Zdarec,
zjistil jsem, že mám odpojený regulátor tlaku turba, najednou tedy všechno zapadá do sebe (příběh Ondry96 je na FB), ale k věci...
K čemu je dobrý ten "elektroventil?" před baterkou? Jak ho otestovat, čím je řízený případně kde sehnat jiný nebo čím ho nahradit? Když se snažím pusou udělat podtlak od vývěvy právě k ventilu, tak nelze - propouští. Kvůli toho ho pravděpodobně někdo odpojil, neboť to asi sálo faleš, podtlak do posilovače brzd asi taky nic moc...
Díky za případné rady
Edit: fotky
Příloha:
IMG_20180831_152004_1.jpg [ 243.71 KiB | Zobrazeno 2615 krát ]
Příloha:
Poznámka: "elektroventil"
IMG_20180831_151951_1.jpg [ 224.13 KiB | Zobrazeno 2615 krát ]
Příloha:
IMG_20180831_151942_1.jpg [ 220.38 KiB | Zobrazeno 2615 krát ]
_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku
galerieManet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18
galerie videoFord Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, pepřenky..
galerieEX: Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek