Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 4:01:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vymena tesneni
PříspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 13:40:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. zář 2007 0:00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: litvinov
zdravim sla mi voda do oleje podezreni na prasklou hlavu po vymene tesneni je olej cisty ovsem zas tlakuje voda do expamzky a leze teplota a dalsi potrebuji pomoci po opetovne montazi nejdou na motoru ubrat otacky jede na 2 ttis jedine co pomaha ze na vsrikovaci odpojim zadni vz. hadicku a otacky jakztakz spadnou ovsem motor se houpe jak by jel na tri pri vetsik tockach jede naprosto supr pomuze nekdo kde se stala chyba nebo jak ji odstanit je to 2.0 i dohc Obrázek Obrázek


Naposledy upravil marmario dne pát 18. dub 2008 14:35:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 14:27:07 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
tlakování vody je bud těsnění nebo hlava, a to bud prohnutá nebo prdlá. ten volnoběh může mít s tímto souvislost, jinak to může být falešnej vzduch v sání

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008 11:07:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 91
Bydliště: Zlín
Ze spodní strany škrtící klapky-vedle té hadičky k regulátoru tlaku paliva,kterou jsi asi odpojoval-je ještě jeden vývod a na něm ucpávka.Máš ji tam?A potom ještě poloha škrtící klapky,v klidu je úplně uzavřená.S tou hlavou to nevypadá dobře.Pokud bylo použito vhodné těsnění a utažení správným momentem,vypadá to opravdu na prasklou hlavu.Nejlepší je vždy nechat udělat tlakovou zkoušku a přebroušení-srovnání hlavy.Tak snad ti to nakonec dobře dopadne.Není škoda se té krasavice zbavovat?Když tento problém zvládneš,budeš vědět co máš.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21. dub 2008 1:27:17 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Kdyz je to DOHC, tak 99% praskla hlava. Sundat, tlakova zkouska, zjistit ze je to praskle mezi ventilama, nechat zavarit, srovnat, vzit si nove tesneni (nejlepe i srouby) a smontovat 8-)

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: me pomohlo tesneni
PříspěvekNapsal: čtv 08. kvě 2008 22:35:58 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Český Brod
Me pomohlo tesneni pod hlavou, tlakovalo to nadobku, ale dalo se s tim jezdit. Jestli ti to i vystreluje hadice, tak je to urcite praskla hlava. Hlavne osarit poradne tesneni, ja davam plechove od Reinze, ne ten fiibr starline a pod.
Po vymene tesneni OK uz cca 50000km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz