Demontáž celkem ok - přístrojovka pojistný kroužek, průchodky. Na převodovce rozpínací ségrovka (lahůdka pro moje krátké tlusté prsty, nevhodné ke kapsářství), kterou jsem uzřel po odstranění vrstvy mazutu s prachem a nakonec bez porušení (avšak za doprovodu neslušných výrazů) sejmul. Objednán nový hřídel tacha - už je doma. A nyní otázky : namazat či nenamazat nový hřídel a pokud ano, tak čím ? (WD, vazelína, grafitová vazelína, olej....) Dále - jak odstranit zbytek zakousnutého hřídele z toho bazmeku, co do něj je zastrčen do převodovky ? Může se toto za jízdy bez náhonu a ségrovky vysypat z převodovky ? (nemám to v plánu, v plánu je implantovat nový náhon). Almara je asi MT75, je to 2,9i 1989 a zpátečka je přes pojistný kroužek vpravo vzad. (řadí dobře, ale řekl bych, že staré převodovky v Granadách byly jakoby přímější, asi protože klacek lezl rovnou do převodovky) Dík za tipy.
_________________ Sierra 2,9 i GL rodičové : Cortina Mk I; Mk II; Mk III labuť; poslední Sierra 2,0 DOHC koupený v ČR 93 já dříve : Fiesta 1,6D; Escort Turnier 1,6D i 1,8D; HB 1,6i; XR3; Taunus 2,3 Ghia; Sierra 2,3D několik 2,0 Pinto HB ; Granady 78-85 sedany, kombíky i dvoudvířko od 1,7 l do 2,8 l 4 i 5 kv. + automat, od L po Ghia. Proč jsem si nějakou nenechal....
|