není mazání jako mazání.Třeba moment na utahování je počítanej bez maziva a pak ten mometovej klíč, jak píšeš.Já ho používám pořád, ale když si někdo doma sundá kolo, tak utáhne tak nějak na cit, buď málo nebo to nejde sundat ani v servisu, a pak nastanou problémy....jenže ani v servisech se tohle moc nehledí.Dělal jsem v jednom, kde se kola řešila stylem utáhnout na jedničku a dobouchnotu na trojku.Takže moment třeba 200 a více Nm, takže obyč klíčem bez trubky nepovolitelný...
Neočištění od rzi je další věc....Ale na druhou stranu, nejde prostě všechno a často to zákazníci ani nechcou řešit...
jenže moc se neřeší čím se co maže.Prostě pro spoustu lidí je jedno čím, hlavně když to maže...pak nadělaj víc škody jak užitku.Maže se třeba střed na kole, ale ne celej náboj, stejně tak se nesmí natírat.Používaj se maziva, který nevážou vodu, takže třeba na bázi keramiky apod....A úplně super je mazat všechno, co jde namazat a hlavně to, co se nemaže....Třeba super je máznout spodní čepy vazelínou, to pak člověk nerozdělá ani kdyby se posral....
další věc jsou vodící pístky na třmenech a desky.Jsou na to spešl maziva a pasty, ale narvat tam vazelínu, co váže vodu nebo jinač reaguje s kovem, tak pístky vyreznou za chvilku a brzdy jdou do hajzlu.A nejlíp tam toho narvat tolik, že ty pístky nejdou ani dovnitř
....
je toho spousta, ale v tomhle teple mi strojovna na slova nějak kolabuje....
ještě doplním že třeba na auto forum stačí najít články od Prokopca.Nesnáší Fordy a co může, to pohaní.Je to kokot, kterej nic neumí, ani psát.....