Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 17:35:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 18:51:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 1:00:00
Příspěvky: 35
Bydliště: Bratislava
Nazdar... chcem sa opytat ze da sa vymenit 2,0 OHC motor za 2,0 DOHC? prevodovka pasuje? kurenie a tak? ci je tam nejaky fatalny problem koli ktoremu sa to neda? Dik za odpoved...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 19:21:14 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
výfuk ti určitě pasovat nebude , (od středového dílu dozadu ,ano ) elektrika motoru jiná, převodovka ? nevím.

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 19:25:19 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...převodovka určitě ne.
Je toho víc... pokud nebudeš mít dvě auta vedle sebe, tak budeš potřobovat celkem dost "drobností".


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 19:26:56 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
převodovka sedne, ale je třeba pak řešit chod spojky + výztuhy mezi motorem a převodovkou páč to má tendenci se jakoby rozevírat protože N9 nemá dole uchycení na šrouby k motoru, jednou jsem to přehazoval a nikdy víc


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 19:32:43 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...ta příruba není stejná, ale je vidět že "napasovat" se dá kde co :shock: :-D .
Pak už bych ale spíš doporučoval udělat redukci mezi obě příruby (jenže vyřezat laserem nebo udělat na fréze vyhde dráž než ta správná převodovka k DOHC).
Radší se ani nebudu ptát co s tím pak "papírově"...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 19:41:03 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
No ta příruba je stejná cca do půlky :smile:
Eddie - papíry nejezdí. Já byl teď na stk s autem páč mě orgán upozornil že má propadlou stk skoro rok.
No co, poletl jsem si roky, sem myslel že je 2011 :lol: no a tam mi řekli že nesouhlasí
typ motoru ani VIN :shock:
Tak jsem po tom pátral a jak jsme tady s chlapama dávaly dokupy auta v létě tak jsme nějak pomotali espézetky a auto jezdilo mezinárodku a jediný co souhlasilo byla barva a značky :mrgreen:
Ale k tématu - všechno okolo motoru přehodit, chladič, nádobku na vodu, hadice ....
Výfuk to je jasný, benzínové trubky jsou u DOHC tažený po druhý straně auta
a pak to nejhorší - elektrika - N9 nemá VSS na sobě jako MT-75, má vss na příčce na náhonu
tachometru a funguje na jiném principu než to z MT-75 takže je to celý na pytel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 21:53:17 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
vyměň radši celý auta 8-)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 21:57:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
Já nikdy nevím, jestli takový naivní dotaz napíše někdo, kdo opravdu o něčem podobném přemýšlí a nebo někdo kdo si z nás dělá srandu a moc dobře se u toho baví... Toť otázka? :-D .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 22:00:35 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
ee, boomboom33 si to fakt myslí :lol:
Tak jako nereálný to není, ale z osobní zkušenosti vim že je to ptákovina :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: pát 23. bře 2012 23:30:45 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
Já todle dělal , z OHC automatu - manuál - DOHC a nakonec DOHC 4x4. ale mněnil jsem i celou elektriku, prostě jsem měl jedno auto celé na náhradní díly a z toho jsem to přehodil. 8-)

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 24. bře 2012 10:55:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 1:00:00
Příspěvky: 35
Bydliště: Bratislava
Dik za nazory.. Uz som raz menil motor na inom aute inej znacky ale pravda je ze tam vsetko pasovalo.. Okej ked nepasuje ani vyfuk ani prevodovka a vsetko tak serem na to.. To by bolo asi viac strasti ako radosti.. este riesim jeden problem ale zalozim novu temu na to :) a nerozculujte sa :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 24. bře 2012 11:55:16 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
klidne zaloz ;) od toho to tu je ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 24. bře 2012 23:25:21 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
jestli chceš, tak an DOHC mám všechno a nebyl by problém...převodovky, elektriku, výfuky....všecko za rozumný ceny, zabírá mi to místo

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: ned 25. bře 2012 19:22:49 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
jen mě tak napadá , proč dávat do auta horší motor než tam je :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2012 23:07:29 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 1:00:00
Příspěvky: 35
Bydliště: Bratislava
preco horsi? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2012 23:24:02 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
protoze je binladin ...

urcite na denni jezdeni je ten motor uspornejsi, prijemnejsi, vice bezudrzbovy, spojka vetsinou chodi lip a na stovce budes taky rychleji ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:37:02 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
rozhodně je spolehlivější a bezproblémový , topicy v sekci "Motor - převodovka" jsou toho živým i virtuálním důkazem 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:55:22 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Jednoznačně počet těchto jezdicích motorů je nezvratným důkazem. U OHC je třeba pořád něco ladit a když jsme u toho, mnohem častěji než prasklá hlava u DOHC (která mmch na opravu není nijak náročná) tak u OHC jsou špatné vačky a spousta věcí kolem. A to nemluvím o karburátorech na OHC které, co si budem povidat, už dneska málokteré mechoš umí nastavit.

Bez diskuze na denní ježdění a občasné svezení jednoznačně vítězí DOHC.

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 16:45:38 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
někdo by řekl že je to vada materiálu , nebo nedokonalá povrchová úprava , druhej zase že to je nedodržovánim pravidelnýho servisu, ale jedna věc je jistá , OHC se v produkci udrželo přes 20 let bez nějakých velkých inovací narozdíl od DOHC (N9*) který se v autech skoro ani neohřálo

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 17:29:46 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...jejdanánku, už se perou! :-D

OHC vs. DOHC ááách jóóó :smile: .

Mimochodem, ten argumnet o těch mnoha letech, kdy se OHC montovalo bych neviděl tak žhavě...
Gemini, schválně, od kdy se montovalo OHC (model a rok a do kterého modelu a roku)? Já jen jestli se opravdu dostaneme k těm užasným létům... a co budeme považovat za ten správný OHC motor? Půjdeme podle kódu motoru, nebo to vezmeme souhrně a dáme na jednu hromadu 1,6 (nebo dokonce 1,3) karb z modelů z kovovými nárazníky a 2,0 EFi z plasťáka?

Ano, ten motor byl jednoduchý a dělal se relativně dlouho, ale vývoj se zrychlil a je to vidět i na častějším střídání modelových řad, faceliftů a i motorů dnes, koneckonců Sierra se dělala taky "neuvěřitelně dlouho" z dnešního pohledu (přesně 82 až 93) a rozdělit ji můžeme za tu dobu na Mk.I a Mk II (s tím, že třeba na rozdíl od modelové řady Escort je Sierra Mk.I a Mk.II prakticky to samé auto).
Dneska se neudrží přes 10 let modelová řada ve výrobě a neznamená to, že by dnešní auta nebyly lepší a vývoj nešel dál...

To by jsi pak za etalon moderní motorařiny musel brát motor Škoda OHV s 3x uloženou klikou, který se dělal od roku 1964 (Škoda 1000 MB) až do roku 2003 (Škoda Fabia I), tedy neuvěřitelných 39 let.
Kam se na tohle Fordí OHC hrabe, co? :-D

PS: DOHC je na vývojovém žebříčku daleko dále, pokud jde o snad o všechny důležité parametry, ale kdybych se chtěl svést, tak mi bude OHC 2,0iS asi sedět malinko víc, než obyč. DOHC i když mají oba motory 85 kW, nicméně s tím DOHC pojedu stejně jak s tím OHC (pokud jde o jízdní dynamiku atd.) a ještě za až o 2 litříky míň na 100 km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: čtv 29. bře 2012 8:13:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
a co třeba OHC iS srovnat s DOHC N9A? :razz:
s OHC jsem ještě nejel natož s iS ale za sebe jsem s mým N9A nadmíru spokojenej a to i spotřebou když na dálku jedu 120-140 mimo obce, občas předjet kamion tak jsem jel za 7litrů což je myslim na ne zrovna moc lehkou nohu bezva.

pak tu je onen zmíněný problém OHC a to mazání vaček třeba se kterýma jsou občas problémy viz třeba zanesený trysky (dírky) na mazací liště.

za mě DOHC ale je to subjektivní názor páč sem s OHC ještě osobně nejel jen se vezl 8-)
A neperte se tu každej má radši jinej motor kterej mu vyhovuje a umí si ho servisovat i sám 8-)

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: čtv 29. bře 2012 11:06:54 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Je zajimave, ze tech DOHC je porad tolik v chodu :-D . Kdyby kazdymu praskla hlava po 100tkm, tak uz tu zadny neni.
Ja mam najeto 382tkm a hlava porad drzi. Sice to klape jako sici stroj statecne uz 7 let, kdy jsem ho koupil, ale porad se nevys..., abych ho vymenil. Ted uz to snad doklepe nez se auto rozpadne.

Spatna hlava u DOHC podle me znaci predevsim chybu v udrzbe. Moje prvni DOHC melo taky prasklou hlavu, ale kdyz jsem ho koupil, tak byla obyc voda v chladicim okruhu a nefungujici ventilatory, tak se nabizi otazka proc ta hlava asi praskla :-D .

DOHC je vyborny motor pro cestak-velky kroutak na nizkych otackach zajistujici pruznost motoru v beznem provozu a to vse pri velmi nizke spotrebe. Ja jsem jezdil s DOHC 120k za stejnou spotrebu jako s Astrou 1.4i 16V 92k o 10 let mladsi... Kdo nemel neuveri, ani majitele dnesnich modernich dvoulitru; skodovka by mohla vypravet. Pri dalkove jizde po dalnici nebyl problem za 6.5 litru/100, na okreskach jeste min. At se prizna, kdo dokaze jet za tolik se slavnym OHCckem :-D A ze se tomu nechce k 6.000rpm? ...to at veme cert; na bezny jezdeni to nikdo normalni takhle netrapi, na dalnici to pri 150km/h toci na petku 4.000rpm :-D

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: čtv 29. bře 2012 11:15:35 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
prochy píše:
Pri dalkove jizde po dalnici nebyl problem za 6.5 litru/100, na okreskach jeste min. At se prizna, kdo dokaze jet za tolik se slavnym OHCckem :-D A ze se tomu nechce k 6.000rpm? ...to at veme cert; na bezny jezdeni to nikdo normalni takhle netrapi, na dalnici to pri 150km/h toci na petku 4.000rpm :-D


mě se nejmíň povedlo 6.2l/100km 8-) ale jako důchodce jsem nejel (cca 110-120) takže krása
točit se tomu mno dejme tomu ale mohlo by to být lepší to je fakt..
a Prochy opravim tě včera jsem náhodou koukal a na pětku při 4000 rpm to jede 180km/h 8-)

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: čtv 29. bře 2012 11:47:17 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
5100 RPM = 210 km/h cca 130 mam při cca 3400 RPM ale už sme sierrou nejel cca 4 měsíce, spotřeba úžasná pružnost v nízkých otáčkách je hezká. Dlouho sme se rozhodoval jestl isi koupim novou sierru s pintem nebo DOHC sice už mam třetí motor ale aspoň se nenudim. jinak chyba byla vždy na straně opečovávání motoru ne motorem samotnym


Jinak hlava mi nikdy nerupla !

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: čtv 29. bře 2012 11:57:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Taky se zastanu Dohc. Měl jsem 3x DOHC.
2x Sierra, 1x Scorpio '92. Spotřeba perfekt. 7,2L dlouhodbý průměr a to jsem dálnice nejezdil 130.
Nikdy nic s hlavou. Jednou odešlo pod kebulí těsnění (tak už jsem myslel že hlava, ale ...).
V té době měl otec OHC 2,0 v MKI s karbecem a s ESCII řízením předstihu, takže jsem občas jezdil půl dne
OHC a pak DOHC. A ten rozdíl byl po přesednutí do DOHC EFI jako přesednout v čase o 20 let dopředu. :P
Když bych někdy uvažoval o 2,0 Sieře, tak rozhodně jedině se stříkačkou. Věčné vychytávání chodu studeného OHC na sytič, nastavování předstihu, ... děkuji nechci.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 11:48:00 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Gemini píše:
někdo by řekl že je to vada materiálu , nebo nedokonalá povrchová úprava , druhej zase že to je nedodržovánim pravidelnýho servisu, ale jedna věc je jistá , OHC se v produkci udrželo přes 20 let bez nějakých velkých inovací narozdíl od DOHC (N9*) který se v autech skoro ani neohřálo


Nad tim jsem taky přemýšlel.. ,,Pár" kusů sierr s tímto motorem a nějaký škopky a pak konec....
U OHC neustálý ladění karburátorů??? Já mám OHC efi a nic neladim:-D A u DOHC karburátor to je jak?

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:27:59 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
DOHC karbec je asi ta nejhorší varianta DOHC 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:35:36 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
mohl bys mu to zduvodnit ;).


Urcite DOHC karbec je strasne malo se vyskytujici se, uz tu byli lidi co to predelavali na strikacku kvuli zvyseni vykonu a byli tu i lidi co to chteli predelat na karbec (ne seriovy) taky kvuli zvyseni vykonu. Co vim tak to ale nikam nedospelo.

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:37:36 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
já osobně jedno tohle auto vlastnim 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena OHC za DOHC
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:45:10 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
taky jsem jedno měl, v PL jich je docela dost. Moc to nejelo, spotřeba vyšší někde o 2l jak u stříkačky,
nějak jsem to nedokázal uškrtit aby to nežralo. Jediná výhoda byla že se do toho montoval levnej podtlakáč LPG na karbecový motory za 10500 Kč :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz