Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

1,6 OHC servis
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=1032
Stránka 1 z 1

Autor:  RomanSvab [ úte 12. úno 2008 18:11:14 ]
Předmět příspěvku:  1,6 OHC servis

Zdarek chlapci. Mam moc peknou 1,6 OHC z roku 1984. Doporucili byste mi nejaky servis nebo dilnu, kde temhle motorum rozumeji? Je to Pinto, davaly se jeste napr. do Taunusu nebo Capri. Zkousel jsem uz driv volat Radosovi do Libeznic, ale ten se k tomu moc nemel :-) Potreboval bych na jare sestelovat karburator, seridit ventily, vymenit remeny atd. a sam si na to netroufam. Diky 8-)

Autor:  kostey [ úte 12. úno 2008 20:11:02 ]
Předmět příspěvku: 

no, nez spis ti poradit servis tak spis bych pockal jestli se ti nekdo zdejsi nenabidne s pomoci... Kdyztak si vypln informace odkud jsi, tim by bylo dobre zacit...

Autor:  Twyggy [ úte 12. úno 2008 21:55:29 ]
Předmět příspěvku: 

Co ja vim tak na karburatoru se toho moc stelovat neda, teda aspon to co vyrobce povoluje :smile: Remen vymenit je brnkacka, sestelovat ventily taky zvladnes, staci koupit měrky ;-)

Pokud vyplnis odkud si tak verim ze se v okoli najde nekdo kdo se do toho da 8-)

Autor:  G.Cowlley [ stř 13. úno 2008 9:22:36 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Twyggy"]Co ja vim tak na karburatoru se toho moc stelovat neda, teda aspon to co vyrobce povoluje :smile:
-pocem jí ti jednu plácnu...takovou ptákovinu napsat

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 10:14:16 ]
Předmět příspěvku: 

Chci koupit takovou "ozivovaci sadu pro karburator", tzn. tesneni, membranu atd. a vsechno vymenit. Prave, ze vrtat se v karburatoru neni jen tak, ja sam se do toho opravdu poustet nechci. Jsem z Prahy, auto garazuju pres zimu v jiznich Cechach, pokud byste v techto regionech nekdo znal nekoho OPRAVDU sikovneho, budu opravdu rad za pomoc :-)

Autor:  0xf [ stř 13. úno 2008 10:18:01 ]
Předmět příspěvku: 

kauly jen do nej :-D min se tam steluje hladina, otacky a bohatost smesi

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 10:20:19 ]
Předmět příspěvku: 

Taky zalezi, jakym karbcem to mas osazeny, pokud Weber, tak par lidi je dela, u Motorcraftu nevim.Kazdopadne ta sada neni nikdy na skodu, aspon se to pri rozebirani vycisti. Hele, muzes lokalizovat ty jizni Cechy trosku bliz?

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 11:01:57 ]
Předmět příspěvku: 

Motorcraft VV tam mam. Rekneme kolem Tabora, ale prijel bych samozrejme i nekam jinam, pokud by to za to stalo.

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 12:34:45 ]
Předmět příspěvku: 

Su taky Praha, auto u Zvikova, ale mam rozhozenyho Webera bohuzel, toho Motorcrafta jsem rozhazoval pred mnoha lety a nejak se mi moc nelibil. Na druhou stranu jen vymenit ty veci z ty sady by nemel bejt zas az takovej problem ani pro schopnyho amatera, zvlast, kdyz je mozny si dneska uz postup fotit, takze by nemelo hrozit, ze zbydou nejaky soucastky.Neni nahodou ten tvuj karbec celkem slusne rozkreslenej u Etzolda v chytry knizce?Postup serizeni by tam taky mel bejt slusnej, aspon pokud to je stejny jako treba v knize o escortech.

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 12:44:41 ]
Předmět příspěvku:  Roman

Ale jo, tu knizku mam a dival jsem se na to do ni, je to tam hezky, ale proste bych nerad neco zmrvil :-) Navic bych rad potom karburator seridil poradne a ne jen podle sluchu.

Autor:  0xf [ stř 13. úno 2008 13:22:08 ]
Předmět příspěvku: 

no podle me to bez analyzatoru CO tezko seridis... jo videl jsem kdysi lidi co dobre seridili karbec + predstih a sveho casu odtrh podle sluchu a bileho hadru (nebo cuchu) nebo co ja vim jak to ten deda delal :shock: ale podle me by forda takhle neseridil mel naposlouchane 120 motory a podob asik...

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 13:50:39 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, ten analyzator bych videl taky jako idealni doladeni, pokud chces mit nejakej hmatatelnej vystup. Ale na druhou stranu pokud je ten karbec v dobrym stavu, dela se to peclive podle danych hodnot, melo by to jit hodne dobre i na ucho a potom vyzkouset pri jizde.

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 14:14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Prave ze v dobrym stavu je, ale blbe chyta za studena. Driv stacilo fakt jen skrtnout starterem a motor chytil hned. Ted je ho potreba poradne protocit, coz se mi nelibi.

Autor:  prochy [ stř 13. úno 2008 14:19:36 ]
Předmět příspěvku: 

A nebude v haji sytic?

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 14:26:59 ]
Předmět příspěvku: 

Po startu naskoci v pohode a po naky dobe normalne spravne sam vypina. To je presne to, co bych chtel proverit a potreboval bych na to nekoho, kdo se v tom fakt vyzna. Predchozi majitel jezdil na Sporilov, jezdili tam s temahle Sierrama v Praze driv vsichni. Myslim dobu pred 20-ti lety :-) Dnes tam prodavaj Kii, ale ten mechanik tam porad pracuje, takze je moznost jet tam. Jenze je to normalne autorizovanej servis, tudiz tomu odpovida i cena za praci.

Autor:  bobeš [ stř 13. úno 2008 15:39:34 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové, není nic jednoduššího než 1,6 OHC s karb. Motorkraft

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 15:50:32 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz se v tech autech hrabes a znas je, tak urcite ne :-) Ale ja sam jen s knizkou v ruce si na to proste netroufnu.

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 15:57:16 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, chapu spravne, ze dela to, co ma? Proc chces teda neco proverovat?Tak bych maximalne vymenil ty membrany, tesnenicka a pripadne vycistil, to bych pokladal za dostacujici.

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 16:02:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, az na to, ze chyta blbe po ranu, je to v pohode a slape jako hodinky.

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 16:47:24 ]
Předmět příspěvku: 

Chyta blbe po ranu je dost sirokej pojem, jestli to dyl toci a potom chyti a bezi pravidelne na zvyseny, tak bych to videl na odparenej benzin a pokud by byla rucni pumpa, tak pred startovanim docerpat, u karbce vetsinou dost bezna vec, zvlast, po delsim stani. Jestzli bezi blbe na sytic, tak seridit sytic podle navodu v bibli. Aspon takhle bych to zatim videl.
jo, pokud prvni pripad a neni rucni cerpani, tak cca 2x seslapnout plyn, akceleracni pumpicka strikne do sani a potom uz se to chyti.

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 17:02:26 ]
Předmět příspěvku: 

Pumpa je nova, to bylo to prvni, co me napadlo. Bohuzel se jeji vymenou nevyresilo vubec nic. Castecne se to zlepsilo po vymene vrchniho tesneni karburatoru, ale neni to uplne ono. S tim autem uz par let jezdim, vim, jak to ma spravne vypadat. To "naslapavani" taky nepomaha. Benzin se bud odparuje nebo pada dolu, ale jak rikam, pumpa je nova. S tim autem se nikdy moc nejezdilo, i kdyz bylo novy, chytalo po mesicnim stani treba napotreti, to je normalni.

Autor:  futura [ stř 13. úno 2008 17:58:51 ]
Předmět příspěvku: 

No a neprisava to nekde malicko falesne? Pusobi to na mne dojmem, ze je pri startu malo obohaceno, kdyz to chytne, tak uz to jede v jinym rezimu.Nebo trosku jinak nastavit sytic, to je ten ohrivanej vodou,ne? Melo by to snad jit, asdpon Weber to tak ma.

Autor:  RomanSvab [ stř 13. úno 2008 18:54:48 ]
Předmět příspěvku: 

To prave nevim. Objevil jsem v Nemecku tu sadu, tak si rikam, ze by to se spravnym serizenim karburatoru melo pomoct. Kazdopadne dik 8-)

Autor:  Twyggy [ stř 13. úno 2008 23:13:22 ]
Předmět příspěvku: 

A to si pro ni klidne dojdu, cim vsim se tam da efektivne kroutit? Dva zaslepeny srouby, sytic, a jeste sem tam neco...ale bez nejakych zasahu z toho zadnej zazrak neudelas...ovsem k beznemu serizeni to bohate staci. Taky si poradne precti proc pisu ZAS TAK MOC NEDA.... 8-) Spis bez placnout jednu tomu autu, pac kbyby chytalo stejne jako ty tak ma majitel po problemu :smile: :smile: :smile: (Nic ve zlym ;-) )

Autor:  kostey [ stř 13. úno 2008 23:24:29 ]
Předmět příspěvku: 

Twyggy píše:
... pac kbyby chytalo stejne jako ty tak ma majitel po problemu :smile: :smile: :smile:


:shock: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/