Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 1:01:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor chlazeni
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 20:57:22 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Takze jsem dneska delal pozorovani na svem auta viz tema radiator.

Sploucha mi v nem i na volnobeh. Vypozoroval jsem ze vice kdyz brzdim motorem. Ale jinak stabilne sploucha bez ohledu na zahrati motoru. Od studeneho az po teply.

Co se tyce teploty kapaliny tak rucicka ukazuje od zacatku normalu kousek vice a porad v tom rozmezi stoupa a klesa. Kdyz jedu na 5 na 2000 tak to je pod carou normal ale jen chlup. Kdyz jsem stal vcera v zacpe tak to stouplo az do poloviny pole normal. Na volnobeh to stoupa jakoby na normalni teplotu.

Zjistil jsem ze na chladici nefunguje ani jeden ventilator.... Zrejme proto to leze na volnobeh nahoru.

Dale jsem zjistil ze vicko porad profukuje... mozna to bude ten zakopany pes proc to sploucha. Jestli pamatuju jeste na skolu tak diky tlaku v systemu nedojde k vreni kapaliny... takze tipuju vicko...

Uz jsem obednal cidlo teploty motoru, dale spinac ventilatoru.... zitra zavolam do fordu kvuli vicku od expanzky. To v autokelly nemaj.

Mam koupit preventivne i termostat? Pak uz me nic krom hadic a radiatoru a chladice nenapada... jeste vodni pumpa ta mozna rosi. Asi mozna pak zajedu jeste na kontrolu tesnosti....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor chlazeni
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 21:10:25 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Kdyz uz budes menit ty cidla, tak asi do toho dej i novej termostat. budes mit pak klid.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 21:35:23 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
jinak teplota motoru by mela ukazovat rucickou porad vodorovne....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 21:43:16 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
el_Barto píše:
jinak teplota motoru by mela ukazovat rucickou porad vodorovne....
jo vim ale vim ze byva problem s cidlem takze jsem myslel ze mam jen vadne cidlo a myslel jsem si ze v radiatoru jsou neake komory co se zbortili proto to pobublava v zavislosti na zrychlovani/spomalovani. A taky proto jde z bocnich ofuku teply vzduch kdyz ze strednich jde studeny. Holt blba uvaha.... Mimochodem kde mam najit to cidlo teploty? u OHC bylo na pravem boku u rozdelovace... u DOHC jsem zatim videl jen svody bez sundani saciho kose toho moc videt nejde..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 21:45:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
15D: Vyzkousej, jestli vubec ventilatory jedou nez koupis nove cidlo. Pro vyzkouseni by melo stacit propojit piny na konektoru k cidlu. Cidlo spina ventilatory postupne a ten druhy ventilator byva zarezly. Takze pozor na zkrat od stojiciho motoru. U sirky staci podle me zkusenosti jeden ventilator. Ten druhy bezel jenom kdyz jsem ho zkousel zapnout nucene. Druhy nezapnul ani v nejvetsich vedrech.

Vicko na expanzce ma drzet predepsany tlak. Tusim ze to je 1,3baru. Pokud profukuje, jde tam bud tlak z valce nebo vicko nedrzi tlak. Podle vseho to zatim s tou hlavou nevypada nejlepe. Tlakovani z valcu muzes vyloucit hned po nastartovani studeneho motoru. Pokud hadice tvrdnou jeste pred ohratim motoru ci dokonce upousti vicko pretlak, je to hlava nebo tesneni. Tlak v systemu se normalne vytvari az po ohrati motoru cca 60st. To uz na hadicich neudrzis ruku.

Pokud tece voda do valcu po vypnuti motoru (jako ze praskou hlavou tam asi potece), muze byt casem i jiny problem na motoru. Dokonce jsem videl zlomenou kliku od pokusu nastartovat motor s vodou ve spalovacim prostoru.


Naposledy upravil pkod dne pon 28. dub 2008 20:57:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 21:54:54 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Pkod umis potesit :-? No zitra to jeste probadam... A skusim se pozeptat kdo by si chtel udelat na mem motoru rozborku... Mam sice kamose co ma servis ale je spise pres wageny


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 22:19:07 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Kdyz uz je to topic o chlazeni motoru, ja mam problem na Taunusu, ze nemam zadnou vrtuli, nic se nevejde mezi chladic a remenici.

Tak mam moznost sehnat vetrak ze scorpia na klimosku, tudiz zepredu na chladic. Postaci to na chlazeni chladice?

Jeste jedna otazka: nasel jsem v chladici nejake cidlo :-) neni vubec zapojene. Predpokladam, ze by to mohl byt prave spinac pro vetrak. Zitra ho zkusim vyfotit, mozna to nekdo z Vas spozna z ceho to je. Kazdopadne ma to 4 piny, po 2 v paralelnich radach, horni rada jsou od sebe dale, spodni piny bliz...

nema nahodou cidlo pro DOHC taky 4 piny? Eventuelne jak poznat, ktery spina vetrak?

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 22:29:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
15D: Pokud mas kde to rozebrat, pust se do toho klidne sam. Nic na tom neni.
Staci gola, stahovak, momentak a cas. Ale urcite to bude neco stat. Tesneni a srouby vyjdou min. na 2000,- ale spis vic. Ty srouby dej opravdu radeji nove. Nekdo je nechava ale ja kvuli tomu mel problem. Pokud jsou tam starsi rozvody, tak pripocti jeste asi 1500,- za rozvody.
Neco bude stat pripadne zavareni. Tlakova zkouska stoji kolem 500,-, frezovani pokroucene hlavy kolem 1000,-. Dost velka investice ale alespon budes vedet co v motoru mas a v jakem je stavu.

Dalsi varianta je koupit cely motor. Bude stat kolem 5000,-.

A ze jsem nepotesil? mam Ti snad lhat :) ? ale zase je pravda co psal Prochy. Spousta sirek s prasklinkou najezdi hromadu km. Zvetsi se pravdepodobnost pokrouceni hlavy a casem potece voda pres pist do oleje. Ale to muze byt treba az po 10000km.

koukni na tlakovani studeneho motoru do hadic. To je na chvilinku a budes vedet vic.


Naposledy upravil pkod dne pon 28. dub 2008 20:57:47, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 22:38:02 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
njn ale ja tech 10 000 obcas najedu za necel tri mesice a auto denne potrebuju...

jak presne skontrolovat to tlakovani tech hadic? msi jit hure zmacknout a kterou je lepsi mackat?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 22:44:29 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
0xf píše:
njn ale ja tech 10 000 obcas najedu za necel tri mesice a auto denne potrebuju...

jak presne skontrolovat to tlakovani tech hadic? msi jit hure zmacknout a kterou je lepsi mackat?


mackej hlavne horni ktera vede od termostatu do chladice.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. dub 2008 22:50:40 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Presne tak, pred nastartovanim vyzkousej stisknout hadici k chladici abys vedel, jakou silou se musi stisknout bez tlaku. Nastatruj a pockej par minut. Hadice k chladici by mela zustat studena, tenci hadice k radiatoru bude uz vlazna. Hadice k chladici by mela jit stisknout temer stejnou silou jako u studeneho motoru. Rozhodne by nemela zatka expanzky propoustet a ani voda v expanzce by nemela "probublavat".


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 7:55:01 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 291
Bydliště: Praha 4
To Daytona, nevim, zak vypada ta vrtule z klimosky, ale tlacny vetraky maji nektery frantici, konkretne peugeot, myslim, ze i renault. Celej komplet se da poridit kolem 500, budu to do auta davat taky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 8:44:29 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
tak asi ano... mozna ze ta hadice trosku zbytnela.... ale nejsem si jist. Pri chodu neslo z vicka nic slyset. Asi to prehlusil hluk motoru. Jak jsem mackal tu hoadici tak splouchalo v expanzce. Ale bubliny jsem zadne nevidel. Nicmene pak jsem vypl motor a dal ucho na vicko a bylo slyset takove neznatelne p... p... jeste jsem si rikal ze by to mohlo byt neco jineho ale myslim ze to slo z vicka. Tak jsem ho otevrel no a pak jsem si cuchl a zdalo se mi ze citim spaliny. Neznate neakou firmu na ostravsku ktera by mi zjistila jestli ta hlava je fakt praskla?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 9:42:38 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
trochu jsem kolem diagnostiky chlazeni hledal a nasel tohle

http://www.zvlasak.net/chlazeni_s.pdf

velice zajimavy je postup hledani s postupnym odpojovanim valcu.

tak diagnosticka kapalina stoji balik (nejl. 1500,-), sada se jmenuje
JTC-1236


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 9:44:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
0xf: Po otevreni vicka zasycelo nebo v expanzce tlak nebyl?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 10:08:11 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
po otevreni vicka nic nezasycelo... ale az jsem vypnul motor cca 5 min tak jsem poslouchal zdali z vicka neunika tlak. Dal jsem ucho k expanzce a slysel jsem takove velmi slabe pulzovite p... p... :mad: jako by neco unikalo. Pak jsem otevrel vicko nic nezasicelo nebo tak... no a pak me napadlo cuchnout si. A zdalo se mi ze jemne citim spaliny....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 10:16:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
pkod: ja to nasel jeste draz http://www.univer.cz/detail.php?id=115 ted kdyby to mel neaky servis tak si to necham klidne udelat ale kupovat to dom kdyz to pouziju jednou rocne...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 11:05:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
No unikajici spaliny by meli umet detekovat i na emisich u STK. Akorat misto z vyfuku budou cuchat u expanzky. Pokud najdou CO nebo zvysene CO2, tam spaliny prochazi. U HC a NOx to bude asi taky fungovat. Ta detekcni kapalina reaguje na zvysene CO2. CO2 vsak na emisich malokdo umi merit pac se nekontroluje u STK.

Diagnostika se hodne ulehci, pokud s autem budes jezdit :twisted: . Bud bude OK nebo se zacne zhorsovat a pak se ta prsklina bude projevovat poradne. Ja jestli jsme Te opravdu nevystrasil moc. Nerad bych mel na svedomi zbytecne rozebrany motor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02. dub 2008 11:28:14 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
pkod: no ono jde oto ze najezdim dost kilometru a chci mit auto v absolutnim poradku... Koupil jsem ho nedavno tak jsem trosku z toho presly... Ale pocitam stim ze do toho budu muset investovat.
http://www.rho.cz/kontakt.html zajedu tady a uvidim....

ted jde oto jesli pripadne lze sehnat v realne dobe hlavu origo dobrou nebo si ji nechat opravit. Ale jak rikam najedu za tenhle rok min 30 000 a nerad bych mel vic problemu nez musim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03. dub 2008 10:13:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Tak jsem tam byl ale dalej diagnostiku az na sundane hlave... Takze nic... nicmene jsem si vsim ze to zabubla v radiatoru i pri nastartovani jak kdyby se tam neco vlilo... skousel jsem kolik mi ubylo za dva dny vody mam tam pasku u hladiny zatim nic...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03. dub 2008 11:47:12 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
a kdyz odsroubujes vicko tak do dvou dnu zase ubyde? tohle dela mi, a tece to kolem fitingu pumpy.... ocistim to tam, a pokud ubyde mam na pumpe krasne vlocky od chladici kapaliny...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03. dub 2008 19:45:29 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 91
Bydliště: Zlín
Tento problém a tyto samé příznaky jsem řešíl jako vánoční dárek.Naštěstí to bylo jenom těsnění pod hlavou DOHC - asi 5000,-Kč.Ale když uniká voda do spalovacího prostoru tak ho za krátkou dobu pěkně vyčistí,povrch pístu je pak matně šedý.Zkus vyndat svíčky,dej postupně písty do horních úvratí,vezmi si dobrou baterku a možná uvidíš nějaký rozdíl oproti černým,karbonem potaženým pístům,které jsou OK.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04. dub 2008 10:21:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Jeste jsem vypozoroval ze mi trosku kolisa a stoupa teplota ale to prisuzuju asi termostatu.... Na ty pisty se podivam. Ale jak to vidim tak proste co nejrychlej dodelam rapida a udelam rozborku celeho auta...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: hlava
PříspěvekNapsal: úte 08. dub 2008 22:14:48 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 57
hmm...myslim pkode, zes tak moc z buhdarma nepostrasil, to opravdu vypada na problemy s hlavou...Ja mam velice podobne priznaky a vim z testu na CO2, ze ta palice je proste praskla...

Oxf : Podivat se do valcu je dobra metoda pro zacatek. Samozrejme muze byt i foukle tesneni, ale to se stava mnohem mene casto nez praskla hlava mezi ventilovymi sedly. Pokud bys mel cestu do Prostejova a chtel udelat ten test na CO2 tak zavolej Willymu a ten te nasmeruje, ja to taky resil pres nej. Jak uz jsem psal ve vlakne o radiatoru - budiz ti utechou, ze v tom nejsi sam, jak rikam u meho motoru se dala jina hlava-varena, komplet se udelala a praskla znova - proste na posrani...A to ten motor hodne setri a nejaky vytaceni za studena vubec nepada v uvahu.
Ta hlava je obecne jedina zasadni slabina jinak super DOHC motoru.

OT : zajimave je, ze na cosw. co sem se docetl, tak hlavy nepraskaji - je tam vetsi tlak, vykon a stejne to drzi...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 08. dub 2008 22:21:07 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
na kolik to vyslo to mereni?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: hlava
PříspěvekNapsal: úte 08. dub 2008 22:21:51 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
kubánec píše:
hmm...myslim pkode, zes tak moc z buhdarma nepostrasil, to opravdu vypada na problemy s hlavou...Ja mam velice podobne priznaky a vim z testu na CO2, ze ta palice je proste praskla...

Oxf : Podivat se do valcu je dobra metoda pro zacatek. Samozrejme muze byt i foukle tesneni, ale to se stava mnohem mene casto nez praskla hlava mezi ventilovymi sedly. Pokud bys mel cestu do Prostejova a chtel udelat ten test na CO2 tak zavolej Willymu a ten te nasmeruje, ja to taky resil pres nej. Jak uz jsem psal ve vlakne o radiatoru - budiz ti utechou, ze v tom nejsi sam, jak rikam u meho motoru se dala jina hlava-varena, komplet se udelala a praskla znova - proste na posrani...A to ten motor hodne setri a nejaky vytaceni za studena vubec nepada v uvahu.
Ta hlava je obecne jedina zasadni slabina jinak super DOHC motoru.

OT : zajimave je, ze na cosw. co sem se docetl, tak hlavy nepraskaji - je tam vetsi tlak, vykon a stejne to drzi...


Je to proste jinej material 8-)

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 09. dub 2008 1:33:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 57
Daytona: taky za jiny prachy ;)

Jak uz jsem tu nekde psal - mereni stalo tusim 200kc...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 09. dub 2008 23:32:52 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 27. bře 2006 0:00:00
Příspěvky: 891
Bydliště: Teplice City
Oxf : tak čtu tady tu diskusi a bohužel tě neznám dobře :grin: takže nevím co máš za auto. ( budem předvídat že DOHC) . V první řadě sleduješ že voda ubývá ?? Já jen že vždy když u DOHC měním vodu v chladiči nebo nějaké čidlo či termostat tak mi taky bublá v okruhu. A to už jsem otočil i hadice na vodní pumpě jak to má být od roku 1992. Nakonec stačilo jen pořádně zahřát motor stoupnout si čumákem lehce do kopce otevřít motor, víčko expanzky a protůrovat , to bylo najednou vzduchu :twisted: . A byl klid. Ale samozřejmě mám nový termostat , funkční ventilátory, nové čidlo ventilátorů a nové čidlo teploty vody pro budík a nové víčko expanzky a vlastně i novou expanzku :smile: (nelíbila se mi ta válcová). Taky jsem se bál že to bude prasklá hlava.

BTW : Chci tě jen uklidnit :grin: ( a že cítíš výpary z výfuku, je to starý auto :smile: , máš ve vodě nějaký olejový šlem či něco)

_________________
Obrázek
Ford Focus C-max 2006, motor: 2.0TDCI (100kW)
Vlastnil jsem:
2.0DOHC 4WD,2.0DOHC 2WD,Cosworth 2WD,1.8TD 2WD,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. dub 2008 7:28:02 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Nemam tam zadne necistoty expanzkou vidis az na dno. Motor jede dle meho velmi dobre. Ostatne Eddie se stim taky projel a rikal ze jede dobre. Vodu jsem predtim od koupe nekotroloval najel jsem zhruba po ujeti tech 4 -5 000 voda v expanzce chybela... Ted jsem menil cidlo teploty dolil po rysku a sleduju. Od te doby najeto necele 2000 a je to porad stejne mam tam pasku. Obednal jsem nove vicko expanzky, vymenim ventilatory i jejich spinac a termostat. A skusim co rikas.

Velmi me ale zarazi dve veci ze to prolivani jde slyset ihned po nastartovani jako by temer soucasne u studeneho motoru i tepleho.

A dale nevsim jsem si teply/studeny motor ze by sla voda do expanzky tou horni hadici jakoby se tam dolivala. U starsiho OHC tam normalne ta voda pritekala.

Uz jsem se poptaval na co by pripadne vysla nova hlava. Dneska mi u fordu reknou jestli to dokazi sehnat a co by to stalo.

To auto se proste vzpira a chce jezdit skazene :-D Ale na me si neprijde...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. dub 2008 20:33:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2008 1:00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Takze mi v patek rubla hadice od expanzky k cerpadlu zastavil jsem z motoru dym jak to chcalo na vyfuk. Predtim jsem vymenil vicko postavil auto z kopce a skousel to probublat bez vicka... Taky jsem menil spinac ventilatoru a zajimave bylo ze krome vody to bylo natlakovane vzduchem jako kdyz clovek uposti radiator... takze myslim ze ta hlava je asi v haji...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz