Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 12. kvě 2024 20:21:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pevnostní označení šroubů
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 8:20:56 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
věděl by někdo jakou pevnost můžou mít šrouby v poloosách do difu a v poloosách do náboje?
počítám že budou oboje stejný.
samozřejmě se mi povedlo na všech koncích krom jednoho torxový hlavy žvejknout tak se musely odřezat.


Přílohy:
dif.jpg
dif.jpg [ 64.25 KiB | Zobrazeno 3019 krát ]

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pevnostní označení šroubů
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 14:29:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 17. led 2012 12:01:42
Příspěvky: 587
Bydliště: Praha
Protože jsou to pevnostní torxy, tak minimálně 8.8G a myslím, že torxy se ani měkčí nedělají.
Šrouby mají rozměr M8x50mm, jen CSW má M10x60mm.
https://ford.7zap.com/cs/car/78/no/0/19 ... /74462/#30
Tohle vyžaduje trpělivé dlouhé poklepávání na těleso a pak jsem to ještě povoloval majzlíkem do hlavičky, protože Torx by to utrhlo, nebo žvejklo a těchto oříšků není dostatek.
Samozřejmě, že závity dostávaly vzlínací kůry Rost Offem zezadu od diferáku.
Tohle se prostě nedá uspěchat.

_________________
nyní: Ford Sierra 2,0 DOHC Hatchback 1990
dříve:Trabant 601 1966
Wartburg 353 com 1969
Ford Cortina 1,6OHV 1972
Ford Cortina 1,3 automat 1968
Ford Taunus 1,6OHC 1979


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pevnostní označení šroubů
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 15:17:46 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5573
Bydliště: Krkonoše
Taky to chce z tý hlavičky vyčistit bordel a ten bit tam zarazit až "na dno", aby zabral celou plochou a ne ho tam strčit jen na kraj, to se žvejkne téměř jistě.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pevnostní označení šroubů
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2018 19:57:27 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
Dík za tip.. budu dávat asi 10.9 to by mělo být v poho ne? a spíš imbus než torx..
Šrouby jsem samozřejmě očistil důkladně a ořech zasunul na doraz ale u třetího šroubu se mi ten oříšek protocil a rupnul...
Když jsem povoloval torxy 45ky tak to šlo ok

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pevnostní označení šroubů
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2018 11:11:02 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 17. led 2012 12:01:42
Příspěvky: 587
Bydliště: Praha
Torx je proti protočení lepší, má víc plošek v lepším úhlu k otáčení.
Imbus může mít pevnější ořech na přetržení, ale snáze se protočí.
Jak bylo již zmíněno, na poloosách to chce trpělivost, rost off a poklepávání na náboj, aby se závit povolil. Nespěchat, utržené šrouby zdrží více.
Osvědčil se mi zmrazující sprej (-45 stupňů), který je na tohle moc dobrý, chce to stříknout hadičkou zezadu rovnou na závit.
Vyzkoušeno na vlastní Sieře.

_________________
nyní: Ford Sierra 2,0 DOHC Hatchback 1990
dříve:Trabant 601 1966
Wartburg 353 com 1969
Ford Cortina 1,6OHV 1972
Ford Cortina 1,3 automat 1968
Ford Taunus 1,6OHC 1979


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz