem??? Uz aby mi bylo 60 zil sem na vesnici a zivil fiestu 1,1 |
Autor: | 0xf [ čtv 10. led 2008 10:00:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
njn.. to jsem taky a ktomu mam tech aut vice |
Autor: | MarPac [ sob 19. led 2008 15:42:31 ] |
Předmět příspěvku: | hmmm |
Ja platim 2.0DOHC Skopka s pojistenim vsech sedacek 5400,- rocne. Druhy OHC 2.0i 4400,- rocne bez tech sedacek. Jinak na OHC nedam dopustit, mam oboji, ale po vymene gufer mi OHC po 300tis. km nezere ani panaka oleje na 1000km, co do nej naleju, to po 10000 vyleju. Az na blbou drahu na vaze vzduchu zadny problem, spolehlivejsi auto a motor snad neni. R.v. 86, 85kW bez katu a vsech opicaren. DOHC mi zere cca 3-4 deci na 1000 kdyz to zenu, jinak mene, ale je fakt, ze to tece kolem klikovky u spojky. Gufera uz meneny. |
Autor: | G.Cowlley [ sob 19. led 2008 16:58:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nulová spotřeba oleje? Tak to máš asi něco v háji pač už výrobce uvádí spotřebu oleje na 1000km, čim se ti mažou písty? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |