Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Identifikace motoru
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=14773
Stránka 1 z 1

Autor:  Zdeno [ stř 21. dub 2021 15:25:18 ]
Předmět příspěvku:  Identifikace motoru

Dobry den,
chci koupit repliku Lotus 7. Pred patnacti lety ji dovezli z UK a nejakym zazrakem prestaveli na levostranne a prihlasili.
Jsou presvedceni, ze je v ni dvoulitrovy motor s petistupnovou prevodovkou ze Siery. Protoze je to stavebnice auta, tak se neda podle VIN o dilech nic zjistit.
Zarazi me, ze v technicaku je uvedeny dvoulitr 55 kW.
Na techto strankach je nejaky Pinto 2,0 57 kW, ktery se daval do pickupu mezi roky 1987 az 92.
Pripadne ma opravdu 55 kW, ale neni to dvoulitr, ale 1,6. Na UK strankach ma tech 55 kW, na techto strankach ma 56.

Jsem dosti zmateny. Foto nemam. Jde o motor s plechovym vikem ventilu, ma rozvodovy remen a jeden karburator. Nenasel jsem oznaceni motoru. Take lije do benzinu prisadu, protoze je postaveny na olovnaty benzin.

Je tady nekdo, kdo je schopna z meho chaotickeho popisu identifikovat a poradit. Osobne si myslim, ze je to neco starisho.

Takze dotazy:
Je to dvoulitr ze Siery?
Od kdy ma Ford motory na bezolovnaty benzin?
Pokud to je dvoulitr, da se jednoduse prestavet na vyssi vykon 77 kW. Staci vymeny vacek, nebo cele hlavy, karburatoru, pripadne ceho jeste.

Diky za rady.

Autor:  Zdeno [ pát 23. dub 2021 8:13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Dobry den,
protoze jsem doposud, Fordem nepolibeny, tak patram kde se da a misto ujasnovani mam vetsi a vetsi zmatek v hlave. V kazde zemi maji motory jine vykony.
Zatim jsem zjistil, ze nejsem ani schopny z fotek a obrazku rozeznat SOHC 1,6 a 2,0. Mam dojem, ze vsechny Pinto jsou si podobne od cas Cotine, nebo Taunus az po Sierru.
Vypada, ze darcem pro repliku Lotus 7 mohlo byt v UK jak Cortina, tak Sierra.

Mel bych nekolik dalsich dotazu, na ktere ba mely stait bezne znalosti foddisty.

1. Kde najdu u motoru Pinto oznaceni na motoru?
2. Kde je mozdo stahnout servisni manualy na tyto motory? Zatim mam same utrzky a s obrazky, ktere jsou dosti necitatelne.
3. Kde najdu (www) nejake seriozni prodejce na starsi motory Ford?
4. Prodejci bez kontaktniho, elektronickeho rozdelovace, nebo prestavby
5. Vrakoviste fordu s motory Pinto?
6. Nejaky seriozni servisak a upravce karburatorovych motoru Ford?

Diky za rady.

Autor:  momo [ sob 24. dub 2021 13:12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Pinto jsou na první pohled nerozeznatelné. 1,6 1,8 i 2,0
Jediný čeho bych se chytil je označení bloku. 2,0 má třeba 205

Označení najdeš nad olejovým filtrem myslím na úrovni 2. Válce.

Další zkus prohledat rady a návody tady na fóru. Ostatní spíš pak pomůžou co znají pinta. Já se věnuju dohc

Autor:  Seven efi [ sob 24. dub 2021 13:17:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

1. Najdeš na bloku motoru.
2.-.... rádoby upravců je spousta dobrých pár.
To ze to máš na bezolovnatý benzín, stacilo upravit hlavu.
Manual:

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... jW4V5pg2Hn

Vrakoviště na pinta není. Musíš kupovat co je, až to budeš potřebovat tak to nebude. Za peníze se da koupit na motor vše na internetu v různých eshopech u nás v DE,UK ,US.

K Pintu - nebránil bych se vstřikování místo karburátorů, potom je to amatérsky snadněji laditelné a poradí si to i horším průběhem jednovačky. Koupit řídící jednotkou Microsquirt (nebo podobný), širokopásmou lambdou a zbytek úprav je na vaší fantasii a ochotě "investovat" ať už čas nebo peníze. Dobře bych rozmyslel, co od motoru očekávám a kolik chci proinvestovat.

Autor:  Seven efi [ sob 24. dub 2021 13:19:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Ukaž fotku, pro zajímavost.

Autor:  Zdeno [ sob 24. dub 2021 18:48:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Diky za rady.
Asi motor jedine na zada a hybaj do UK. Tam je spousta fachmanu z doby kamenne. Kdy bylo auto kusem zeleza. Tady jsme se v te dobe hrabali ve Skodovkach a Ladach. Tuneni bylo v lepeni nalepek a zasterek. Tak chapu, ze nebylo kde ziskavat praxi. Hlavne je v UK spoustu malych prodejcu s kvalitnima dilama a jeste kvalitnejsima cenama.

Jiz jsem prohrabal, co se dalo, cekam na nejakou odpoved z UK. Jestli se nekdo sekl pri prepisovani do slovenskem technicaku a praskla tam NAT. Narazil jsem na oznaceni NYT, ten byl dodavany pouze pro Nemecko (cert vi) a NAE, ktery mel byl v pickupu.

Jeste budu muset vyrazit za prodejcem s baterkou a zrcatkem a hledat, co je na tom motoru.

Prestaveni na strikacku by mi nevadilo. Klidne bych tam dal i DOHC. Vadilo by vsak na STK. Jdou po kazda blbosti, az se obcas divim, co po lidech i po dvaceti letech v provozu pozaduji.
Kdyz jsem se zeptal par motoraru na upravu dvoulitroveho motoru Ford Pinto, tak prvni reakce, nacipuj. Jasne ze odbornik, kdyz jsem rekl, ze to ma karbec, tak dali najevo, ze to neni vhodne pro vzdelaneho a moderniho mechanika.

Zatim jsem sedmicku nekoupil a nejspis ani nekoupim. Jit do velke nejistoty za nezanedbatelny peniz, se mi nechce. Chybi mi u tak lehuckeho auticka ten spravny zatah. Na kochckovou jizdu mam novodobeho kabrioleta.

Nadej, ze se najde nekdo, kdo rekne, dovet to a ja ti z toho, za rozumny peniz nyzenu aspon 120 koni, umira posledni. Asi se dotycny zatim na forum nekoukl.

Autor:  Seven efi [ sob 24. dub 2021 21:25:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Nějak tomu nerozumím. Kde je to auto přihlášený? V Sk nebo UK ? 120k na pinto je úprava na std celkem v klidu. Ja bral úpravu 180 -200k. To se musí dělat brzdy atd.....

Autor:  Zdeno [ ned 25. dub 2021 8:36:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Seven efi píše:
Nějak tomu nerozumím. Kde je to auto přihlášený? V Sk nebo UK ? 120k na pinto je úprava na std celkem v klidu. Ja bral úpravu 180 -200k. To se musí dělat brzdy atd.....


Jak pisi v prvnim prispevku, dovezeno z UK, prestaveno na levostranne a prihlaseno. Doplnuji, ze na SK, to vsak neni podstatne. Byl mi dohazovany i original Caterham, co byl prestaveny na levostranny a pak s CZ bilyma znackama v depozitu stal, nebo jeste stoji v garazi, protoze neprosel posledni STK k vuli vecem, ktere nevadily pri asi trech predeslych a ani pri schvalovani. Tenkrat se primhourilo oko, ze je neco jinak. Ted se neda dokazat, ze to bylo tak, jak to je.

To, co chci koupit, je nizkonakladova skladacka na podvozku BWE Sportcars a kastle je osumnactka preklizka potazena hlinikem.
BWE koupila prava od White Rose Vehicles a ta od Locust Sevn by JC. On je vlastne oficialnim naslednikem Lotusu 7 pouze Caterham, ktery napred Lotus 7 prodaval a v roce 1973 sedmicku koupil. Letos Caterham koupili Japoncici a predchozi tajvanci do jedne serie nacpali i malicky oturbovany trojvalcovy motor Suzuki 0,7 litru.
BWE je od roku 2014 mimo provoz, tak nejake jejich vyjadreni se ziskat neda.

Ze slovenske kontroly originality jsou v systemu spousty fotek a technik na STK muze overit, jestli tam neco opticky nesedi. Protoze chlapci na STK dastavaji osobni sankce za kazdou blbinu, tak neni moc velka ochota zavirat oci. Zatim obcas privrou. To asi brzo take zkonci.
Takze se daji delat pouze zmeny, ktere jsou neviditelne, nebo se pred STK daji jednoduse vyndat.

Přílohy:
Poznámka: To je on
lotus-hornet (1).jpg
lotus-hornet (1).jpg [ 184.06 KiB | Zobrazeno 4707 krát ]

Autor:  halatajfun [ ned 25. dub 2021 8:39:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Pozdravujem, pozri si viewtopic.php?f=12&t=14729
tu nájdeš všetky označenia motorov a kubatúr.
Ohľadom 2.0 57kw motora - dávali ho do transitov mk3 a mk4 - vačková hriadeľ sa .tam dávala z 1.6 pinto a nižšie piesty - nižší komprený pomer 8.2:1
Ohľadom úprav všetko záleží na stave pokladničky. Napríklad z 2.0 motora viac ako 200 koní nedosiahne či už na karburátoroch alebo na vstrekovaní aj keby sa po.... a bude v tom celý majetok.Ak vtom aute bude motor 1.6 tak iba urobiť poctivú generálku a tešiť sa zo života a ak tam bude predsa len 2.0 tak máš viac možností. Najrozumnejšia bude tiež poctivá generálka, alebo pre nás nerozumných sa pustiť do úpravy motoru. Poskladal som už niekoľko motorov no najlacnejší low cost tunning v pomere cena a výkon by som opísal asi toto:
zgenerálkovaný blok 205 sériový s úpravou olejového čerpadla na vyšší tlak - podloženie pružinky v čerpadle o 2 mm a ak by bolo vačšie množstvo času na prácu tak vyvážíť piesty a ojnice na 1 gram
hlava z 1.8 - kompletne zrepasovaná, zvačšené sacie a výfukové kanály, vylešťené spaľovacie komory
karburátor weber 32/36 z 2.0 a sacie potrubie zlícovať so sacími kanálmi na hlave aby prietoku vzduchu nič neprekážalo.
Touto úpravou získaš vyšší kompresný pomer, motoru sa bude lepšie dýchať a spotreba tiež ostane v norme.

Autor:  nebema [ ned 25. dub 2021 9:59:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Motory OHC mají kód motoru vyražen na přírubě u převodovky
Příloha:
Ford_OHC_Pinto_Motorcode_Position.jpg
Ford_OHC_Pinto_Motorcode_Position.jpg [ 11.89 KiB | Zobrazeno 4703 krát ]

Autor:  Seven efi [ ned 25. dub 2021 10:23:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Jestli se nepletu,tak to je někde od Trnava, přihlášeno a originalita ok. V ČR bezproblémové přihlášení. Dovezl jsem 2 ks během 2018 a 2020
Včetně sk provozních značek abych mohl jezdit než udělám převod v ČR. Takže to ti v nákupu nebrání a hlavně replika je na bílých SPZ a to se počítá.Pokud je jednou máš, máš je napořád. Ja to řešil tak ,že jsem poslal 100e na originalitu, poslal mě ze je ok a domluvili jsme se na volný termín na DI a jen jsem tam přijel odhlasili na mě papiry vyměnili za peníze a domů. Jediné riziko je, když nedostane originalitu tak ti asi 100e nevrátí. Už to dlouho nebude fungovat,jak bude fungovat nová ES na emise, tak repliku nepřihlásíš nikde.Ani na vyjímku na dekrě za nesmyslné poplatky.

Autor:  Zdeno [ ned 25. dub 2021 10:29:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Diky Halatajfune za odkaz. Jiz jsem nasel, kde prectu oznaceni na motoru. Pekne schovane pod sacim a karburatorem. Takze jedine se zrcatkem, nebo odfotit namobil.
Je tam vsak pouze ciselne oznaceni. Kde ale najit pismenkovy kod motoru, ktera je zapsany v technicaku. ychazim z tabulky na tomto foru: http://www.fordsierra.eu/page/31-motory . Nasel jsem neco i na nejakych UK strankach. NAT vsak nikde.

Tvoje prestavba na oturbovani Pinta by pro me mohla byt castecnou inspiraci, ze to jde. Me by muselo, pro tech 545 kilovou motokaru plus dve dobre stavene zive vahy, stacit aspon 120 koni. Takze zadne extremni zatizeni motoru.

Nalil jsi mi vice pozitivity a opet se vaha prehoupla ke koupi. Takze rozsiruji predstavy. Nejlepe koupit dalsi dvoulitrovy motor a prestavet. Zatim se vozit se starym.
Lestic jem, takze vylestit i brzdove trubky zevnitr bynebyl problem. Ladic nejsem, nejake to technicke mysleni mam.
Predpokladam, ze by mela stacit jina vackova hridel, Lagry, pisty s krouzky, vsechny mozne tesneni, nejaky vykonnejsi karburator , elektronicke zapalovani, vyladene svody, mozna uprava vyfuku, protoze certvi, jaky ma ta roura vliv.
Vybrouseni a prelesteni kanalu a vsechny mozne vyvazovacky. Na kolik € by jsi dal hruby nastrel?

Ted dotaz, za kolik a kde se da sehnat nejaky motor? Nejlepe Pinto 2.0 NET 105/77 kW. U toho by nemel byt tak velky problem tech dvacet honiku pridat. Mozna i vic. Videl jsem dokonaly tunink oznaceni na bloku motortu, jako original. Jak jsou na tom Polaci? Tam se da udajne sehnat vsechno.

Dalsi dotaz, od kdy jsou hlavy stavene na bezolovo?

Halatajfune, odkud jsi, nebo kde se vyskytujes?

Autor:  Seven efi [ ned 25. dub 2021 10:38:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Ještě k depozitu a problém stk.Když tam dáš 17 kola a motor třeba zetec tak na STK nikdy neprojdeš. Protože tam byly 14 a pinto. Do roku 2015 to šlo nějak pořesit,ale později už ti nepomohl ani kamarád s dětství. Ten příběh 17 a zetec je mého kamaráda kterýmu trvalo rok než to vrátil do stavu při dovozu. Teď už jezdí s platnou STK. :-D

Autor:  Zdeno [ ned 25. dub 2021 10:53:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Seven efi píše:
Jestli se nepletu,tak to je někde od Trnava, přihlášeno a originalita ok. V ČR bezproblémové přihlášení. Dovezl jsem 2 ks během 2018 a 2020
Včetně sk provozních značek abych mohl jezdit než udělám převod v ČR. Takže to ti v nákupu nebrání a hlavně replika je na bílých SPZ a to se počítá.Pokud je jednou máš, máš je napořád. Ja to řešil tak ,že jsem poslal 100e na originalitu, poslal mě ze je ok a domluvili jsme se na volný termín na DI a jen jsem tam přijel odhlasili na mě papiry vyměnili za peníze a domů. Jediné riziko je, když nedostane originalitu tak ti asi 100e nevrátí. Už to dlouho nebude fungovat,jak bude fungovat nová ES na emise, tak repliku nepřihlásíš nikde.Ani na vyjímku na dekrě za nesmyslné poplatky.


Ja bych ho z SK nevyvazel, takze pouze prevod v ramci slovenskych okresu. Tady problem neni. Zacinaji tady obstrukce s posuzovanim originality na STK. Prestava platit to, co platilo pred par lety. Ne, ze by to nemelo platit i tenkrat, ale technici neprudili.
Tento autak, aby v roce 2010 uvolnili do provozu na SK, musel mit narazniky. Tak na nej provizorne namontovaly nejake plastaky, asi z favorita. Pri posledni STK majitele podpichli, kde je ma, nechali projit a dali mu vytistene fotky z KO, aby videl, jak ma s nema vypadat.
Neveril bych, ze pokud mas bile znacky, mas je naporad. Jiz udelali jednu akci, ze stare motocykly si SPZ musely vymenit. Spousta o tom nemela ani paru, nebo se jim nechtelo tahat nepojizdne stroje k polisum na kontrolu, protoze jeste nedavno se pred jakymkoliv zapisem muselo vozidlo pristavit policii fyzicky. Co napadne uredniky, aby nas dostali z cest, se neda vestit ani z koule.
Ja si myslim, ze pro takove auta je nejlepsi veteranska SPZ. Auto neni na denni jezdeni. V zime by se mi v tom nechtelo a na obcasne vyjjizdky se zatim da. Je pravda, ze urednici budou zase fungovat, protoze oni ty neekologicke stroje jednou porazi, at to stoji, co to stoji.

Autor:  Zdeno [ ned 25. dub 2021 11:16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Seven efi píše:
Ještě k depozitu a problém stk.Když tam dáš 17 kola a motor třeba zetec tak na STK nikdy neprojdeš. Protože tam byly 14 a pinto. Do roku 2015 to šlo nějak pořesit,ale později už ti nepomohl ani kamarád s dětství. Ten příběh 17 a zetec je mého kamaráda kterýmu trvalo rok než to vrátil do stavu při dovozu. Teď už jezdí s platnou STK. :-D


To jsou jasne veci z technicaku a pobuzeruji te i pri komtrole pomahacu. Prave proto mam v umyslu jit co nejskrytejsi cestou. Nevim, jak by zjistili, ze motor je silnejsi, kdyz neumi napichnout na ridici jednotku, kterou nema a hazeni na brzdu na STK zatim neni. Odmeri pouze otacky a emise. Ty musi aspon na kontrole sedet.
Sedumnactky bych na to nedal. Na okruky nechodim a protoze mam jiz dosti zdevatovane telo, ty balonaky na trinactkach nejsou tak nejhorsi.

Autor:  Seven efi [ ned 25. dub 2021 11:51:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Jednoduše,když tam je na bloku jiný typ motoru než v TP zapsaný a turbo který ten typ motoru nemá, tak to je daný. Když mám v TP typ motoru xy a na autě xy ,tak je to ok a není tam co řešit. A jestli tam ma ostrou vačku upravené vrtání a hlavu a o 30k více není ja zjistit na STK.

Autor:  halatajfun [ ned 25. dub 2021 17:09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

páni, označenie bloku je len jedna a kod motora druhá. Veľa ľudí si myslí, že 165, 185, 200, 205 207 je kod motora, ale nie, kod motora sa nachádza na ľavej strane bloku na prírube k prevodovke, konkrétne nad prvou dierou na skrutku, je tam vybité buď N4A ..... alebo ostatné kódy. jednoducho, kto nevie kde hľadať to nenájde ani keby sa na to pozeral, pretože je to na mieste kde sa špina usadí hned ako prvá zo všetkých miest. Ohľadom kupy motora, never nikomu že je v dobrom stave a bla bla bla že nachodil len 90 tis. km. Každý jeden motor mal po premeraní kompresiu v ... V podstate pri kupe každého motora počítaj s generálkou. Ak nemáš možnosť merať kompresiu na mieste pri kúpe, stačí ak otvoríš veko ventilov a prejdeš jemne prstom po vačkovej hriadeľi, Ak je nan nej už vyčúchaná drážka, rovno počítaj s generálkou celého motora. Ak zoženieš motor 2.0 z karburátorovej sierry, najčastejšie mk1 hatchbag.Čo sa týka materiálu na g.o. s tým je to už ťažko, skoro nikde sa už nedajú kúpiť ani piestne krúžky a nieto ešte nebodaj ložiská uloženia vačkovej hriadele. Tie pri G.O. nemení skoro nikto aj keď treba. Všetok materiál sa dá kúpiť iba v U.K. a k cene materiálu pripočítať aj clo a dph. počítaj s tým, že cena za materiál výjde cca 1200 eur a k tomu pripočítaj aj cenu práce.

Autor:  Zdeno [ ned 25. dub 2021 18:21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Takze mi vychazi, ze je asi zbytecne investovat do druheho motor. Pred zimou vyndat a do jara zapracovat na generalce a prestavbe puvodniho. Nasel jsem pouze nejake dvoulitry z Tranzitu. Ty maj najezdy jiste minimalni.
Zakopl jsem o nejakou stranku, kde byly krouzky, saly, vackove hridele a za docela rozumne ceny. Je otazne jestli to nakonec opravdu maj. Nasel jsem i web s rwpasovanyma karburatorama a tam jsou cenovky lidove pro luxemburcany od 700 do 1600 liber.

Jsem stale vice zmatenejsi, kde hledat kod motoru. Pises nalevo, takze predpokladam, ze u levostraneho rizeni na soferove strane. Nekde tam, nad merkou oleje, ve videu, asi 30 sekunda? Nebo na druhe strane? Tam je cisel plny blok.

Jinak pekny motor. https://www.youtube.com/watch?v=3BUeN7C ... N8CYLINDER

Autor:  halatajfun [ ned 25. dub 2021 19:41:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Kód sa nachádza na strane výfukového potrubia, prvá spodná diera je s čapom aby sadol motor na prevodovku , v prípade transit pinta medzikus na prevodovku ktorý drží štartér. A hneď nad tým čapom je diera na skrutku a tam je vybitý kód motora, a je v podstate jedno aký motor zoženies alebo máš pokiaľ je to 2.0, ojnice su rovnako dlhe a ostatné pôjde aj tak všetko nové.

Autor:  halatajfun [ ned 25. dub 2021 20:03:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Ani som si nevšimol , že to je pekné vidieť aj na tomto obrazku

Autor:  Zdeno [ úte 27. dub 2021 16:59:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Udelal jsem si vylet a s majitelem se plazili kolem motoru a hledali vytouzeny kod motoru a ono nic. Na miste, kde ukazuje obrazek jsme skrabkali a lesti, bez uspechu.
Je to oznaceni vyrazeno raznici, nebo je to relief z odlitku?

Opsali jsem vse, co se dalo. Mozna z toho nekdo neco vycte.

Pokusil jsem cisla napsat tak, jak by mela byt na motore umistena
Tam, kde ma byt vyrazeno cislo motoru, nic neni, nebo je to uplne necitelne, co se mi ale nezda.

205 NH4

35020
205
85HM6015BB
26 05 87

Autor:  Zdeno [ úte 27. dub 2021 17:13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

205 NH4

35020
205
85HM6015BB
26 05 87

Nevim, proc to srovnalo do sloupce. 26 05 87 je uplne nakevo naspodu bloku

Autor:  Zdeno [ úte 27. dub 2021 21:09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Konecne jsem nasel fachmany na motory se slusne vybavenou garazi.

https://www.youtube.com/watch?v=UzdNFDf ... erformance

https://www.youtube.com/watch?v=BvTuNxh ... erformance

Autor:  halatajfun [ úte 27. dub 2021 21:48:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Rok výroby bloku november 87, 1993 CM, karburátor stačí?
Viac už riešiť nemusíš vieš že máš Pinto 2.0 l, mozes začať robiť generálku

Autor:  Zdeno [ úte 27. dub 2021 23:32:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Diky moc. Zatim stale teoreticky, protoze jsem jeste nekoupil.
Pan priznava, ze zajem nic moc a nevim, jestli nejsem jediny, co to dojel omrknout, dokonce dvakrat. Zatim jsem se dal pouze povozit. Nerad ridim neco, co mi ani teoreticky nerika pane. Takze pred koupi treba jeste testovaci jizda. Dal jsem sobe i jemu termin pro konecne rozhodnuti do konce tydne.

Po omrknout co je pod vikem, zmereni tlaku, postelovat co se da, a treba v tom nejake koniky navic jeste jsou. Cert vi jestli v tom neni silnejsi motor, nez je v technicaku. Protoze ty jsi rozklicoval obsah 1993 kubickych a v technicaku o pet vic. Je mi divne, ze by nekdo stavel v roce 2000 a dal do toho ten nejslabsi motor.

Mozna me to do zimy omrzi a pak se neoplati vylepsovat, protoze za vyssi cenu neprodejne.

Autor:  halatajfun [ stř 28. dub 2021 20:06:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Motor má skutočných 1993 CM ale niekde sa udáva aj objem 1994 CM, ale berie sa celkovo ako 2.0, postelovat môžeš akurát vôľu na ventiloch, karburátor a predzapal na rozdeľovačov. Na ventily treba mierky, na karburátor zas merač afr na bohatosť zmesi, alebo zájsť na emisnú a ladiť tam a predzapal nastaviť stroboskopom.

Autor:  Zdeno [ čtv 29. dub 2021 18:40:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Tak je hned vsechno jinak.
Zitra mel jeste junior vyzkouset, jak se do toho vleze a pokud by byl vhodnym dedicem, tak bych jel vyplatit.
Pred chvili mi volal majitel, ze dosel kupec a dal zalohu. Mozna rizenim osudu, jsem ochranen pred nejakym problemem. Vcerejsi prvni informace z UK je, ze vozidlo s takovym VIN nebylo na zadne schvalovacce nebo technicke kontrole. Pravdepodobne neni kompletni, nebo na SK zapsali pouze nejake cislo ramu a ne celeho auta. Byl osloven i nejaky jejich registracni a schvalovaci urad. Nyni je jiz jedno, co odpovi.

No co uz, alespon jsem se opet necim bavil. Zena vzdy chodi obdivovat nejakou kabelku, pak dojde zklamana ze ji ji prodali a druhy den si donese jinou. Tak uvidim, o co zakopnu ja.

Tak vam panove dekuji za ochotu mi poradit. Mozna mi ty rady v budoucnu k necmu budou. Skoda, ze se jiz neda legalne nic postavit. Bylo by to mnohem zajimavejsi.

Autor:  halatajfun [ sob 01. kvě 2021 7:30:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Jeden môj známy si z čiech kúpil stavebnicu repliky lotusu a tiež tam použil motor pinto. Predajca mu tvrdil že nieje absolútne žiaden problém to prihlasit atd. sľuboval mu hory doly a nakoniec keď ju dokončil, začal riešiť papiere bol veľký problém, Nakoniec to dopadlo tak,že aby sa na lotuse mohol raz za čas povoziť, musel riešiť prevozové čísla.

Autor:  Zdeno [ ned 02. kvě 2021 11:11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

Takove nabidky s ujistovanim, ze mi pak pomuze dat na znacky, jsem take dostal. Prislib je vsak k nicemu. Ja znam pouze nekoho, ktery zna nekoho, ktereho znymi nejake samodoma na znacky dostal pres polaky.
V Nemecku je vetsina dostupnych na H znackach. Takze problem. Neco jsem si nacetl i o veteranskych znackach. Jak v CZ tak na SK je to poradna papalasska mafie. V CZ je snaha udelat zmeny, ktere by mely byt ve prospech novacku a hlavne prenositelne na noveho majitele. Na SK je vlastne veteranska znacka k nicemu. Vyjet na nejaky sraz a pripadne pozadat klub, ktery muze a nemusi dat povoleni na vyjezd mimo. Kdyz te capne policajt bez potvrzeni, klidne muzes skoncit bez znacek a das si schvalovacky nanovo.

Autor:  Milan+ [ úte 16. lis 2021 18:45:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Identifikace motoru

halatajfun píše:
Jeden môj známy si z čiech kúpil stavebnicu repliky lotusu a tiež tam použil motor pinto. Predajca mu tvrdil že nieje absolútne žiaden problém to prihlasit atd. sľuboval mu hory doly a nakoniec keď ju dokončil, začal riešiť papiere bol veľký problém, Nakoniec to dopadlo tak,že aby sa na lotuse mohol raz za čas povoziť, musel riešiť prevozové čísla.


To byla určitě Necra od Horáka z Brna.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/