Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
L-jetronic http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=11983 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mojito [ čtv 08. čer 2017 10:23:23 ] |
Předmět příspěvku: | L-jetronic |
Zdravím, zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenosti se systémem vstřikování na 2.0 OHC motor. Jaké má výhody oproti normálnímu karburátoru, jestli je složitá jeho instalace a podobně. Jde o to, že jsem se o tomto systému dočetl, ale nemůžu najít podrobnější informace, tak píšu sem. Stačí klidně i nějaké doporučení na literaturu. Díky |
Autor: | prochy [ čtv 08. čer 2017 13:27:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
L-jetronic je elektronicke vstrikovani od Boshe. V 80.letech se to davalo do kdecehos. U Fordu tomu rikali treba EFI, pripadne MPI. Ma to elektronicky vstriky a ridici jednotka je EEC4. Vyhody oproti karburatoru? ...presnejsi slozeni smesi a nizsi emise, pokud vse funguje jak ma. Dodelavat to do auta nevim jakou prinese vyhodu, poud nejses zarytej ekolog. Je to spousta kabelaze a cidel navic, kde co je na aute jinak od nadrze a cerpadla az po sani a vyfuk....navic by mohl byt problem projit technickou. |
Autor: | DPecka [ pát 09. čer 2017 8:44:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
Zkušenosti mám, měl jsem OHC se vstřikováním 9 let. Pokud ten systém máš nový nikdy nejetý tak to možná nějaký smysl má. Pokud ho chceš kupovat tak si připrav tak 100 až 150 tisíc na nový věci pokud půjdou sehnat a někoho kdo to umí seřídit. Z vrakových dílů to neskládej, je to všechno už vyběhaný a ty auta na to dojezdili. Projevuje se to nestálou spotřebou, cukáním, ztrátou výkonu... Výhody:emise, je to od spodu živější. Spotřeba u verze s katem vyšší jak u karbu, i v tabulkách to je psáno. Auto s EFinou jsem prodal právě kvůli tomu, že to nikdo neumí dát do kupy, je to drahý co se některých dílů týče a z vraků to brát nelze protože už to je děsně vyjetý. Nebral bych to ani zadarmo, karburátor je opravitelnější a funguje to s ním velice obstojně. |
Autor: | prochy [ pát 09. čer 2017 9:17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
DPecka: Covece vetsina lidi tady na foru jezdi podle me s L-jetronikem, to znamena s EFI. Vetsinou se na tom moc veci nese...e. Ja mam uz 4-tou EFInu a karbec jsem nikdy nemel. Najel jsem s nimi pres 300tkm a pokud byl problem tak bud mechanicka zavada nebo prkotina jako vybehany TPS senzor nebo spatna lambda sonda (lambdu ale ted kupuju novou okamzite pokazde kdyz kupuju jiny stary auto, stoji par stovek). |
Autor: | Tomin [ pát 09. čer 2017 10:40:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
Stejny nazor jako Prochy. Co muze byt na EFIne vyjety ? Vaha vzduchu, nebo vstriky. Vstriky jsem nikda neslysel jako vyjete, jedine jsou zasrane a to se da vycistit. |
Autor: | DPecka [ pát 09. čer 2017 21:09:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
Váha vzduchu- některé prý mají i šroub na ladění Rozdělovač- také se dá rozladit a když vám ho nějaký trouba rozladí a neví jak to vrátit tak je to super poježděníčko Vstřiky Jednotka Regulace tlaku paliva TPS Palivová pumpa Lambda Kabelový svazek taky není úplně věčný Volnoběžný ventil Jenže spousta lidí tuším má EFi na DOHC a to je něco úplně jiného! |
Autor: | Mojito [ úte 13. čer 2017 11:41:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: L-jetronic |
Díky všem za odpovědi a objasnění, budu se držet karburátoru :D |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |