Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
vymena vodni pumpy 1.8td http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=817 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | petr [ pon 07. led 2008 15:06:31 ] |
Předmět příspěvku: | vymena vodni pumpy 1.8td |
potrebuju vymenit pumpu ale i s tim hlinikovym odlitkem co je pridelanej na motor ale ten abych sundal musim povolit a vyndat kolecko co pres nej bezi rozvodak tak mi jde o to kdyz povolim napinak a sundam remen jestli zustane vsechno tak jak je nebo se to nejak rozhazi eventuelne jestli to zvladnu doma bez nejakejch spesl klicu /spis jde o ten napinak/ vite poradite? diky |
Autor: | G.Cowlley [ pon 07. led 2008 16:36:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozhodně ti doporučím po sestavování nastavit znova rozvody, vačka ti může díky ventilům utéct. každopádně pokud budeš pečlivej tak je to práce na 10 minut, jen to chce mít po ruce přípravky na aretaci |
Autor: | petr [ pon 07. led 2008 18:16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
no zadny pripravky nemam ale jeste se na to podivam pres den kazdopadne diky za radu |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 17:51:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak sem se do toho pustil sam na ty horni remenici sem nasel nejaky to misto tak sem do toho strcil sroub a na remenu a remenici sem udelal carky fixem kdyz se nikde nic nehejbne dam to takle zase dohromady? jeste otazku mam koupit tesneni /asi urcite/ mezi motor a ten odlitek teda spis mi jde o to ze vsude je jeste napatlanej silikon tak jestli musim taky nebo jestli kdyz to tesneni bude novy tak to bude stacit /pripadne kdyz nesezenu tesneni muze bejt jenom ten silikon?/ |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 18:04:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
silikon je prasárna. občas se jí sice nevyhneš ale když se bude dát sehnat těsnění tak ho kup, namaž a je klid. jinak vačka se aretuje do drážky na konci u setrváku je to druhej konec než máš kolo, dáš tam myslim 5mm plech nebo pasovinku, jen to položíš na hlavu a zacvakneš |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 18:46:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no uz sem to rozebral takze to s tim plechem asi uz nestihnu a takhle jak sem to proved dam ten rozvodak naspatek aniz by vzniknul nejakej problem? i napinak sem oznacil jak tam byl pred tim jo a ten silikon musim ho tam dat kdyz sezenu novy tesneni? eventuelne co to je vubec za silikon videl sem neco na motory v bauhasu ten by taky sel? |
Autor: | rada [ stř 09. led 2008 19:05:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, na motory je červenej, nebo i modrej, vydrží dlouhodobě přes 200°C, kup na co narazíš. Odmaštění ploch udělej acetonem, v nouzi nitroředidlem, na utírání používám buď WC papír, nebo kuchyňský papírový utěrky. Silikonu nemusí být moc, stejně se většina při dotažení vytlačí.iAť se Ti dílo daří |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 19:10:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
no hele správně se rozvody vačky časujou přes aretační šroub co přijde dopravé strany bloku motoru, je to upravenej myslim M10 šroub, tim fixuješ HÚ, vačka se natočí tak, aby ti ten plech sedl do té drážky, cvak napínák a jedeš. Hlavně at je řemen zdravej a kladka to samý, to je 90% problémů toho motoru |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 20:29:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
teda to uz zni zase moc technicky nestras ten rozvodak ma najeto asi 30tis no kdyz pominu jak si to napsal technicky a nejak se mi povede ten remen dostat na misto a s nicim nehejbnu bude to ok? jo a ten navod na odmasteni a jeste jednou staci kdyztak samotny tesneni nebo samotnej silikon ? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 21:50:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
samotnej silikom je čunárna, když neni těsnění holt musí nastoupit přítel v tubě. každopádně těsnění se jen namaže olejem nebo vazelínou ( stačí aby bylo mastný). jinak jestli chceš našel jsem po letech ten aretační homemade šroub, můžu ti ho blejsknout |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 22:06:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
to sem potreboval vedet ohledne toho tesneni cim to namaznout a ten sroub asi zatim nemusis jak sem tam strcil ten sroub zepredu tak to vypada ze to bude drzet v miste a nehne se to ale diky jeste k tomu napinaku co se tyce funkce kcemu je tam ta pruzina kdyz to kolecko je stejne na pevno utazeny? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 22:09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
panečku ted si nevzpomínam jak je to tam dělaný, každopádně na ozdobu tam pružina nebude:-) myslim jestli se nemá povolit ten hlavní šroub, ale musel bych to vidět, halt skleroza je mrcha:-) Každopádně sestavený to protoč ručně klíčem jestli náhodou se rozvody nehly, startérem bys to mohl žvejknout |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 22:26:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi blba otazka /motor prehodim cokoli udelam ale jako takovymu nerozumim/ kdyz to protocim klicem co to bude delat nebo nebude kdyz to bude spatne |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 22:38:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
dáš na hlavní řemenici klíč nebo golu a zatočíš motorem, nesmí se ti zastavit, to by se ti tzv potkal |
Autor: | petr [ stř 09. led 2008 23:08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takhle sem s nim tocil nez sem nase diru pro ten sroub. ja teda doufam ze se mi to nehne, ale poznam nejak kdyz by to bylo hnuty treba o jeden zub nebo tak podobne? |
Autor: | G.Cowlley [ stř 09. led 2008 23:24:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ví bůůůh, možná jo, možná ne, tranzit jde nastavit na 3 zuby a motor se protáčí, jak je na tom 1,8 nevim, já to vždycky nastavuju znova |
Autor: | petr [ čtv 10. led 2008 7:45:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
zatim diky moc az nejak pokrocim dam vedet |
Autor: | petr [ sob 19. led 2008 20:11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem nandal i remen na pumpu a popojel na dvore takze se to asi povedlo jeste nevim co se stane az to poradne projedu kazdopadne diky patri Couwlleymu a protoze si mi usetril nejakou kacku a praci ze bych to musel nekam odvest tak sis vyslouzil slevicku na ty sedacky jestli je jeste chces tak ti ty predni dam za 3000 |
Autor: | G.Cowlley [ ned 20. led 2008 1:30:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je super že to vrká, máš vše dobře utažené?? Hlavní řemenici doporučuji dát na loctite a dotáhnout fakt alespon 80kn. Sedačky?...připomen:-) |
Autor: | petr [ ned 20. led 2008 13:57:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
tu kuzi jak si chtel do trandaka |
Autor: | G.Cowlley [ ned 20. led 2008 14:06:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tááák, no upřímně, ted došly chechtáky pač zkolaboval projekt se závodním motorem na naprosté banalitě která mi vyjde odhadem na dalších 20litrů, čili asi si ještě počkam až budeš třeba kuchat převodovku:-) |
Autor: | petr [ ned 20. led 2008 17:00:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
To vim ze me nikdy cekat nebude to vymenim kus za kus ale za chvilku budu resit neco kolem motoru na consulovi tak..... uvidime. kdo si pocka... |
Autor: | G.Cowlley [ ned 20. led 2008 17:19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ted už o motorech vim skoro všechno, můj projectovej motor mě tak vyškolil, že dneska už se budu motorama zabývat uplně z jiného konce než jsem to dělal dosud, ozvi se neni problém, co tam máš za motorizaci? |
Autor: | petr [ ned 20. led 2008 19:33:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted je tam 2.8 a karbec asi z 2.3 a lpg a kdyz se motor ohreje tak se zvysi otacky uz sem to resil nekdo mi radil ze je to neco na karbecu tak sem to i menil nevim jestli dobre kazdopadne sem tam dal neco jinyho ale dela to porad ale mam motor 2.3 kde je dobrej karbec i s lpg tak se na to nekdy podivam jestli bych to nejak prehodil i kdyz je tam trochu jinak udelany lpg jeste uvidim treba sezenu 2.9 v plynu nebo tam dam kompletni ten 2.3 |
Autor: | G.Cowlley [ ned 20. led 2008 19:44:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tu 2,8 pak beru na šroubky:-) jinak motor neni problém naladit, jen to LPG v consulu auauauauau |
Autor: | petr [ ned 20. led 2008 20:29:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nejsi jedinej kdo by ho chtel na sroubky taky bych tam plyn nedaval ale kdyz uz tam byl, spis mi tam vadi dodelanej sibr ale taky na nej dojde a asi ho zavarim |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |