pkod píše:
Prochy: po odpojeni snimace otacek za jizdy nastala zmena- prestalo cukat. Takze tam palivo jde a tim i zapalovani bude mit vliv.
jenom poznamka: moje byvala sierra musela mit na otackomeru vic jak 2500ot aby vypla palivo. Znovu ho zapla kolem tech 1300ot. Soucasne scorpio je na tom podobne. Vypne pri prekroceni asi 2300 a znovu pripoji pri 1100ot. Zajimave, ze palivo vypina i po seslapnuti spojkoveho pedalu pokud jsou otacky motoru nad 1100.
PKOD: Mrkni do puvodniho prispevku. Pise: "Pritom jsem si jisty ze je to neco s rizenim motoru, protoze kdyz (tajnym) vypinacem odpojim snimac otacek tak to okamzite prestane a auto <b>zpomaluje</b> krasne plynule." Ja nevim, jakej snimac otacek mysli (mozna Hall na rozdelovaci? nebo jak to u toho OHC je), ale to by melo vypnout 100% davkovani paliva i zapalovani, takze to je 100% brzdeni motorem.
Porad mluvi o brzdeni motorem. Tam by palivo do motoru nemelo jit.
Otazka porad zustava: Kolik je rozsah otacek u OHC pro brzdeni motorem?
U DOHC (s KATem, 88kW) je to zhruba takto:
Pokud brzdis z vysokych otacek (nad 1.600rpm), motor brzdi (nejde benzin) az do 1.200-1.300rpm. Pokud by si chtel brzdit motorem z otacek pod 1.600rpm, palivo tam jde furt a brzdeni je min ucine.
Nevim jak na tom byla Tvoje sirka DOHC bez KATu, ja mluvim o DOHC 88kW s KATem. Je to jenom priklad, kterej uvadim.
Vypadek signalu TPS (a ten muze bejt prerusovanej, prave na zacatku drahy; kazdej smrdla plyn po vetsinu casu na minimu) muze mit neblahej vliv prave na brzdeni motorem. Pokud signal je chvili na 0.7V a pak vypadne a skoci na 4.5V=plnej knedlik (to se mi kdysi stalo, ale nevim jestli to tahla smerem nahoru ridici jednotka svyma internima obvodama, nebo jestli byla prerusena dolni polovina toho TPSka), tak verim tomu, ze ridici jednotka z toho muze bejt dost zmatena a blbe davkovat palivo v tech prechodovejch stavech.
MichalZ: Popis chovani pri brzdeni motorem z ruznejch pocatecnich otacek. Delal si reset mezi kazdym odpojenim cidel?
Ostatni: Jak se chova 2.0i OHC s manualem pri brzdeni motorem s ohledem na vypinani paliva? Okamzik, kdy vstrikovani zacne opet na nizkejch otackach davkovat palivo je dobre patrnej i bez merice spotreby. Pri jakych otackach to zacne zase pridavat palivo?