Zdravím,
pánové předem se omlouvám, na fóru jsem nováček, chodím sem sporadicky a příspěvky sem neumím psát, tak snad to nějak nezvořu.
Možná to sem nepatří, ale když jsem koukal na tohle vlákno, nedá mi to prostě, abych se nezastal Micina, hlavně s tou cenou, co do toho auta dal....
Já sám teď dodělávám svou 3dv Sirku, shodou okolností taky iSko, jen novější model, rok 1989.
A každý, kdo nějaké to starší auto renovoval, ví dobře, na kolik to všechno vyjde.
Zvláště, když nejste automechanik, tak i když mám spoustu velmi šikovných kámošů a známých a dělám si sám co mohu, na výsledných financích je to stejně i tohle navíc znát.
Abychom si rozuměli, "renovací" nemyslím to, že někdo dá do auta jiný volant, nandá litá kola, voňavý stromeček z LIdlu na zrcátko a "je to cajk"
Myslím tím odstrojení, vyvaření, lakování, výměny částí podvozku, brzd, tlumiče, atd.
Jasně..... Je třeba si uvědomit, jaký kdo s tím autem má zájem.
Pokud je to daily car, denní dříč na cestu do práce a z práce, tak je asi vážně jedno, že řekněme....tlumiče jsou vydechlý že auto připomíná zatáčkách želé, kastle je děravá korozí jak po výbuchu šrapnelu, tuhle je to zedřené, nárazník je popraskaný, řízení má vůli, kotouče sice zvlněné a pod míru, ale ještě to něco ubrzdí, po městě se stejně nejezdí rychle, takže nevadí, že silentblok převodovky je na maděru a karoserie rezonuje jako babičky mixér atd atd. .....prostě že je to auto jak vy říkáte...za "tašku hrušek" a jezdí holt do doby, než skončí technická, kterou už nikdy nemůže dál projít...
Pokud své auto ale chcete mít řekněme jako youngtimera, nablýskaného elegána na výlety, srazy atd., což si myslím že minimálně řekněme sportovní verze Sier si jistě zaslouží, tak na to musíte jít jinak a něco to holt stojí.
Z dnešní své zkušenosti mohu říci, že pokud by toho bylo uděláno na tom Micinově autě alespoň tolik, jako jsem dělal já /a to já třeba motor nerepasoval...no, i když to je asi jediné, co ještě ne:-