Zdravím příznivce modrého oválu a rád bych místní odborníky požádal o radu, nebo spíš o několik rad. Nedávno jsem se stal majitelem vozidla Dutton Phaetton, který využívá techniku Ford. Auto je nekompletní a snažím se ho zprovoznit. Je v něm motor Pinto 2,0 OHC (na bloku je číslo 205 a pod tím 85HM6015BB) ale nevím z čeho přesně je ani jak je starý, takže nevím jestli bude jezdit na natural, nebo zda bude potřebovat olovo. Na sání předchozí majitel nabastlil karburátor jikov EDSR, který ve mě vyvolal nedůvěru a tak jsem objednal Weber DGV a pořídil k tomu svody na pinto, které jsou od pohledu jednodušší (nemaj ze spodu takovej dekl ze kterýho vede nějakej kabel) než ty co mám na motoru. Dále jsem sehnal klasický rozdělovač s kladívkem a k němu indukční cívku. Podle čísla rodělovače (79HF12100RA) jsem ale zjistil, že se dával na motory 1,3-1,6, a indukční cívka (č. 86FB12024AA) je asi z escorta bude to problém? Nebo jde nějak na karburátor připojit rozdělovač třeba z 2,0 EFI?
Další otázka je přívod paliva, na bloku motoru pod rozdělovačem je kulatý otvor a uchycení na dva šrouby, patří tam třeba tohle:
http://www.burtonpower.com/mechanical-f ... fp449.html nebo se úplně pletu?
Chci aby ten motor byl po mechanické stránce co nejjednodušší, tak budu rád za každou radu.
Mám v tom autě v podstatě holej motor, takže by mi pomohlo třeba i foto motoru s karburátorem abych věděl kde je co zapojený.