Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 13. kvě 2024 22:00:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ztráta výkonu a možné příčiny
PříspěvekNapsal: pon 31. črc 2017 17:24:39 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
http://www.autoforum.cz/technika/proc-m ... -internetu

Docela by mě zajímalo, kdo má u svého auta (neupravená série) změřený výkon.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 31. črc 2017 21:10:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
" Pístní kroužek je v podstatě těsnění mezi pístem a stěnou válce, které zamezí pronikání směsi ze spalovací komory ke klikové hřídeli, a tedy do oleje. Pokud je poškozený, směs uniká právě tudy, což snižuje kompresní poměr "

vždycky jsem žil v tom, že KP je danej a změní se max tlaky ve válcích......
dalo by se v tom šťourat, ale autoforum jede.Mohli aspoň zmínit rozčasovaný rozvody, když už....Minule radili mazat šrouby a náboje při výměně kol.Jen tak dál........

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 31. črc 2017 21:24:04 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...tak je tam dost nepřesností, ale i tak to má nějaký smysl.
Ty hlavní důvody ztráty výkonu motorů s ohledem na najeté km a opotřebení tam jsou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 31. črc 2017 21:33:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Rozlisuje se staticky (takove to 10:1) a dynamicky kompresni pomer.
Dynamicky ovlivnuje kde co. Od teploty nasateho vzduchu, pres casovani az po ty netesne krouzky.

Autoforum nepovazuji za kvalitni zdroj informaci. Spis takovy automobilovy bulvarek.
Z tohoto duvodu se divim Eddiemu ze se snazi jeho clanky stale rozpitvavat. Vim, ceskych kvalitnich zdroju
je jako safranu, ale rozebirat uz v zacatku povrchni a nepresne informace ... k cemu to je dobre ???

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Naposledy upravil Tomin dne pon 31. črc 2017 21:37:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 31. črc 2017 21:37:19 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
jo no, prostě takovej článek ušitej horkou jehlou, ale bylo by to daleko obsáhlejší, kdyby se autor měl rozepsát.Nicméně, dřív v minulosti na tohle téma bylo napsáno taky dost slušnejch článků.Na Auto forum jsou většinou takový hurá články alá Blesk.....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 01. srp 2017 11:39:48 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Ono taky nejde o to posytnou kvalitní informaci, ale poskytnout efektivní inzerci ;).

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 01. srp 2017 11:57:11 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...protože tady na fóru (až na pár vyjímek) bohužel lidi nejsou moc technicky zdatní.
Takže i takhle pojatý článek může pomoci hodně z nich pochopit, proč že jim to auto nejede jako nové a kde hledat chybu.
Jistě, dokázal bych to asi napsat i sám a určitě lít (shodou okolností jsem zrovna teď po tel. radil s podobným problémem), ale na to nemám zas tolik času.

Takže pokud je o ztrátu výkonu, tak ten článek nějakou vypovídajíc hodnotu i přes nepřesnosti má.
A třeba by pak stačil o půlku kratší tel. rozhovor, když by si ho dotyčný předtím přelouskl... :-) .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 01. srp 2017 19:54:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
nemám potřebu do toho rejpat.Kdyby napsali, že motor ztratí kompresi, tak by to stačilo.dlouhej článek by asi nikdo nečetl a stejně to čte, ale i píše spousta laiků....

Tomin:máš recht, já jen chtěl narazit na tuhle nepřesnost.K nám často jezdijou lidi, co nám dávaj rady kde a co a jak, ale nepoznaj olejovej filtr od vzducháče a na autě nenajdou vanu, ani kdyby se o ní bouchli do hlavy....
A internet je plnej sraček, nedávno jsem narazil na rady jak udělat plochej řemen na Mondeu MKIII.Co na tom, že ukázaný to bylo na benzínu a lidi se rozčilovali, jak pracně to mechanik měnil.Samozřejmě maj TDCI....což je velkej rozdíl....

stejně tak motání pojmů a dojmů.Klíňák, obsah a kompresní poměr.Prostě pletou pátý přes devátý....

A jak jsem psal, ty vemena na auto forum radijou, že je nutný mazat šrouby při výměně kol....letos jsem takhle řešil aspoň pět aut.nejvíc asi byl Fiat, kdy se mělo měnit ložisko, protože v tom křoupe.projedu to, mlátilo v tom jak debil.Dojedu na dílnu, zvednu to, sundám pokličku z li´táku a vypadl na mě jeden ze čtyř šroubů a zbytek jsem vymotal rukou....poctivě namazáno.....dotáhl jsem všechny kola, bylo na nich tak 60-80NM, takže málo a závada byla vyřešena.Nic se neměnilo....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 01. srp 2017 20:09:41 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...jen tak pro zajímavost, šrouby na kola se nemají mazat z opačného důvodu (než že by hrozilo povolování, to že šroub nebo matice na kole drží jak má, to má na starosti kužel - tedy jeho dosedací plocha a ne přímo závit - i když u jiných šroubových spojů je to většinou právě na na závitu).
Při namazání je naopak snadnější je přetáhnout.
Škoda, že málokdo při výměně kol používá vůbec momenťák a taky jen málokdo očistí závity štěftů nebo šroubů, dále střed jak na náboji, tak na kole (a střed náboje nebo kola už se může mazat).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 01. srp 2017 20:28:53 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
není mazání jako mazání.Třeba moment na utahování je počítanej bez maziva a pak ten mometovej klíč, jak píšeš.Já ho používám pořád, ale když si někdo doma sundá kolo, tak utáhne tak nějak na cit, buď málo nebo to nejde sundat ani v servisu, a pak nastanou problémy....jenže ani v servisech se tohle moc nehledí.Dělal jsem v jednom, kde se kola řešila stylem utáhnout na jedničku a dobouchnotu na trojku.Takže moment třeba 200 a více Nm, takže obyč klíčem bez trubky nepovolitelný...
Neočištění od rzi je další věc....Ale na druhou stranu, nejde prostě všechno a často to zákazníci ani nechcou řešit...
jenže moc se neřeší čím se co maže.Prostě pro spoustu lidí je jedno čím, hlavně když to maže...pak nadělaj víc škody jak užitku.Maže se třeba střed na kole, ale ne celej náboj, stejně tak se nesmí natírat.Používaj se maziva, který nevážou vodu, takže třeba na bázi keramiky apod....A úplně super je mazat všechno, co jde namazat a hlavně to, co se nemaže....Třeba super je máznout spodní čepy vazelínou, to pak člověk nerozdělá ani kdyby se posral....
další věc jsou vodící pístky na třmenech a desky.Jsou na to spešl maziva a pasty, ale narvat tam vazelínu, co váže vodu nebo jinač reaguje s kovem, tak pístky vyreznou za chvilku a brzdy jdou do hajzlu.A nejlíp tam toho narvat tolik, že ty pístky nejdou ani dovnitř :-D ....
je toho spousta, ale v tomhle teple mi strojovna na slova nějak kolabuje....

ještě doplním že třeba na auto forum stačí najít články od Prokopca.Nesnáší Fordy a co může, to pohaní.Je to kokot, kterej nic neumí, ani psát.....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz