Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:51:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém 1. problém 2.
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 13:12:33 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
tak jsem včera pracoval na DOHC turbo , mám takovej problém : motor naskočí a běží normálně ale nejde nic zařadit( spojka nevypíná) , bez motoru to jde fajn. nechce se mi zas vyndávat motor. jo spojkové lanko je ok. a druhej problém nastal po přitažení toho lanka , že po zmáčknutí spojky se vypne motor jek když přerušíte el. a když ji povolím tak to zas normálně naskočí. (nechápu). :mad: . po tom co jsem spojku vrátil do normálu tak už jsem to nenastartoval vůbec , ani si to necukne. vyměnil jsem indučku,vyčistil palec a rozdělovač , vyměnil svíce, vyměnil počítač. stále nic. mám podezření že mi na indučku nejde proud, odkud je připojená? dík za cokoli. už jsem z toho magor a dělám (a napadaj mě) hovadiny :mad: :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 13:21:05 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
neni přirezlá lamela?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 13:25:26 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
G.Cowlley píše:
neni přirezlá lamela?
spíš mě napadlo jestli není nějak zaseklá páč jsem stím asi předtídnem prudce poskočil v garáži. a od té doby to stálo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 13:50:25 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
bude podle mě přilepená, já musel na Obim spojku urvat druhym autem přes čtyrku, odstran toto a pak pojedem dál. seklá by být neměla nemá se kde šprajcnoutt za předpokladu že neni prasklej přítlačák

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 13:55:59 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
no to doufám že né. skusím teda jak říkáš . zatím dík. 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 14:03:25 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
dej vedět :smile:

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 14:09:15 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
aby jsi jeste neublizil necemu dalsimu, kazdop. neslo yb to "rozlepit" treba brzdenim pod plynem atp?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 21:18:38 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
To odlepeni spojky asi pujde jednodusi cestou. Dej tam 5ku, rucku, klin pod zadni a klikou otacej pomoci sroubu remenice. Udelas tak moment vetsi nez samotnej motor.

motorem hlavne otacej ve spravnem smeru jinak udelas rozvody resp napinak.

Nemuze byt zadrene jehlove lozisko v klice?
Jo mozna jeste ve dvou ze by jeden seslap spojkovy pedal a druhy kouknul pres prachovku jak se to tam hejbe. Mozna by slo tam i nejak sahnout a zkusit, jestli je volna.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 22:45:32 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
je to asi rozbyté :smile: ... skoušel jsem to táhnout se zmáčklou spojkou a se spátečkou. nic. skoušel jsem to startovat se spátečkou a spět na jedničku pokaždé to naskočilo a já měl problém to vždy zastavit( málo místa v garáži) spojka byla celoudobu zmáčklá. na pohled ze spodu to moc nejde je to4x4 a bestl vejfuk kvůli tomu turbu. ta páka co vylejzá z bloku se normálně pohybuje. ale toje vše. :plac:
asi budu muset chca nechca vyndat motor :cry:
dnes to konečně taky naskočilo ale až po tom co syn přišel a otevřel garáž, do té doby to byla normální mrtvola. :mad:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 22:46:41 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
ještě skusím to co radí pkod.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 23:09:20 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
tak jsem se teď vrátil z garáže ajsem štastný :smile: . dal jsem tam 5 ,zatáhnul ručku, podložil klínem,vzal trhák nasadil na kliku a s metrovou pákou jsem s tím pootočíl .ozvalo se lupnutí a vše je v normálu. děkuji všem za pomoc. 8-) 8-) 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2008 23:20:05 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
no šroub na řemenici... ono utočenej šroub v klikovce je libost, já ho ven doloval když přetrhli šroub na tranzitu v servisu....tohle raději nepraktikuju. ona je ještě možná varianta že je vysypaná ta obruč v přítlačáku. ta co se přes ní packy ohýbají. jinak zkus ted a servisním oknem tenkym šroubovákem sahnout pod lamelu možná ji ale mírně poškodíš, chce to upravit šroubovák

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 10:15:49 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
jasný měl jsem strach že něco urvu. skoušel jsem s tím popojed co mě garáž dá a bylo to v normě nikde nic nerachotilo ani neskřípalo tak snad dobrý. dnes s tím jedu ven ( vymíst pavučiny z vejfuku) tak se pozná jestli to je fajn. rozhodně u mě máš jedno :pivko: jako dík.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 11:50:15 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
tak se pochlub jaks jí uloupnul

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 15:26:06 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
pres remenici na klice, me by spis zajimalo aby se pochlubil jak mu to jede ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 16:50:28 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
sakryš že bych neuměl číst :oops:

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 18:36:12 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
tak jsem to zaparkoval do garáže po asi 2km projížďky. :( nic moc :-? . buť je něco s přídavnejma střikama( nezaznamenal jsem žádnouzměnu jestli jsou zaplé nebo ne) nebo se stím el nedokáže srounat. nejde to do otáček. možná velkej tlak ve vejfuku před turbem a nestíhaj ventili tintili. po tom co jsem odpojil turbo od sání tak to šlo lépe ale pak se ozvala rána jak z pistole a začalo foukat z víka hlavy vejfokové plyny. motor porát jel ale už jsem to netrápil a pomalinku domů. závěr: končím s turbem. bez peněz to fakt nejde.
udělám pár vzpomínkových fotek a rozdělám to , buť tam zůstane DOHC a nebo se vrátím spět na OHC, a karburátor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 18:43:28 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
to je skoda .... zajimalo by me jak jsou vyresene ty DOHC turba co byly k videni treba na ford fairu ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 20:24:33 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Redy: a jen pro zajimavost, pocital jsi tu upravu nejak nebo jsi to sesadil jen tak naslepo? hlavne jde o kompresy a bohatost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 21:31:56 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
pkod píše:
Redy: a jen pro zajimavost, pocital jsi tu upravu nejak nebo jsi to sesadil jen tak naslepo? hlavne jde o kompresy a bohatost.

tak na zečtku jsem kompresy počítal ale pak to bylo zkouška omil oprava ale stále to nebylo ono. teˇmě ječtě po konzultaci napadlo použít mechanické vstřikování paliva a odpojit počítač. já se jen tak nevzdám!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 21:44:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
no prave ty dve veci jako je kompresni pomer a davkovani paliva jsou naprosto zasadni veci. Dalsi "drobnosti" je rizeni predstihu zapalovani, chlazeni ventilu i hlavy, rozvody a v (ne)konecnem vyctu odolnost mechaniky.

Podle meho mozna bude problem i udrzet tlak paliva na liste po zvyseni tlaku turbem. Regulator na to neni delanej a tezko rict jestli to pumpa utlaci. MAP urcite pretlak neocekava, EEC tedy nemuze drzet spravny pomer paliva samotna. Pridavne vstriky netusim jak ridis ale chtelo by to nejak napasovat na nove potreby motoru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 21:57:09 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
proc vubec DOHC turbo? proc ne OHC?

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 21:57:40 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
kostey píše:
proc vubec DOHC turbo? proc ne OHC?

Nebo CVH :-D :-D :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 21:58:57 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
pkod píše:
no prave ty dve veci jako je kompresni pomer a davkovani paliva jsou naprosto zasadni veci. Dalsi "drobnosti" je rizeni predstihu zapalovani, chlazeni ventilu i hlavy, rozvody a v (ne)konecnem vyctu odolnost mechaniky.

Podle meho mozna bude problem i udrzet tlak paliva na liste po zvyseni tlaku turbem. Regulator na to neni delanej a tezko rict jestli to pumpa utlaci. MAP urcite pretlak neocekava, EEC tedy nemuze drzet spravny pomer paliva samotna. Pridavne vstriky netusim jak ridis ale chtelo by to nejak napasovat na nove potreby motoru.

přídavné střiky jsou napíchnuté na stávajicí ovládané přez vypínač. map je oklamán , jde do něj jen podtlak a přetlak je přerušen spětnou klapkou, takže do něj nejde.
na regulátor bych se právě chtěl zeptat , je tam imbus šroubek na seřízení ale nevím na kterou stranu mám točit abych přidal tlak na liště ( tlaku je dost , 2xčerpadlo). jestli stříkají ty přídavné (což nevím jistě) tak asi uškrtí délku vstřiků ř.j.. ale to už teda nevím podle čeho by to zjistila.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 22:01:26 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
protože to ohc melo a má vprd.. pístní kroužky. a jinej motor nemám , mámjen dva dohc.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2008 23:02:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Redy: 2 cerpadla toho moc neresi. Jde o tlak a DOHCcko ma v nadrzi na cerpadle pretlakovy ventil ktery pri velkem tlaku na vytlaku zacne propoustet.

Tlak na liste je regulovan mechanicky v zavislosti na podtlaku v sani (z regulatoru vede hadice prepadu z listy). Tlak se pokud vim regulovat neda protoze je regulator prednastaven z vyroby tusim na 0,3MPa.

Pripnuti dalsich vstriku k soucasnym paralelne je asi problem jak elektricky (EEC je oboje asi neutahne) a druhak urcite nedosahnes spravne smesy (tj lambda alespon neco mezi 0,8 a 1,2) bez ktere to proste nepojede.

Ventilek k MAPu nejak nechapu protoze bude pri rychlem prechodu blokovat chod MAPu i pri beznem tlaku a naopak pri pouziti turba do nej drive ci pozdeji vetsi tlak stejne projde. Ale mozna to spatne chapu.

Pokud uz jsi investoval do mechanicke casti, bude to chtit i neco okolo. Tak to holt je.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01. úno 2008 16:21:20 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
Tlak na liste je regulovan mechanicky v zavislosti na podtlaku v sani (z regulatoru vede hadice prepadu z listy). Tlak se pokud vim regulovat neda protoze je regulator prednastaven z vyroby tusim na 0,3MPa - já ho upravil pro plynulou mechanickou regulaci, my je na oldscolech používáme na el.pumpu ke karbům.
Jinak mech vstřik je sice cesta ale je hodně trnitá leč pokud nechceš investovat do elektroniky tak asi nejlevnější

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01. úno 2008 16:26:58 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
pkod píše:
Redy: 2 cerpadla toho moc neresi. Jde o tlak a DOHCcko ma v nadrzi na cerpadle pretlakovy ventil ktery pri velkem tlaku na vytlaku zacne propoustet.

Tlak na liste je regulovan mechanicky v zavislosti na podtlaku v sani (z regulatoru vede hadice prepadu z listy). Tlak se pokud vim regulovat neda protoze je regulator prednastaven z vyroby tusim na 0,3MPa.

Pripnuti dalsich vstriku k soucasnym paralelne je asi problem jak elektricky (EEC je oboje asi neutahne) a druhak urcite nedosahnes spravne smesy (tj lambda alespon neco mezi 0,8 a 1,2) bez ktere to proste nepojede.

Ventilek k MAPu nejak nechapu protoze bude pri rychlem prechodu blokovat chod MAPu i pri beznem tlaku a naopak pri pouziti turba do nej drive ci pozdeji vetsi tlak stejne projde. Ale mozna to spatne chapu.

Pokud uz jsi investoval do mechanicke casti, bude to chtit i neco okolo. Tak to holt je.

já tam mám dělanou nádrž , takže čerpadla jsou mimo nádrž,hadice k čerpadlům a z čerpadel přímo na lištu. dobrá tak to budu řešit druhou řídicí jednotkou na druhou rampu. teda pokud to budu schopen propojit tak aby se mezi sebou nehádaly. mechanycké vstřikování jako mělo audi nabo ww by bylo méně komplikonané.(asi ) .investice ? skoro žádné. to co v servisu vyhoděj já upotřebím. :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01. úno 2008 19:56:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Redy: porad si nerozumime. Vstrikovani musi davat relativne presne palivo odpovidajici mnozstvi vzduchu nasateho motorem. Klasicka ridici jednotka bude stacit v nizkych otackach kdy netlaci turbo. Jakmile ale turbo natlakuje, veskere tlakove pomery na motoru se zmeni ale ridici jednotka o tom nema ani paru. Takze dava benzinu malo. Pokud k motoru das jeste jednu seriovou RJ a dalsi vstriky, akorat tim uchlastas motor v nizkych otackach ale ani ve vysokych palivo nebude sedet.

Reseni je snad jenom pouzit programovatelnou RJ nebo karbec.
Mechanicke vstriky taky s turbem asi nerozchodis nejak rozumne.

Programovatelne rj jsou docela drahe, starsi se mozna nekde daji sehnat taky. Existuje i par projektu, podle kterych se daji i postavit.

procti treba toto
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=zatizeni_motoru
http://www.michl-motorsport.cz/ecu4.htm
http://www.propdm.eu/K1.htm
http://www.ignitech.cz/

hodne programovatelnych RJ je na motorky ale funguje uplne stejne a da se v aute pouzit. Udajne se da sehnat nejaka ceska za cca 3500,-. Slo by i preprogramovat nejakou novejsi z auta a puzit ji ale nemohu najit presnejsi navod jak na to. Treba EEC V uz je programovatelna. Problem ale je SW pro jeji upravy. EEC IV se da taky ladit ale je to slozitejsi. Par podkladu k tomu mam ale jednoduche to rozhodne neni.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01. úno 2008 20:12:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
tyjo kluci jak to tady ctu tak to fakt neni prdel se pustit do takoveho projektu a dovest ho do zdarneho konce. Redy drzim ti palce! 8-)

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz